Voor motor heb je 2 praktijkexamens, 1tje waar je controle van motor moet laten zien en de ander waar verkeersdeelname getoetst wordt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef jacobras het volgende:
[..]
Dank u. Als ik een lift kan krijgen, waarom niet?
En voor 10 minuten moet je wel doorstappen, wat ik ook wel doe. De bus pakken voor dat stukje doe ik nooit, als is het alleen maar omdat ik de kans groot acht dat ik me dan zo Zwolle weer uit laat rijden, zou niet weten welke lijn ik moet hebben
. Overigens kost het me een uur met de bus en een kwartier met de trein om in Zwolle te komen, sowieso geen zin om dan nog 'ns in een bus te gaan zitten
[..]
Bedankt, leuk om te weten. Bij auto rijles wist ik het al, maar bij motor rijles is het inderdaad wel logisch dat je zelf verantwoordelijk bent. Heb je trouwens ook bijzondere verrichtingen met motor examen? Inparkeren lijkt me niet zo'n probleem
.
[..]
Nice.
Aha, en krijg je die gelijktijdig, of op verschillende datums? Is controle van motor op zo'n terrein met allemaal strategisch geplaatste pionnen? Bij de IJsselhallen in Zwolle bijvoorbeeld?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef lbeew het volgende:
[..]
Voor motor heb je 2 praktijkexamens, 1tje waar je controle van motor moet laten zien en de ander waar verkeersdeelname getoetst wordt.
Waarom niet gewoon een reserveren? Je kunt volgens mij tot een week voor die datum probleemloos veranderen van datum, en dus ook eerder kiezen, lijkt me.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:12 schreef Dubish het volgende:
Nog steeds geen plek gereserveerd voor mijn theorie-examenVOL
Wauw!quote:
Ohh ja,dat heb ik ook! Ik rijd in een oudere grijze Golf 5 van 2004 met ruim 3 ton op de tellerquote:Op zondag 30 mei 2010 11:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen weer in m'n geliefdeAuris stappen. Ik vind die wagen zo leuk dat ze hem meteen aan mij mogen doneren als ik geslaagd ben, na 2 jaar hoort ie toch onderhand afgeschreven te zijn!
Haha, ik zit ook op het windesheim!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef jacobras het volgende:
[..]
Hoe kan ik je herkennen?. Dinsdagochtend heb ik de pech om 8:30 al op school te moeten zijn, dus ik loop tussen 8:15 en 8:30 van Zwolle CS naar Windesheim. Steek ik wel even m'n hand op, maar alleen als ik zeker weet dat jij het bent
Mogen ze wel het extra setje pedalen er uit halenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,dat heb ik ook! Ik rijd in een oudere grijze Golf 5 van 2004 met ruim 3 ton op de teller
Ik vind,dat als ik slaag na 110 rijlessen,dat ik die Golf gewoon verdien
Bij mij zijn die afschroefbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mogen ze wel het extra setje pedalen er uit halen
Zie hier het verschil tussen Rotterdam en Zwolle qua lesauto's!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij mij zijn die afschroefbaarHet ligt er een beetje aan wie er voor me zit,maar vaak ligt de koppeling en het gas er al af
Behalve bij nieuwe leerlingen,dan moet de hele boel er weer op gemonteerd worden.En er mag ook nog wel even met een stofzuiger/vuilniszak doorheen gegaan worden.De Op de vloer achter de stoelen is een complete verzamelplaats voor lege hamburgerdoosjes,blikjes en flesjes
Hm, en je hebt je rijbewijs toch al? Ik ruik een gratis liftquote:
Van de instructeur, of ...?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
De Op de vloer achter de stoelen is een complete verzamelplaats voor lege hamburgerdoosjes,blikjes en flesjes
Haha of zie hier het verschil tussen een degelijke rijschool als van Buren uit Zwolle,of een iets minder degelijke rijschool als Avanti uit Rotterdam.Wilt u kwaliteit,een instructeur met een snor en een twee jaar oude lesauto? Twijfel niet langer en kies van Buren! Wilt u kwantiteit,een 6 jaar oude lesauto en een instructeur die zijn auto eenmaal per kwartaal wast en en er binnen een verzameling van lege verpakking erop nahoudt? Kies Avanti uit Rotterdam!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zie hier het verschil tussen Rotterdam en Zwolle qua lesauto's!
Je kan meeliften in een knalgele Micra! Nooit zal je Monsterd over het hoofd zienquote:Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef jacobras het volgende:
[..]
Hm, en je hebt je rijbewijs toch al? Ik ruik een gratis lift
Hij zou ook een zakje kunnen ophangen... Zit je achterin, krijg je allemaal troep langs je heen geslingerdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je kan meeliften in een knalgele Micra! Nooit zal je Monsterd over het hoofd zien
Van de instructeur jaNet een mens,eet ook gewoon
Ik heb wel laatst een frikandel bakje kunnen hergebruiken als asbak achterinquote:Op zondag 30 mei 2010 13:07 schreef jacobras het volgende:
[..]
Hij zou ook een zakje kunnen ophangen... Zit je achterin, krijg je allemaal troep langs je heen geslingerd.
"Stiekem bieden we natuurlijk ook nog kwantiteit aan door middel van onze parter, het CBR. Klantenbehoud staat bij ons voorop en geloof ons, u komt nog heel vaak bij ons terug!"quote:Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha of zie hier het verschil tussen een degelijke rijschool als van Buren uit Zwolle,of een iets minder degelijke rijschool als Avanti uit Rotterdam.Wilt u kwaliteit,een instructeur met een snor en een twee jaar oude lesauto? Twijfel niet langer en kies van Buren! Wilt u kwantiteit,een 6 jaar oude lesauto en een instructeur die zijn auto eenmaal per kwartaal wast en en er binnen een verzameling van lege verpakking erop nahoudt? Kies Avanti uit Rotterdam!
Hahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
"Stiekem bieden we natuurlijk ook nog kwantiteit aan door middel van onze parter, het CBR. Klantenbehoud staat bij ons voorop en geloof ons, u komt nog heel vaak bij ons terug!"
De eerste les begin je echt helemaal bij het begin, ik weet nog dat de instructeur gewoon naast me stond op een verlaten parkeerplekje 's avonds en dat ik inderdaad alleen even de koppeling op mocht laten komen. Klinkt sullig maar het is echt even wennen dat motorrijden, vooral als je zoals ik ook nooit brommer gereden hebt. Nu weet ik al hoe ik moet schakelen omdat ik kan autorrijden, dus dat ging prima verder. Schakelen is hetzelfde alleen gebruik je andere lichaamsdelen voor het schakelen. Les daarna de weg op en dan gaat het bestquote:Op zondag 30 mei 2010 10:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wauw!Roze!
![]()
@Jacobus: Fijn dat je geen last van je rug hebt gehad met rijden! Is trouwens het theorie van de motor dan zoveel anders dan van de auto? De borden zijn niet anders,de regels wel heel erg? Het lijkt me best eng om gelijk helemaal alleen te rijden.In een auto begin je toch alleen met gassen/remmen/sturen.En dat bouw je op,maar met een motor krijg je gelijk alle verantwoording.
16 juni al,dat is best snel! Hoef je daar je theorie nog niet voor te hebben?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
De eerste les begin je echt helemaal bij het begin, ik weet nog dat de instructeur gewoon naast me stond op een verlaten parkeerplekje 's avonds en dat ik inderdaad alleen even de koppeling op mocht laten komen. Klinkt sullig maar het is echt even wennen dat motorrijden, vooral als je zoals ik ook nooit brommer gereden hebt. Nu weet ik al hoe ik moet schakelen omdat ik kan autorrijden, dus dat ging prima verder. Schakelen is hetzelfde alleen gebruik je andere lichaamsdelen voor het schakelen*. Les daarna de weg op en dan gaat het best
Theorie is niet zo heel veel anders. Wel wat kleine regeltjes en vooral op je theorieexamen krijg je een beetje bochtwerk enzo. Denk aan: neemt u deze bocht hier goed? En dan moet je kijken naar de wegligging etc. Nog steeds wat nazivragen op het examen. Gisteren had ik 1 examen maar 2 fout, dus ik dacht: eindelijk, het wordt nog wat, maar het examen daarna zakte ik met 7 fout
16 juni mag ik ook het examen voertuigbeheersing doen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is een goed begin, al is 36 nog steeds veel te veel geld voor een stukje plastic.
Mijne was 36 euro, versneld was hij ook rond de 60 euro.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Heb gewoon 62 afzetterseuros moeten betalen in Groningen. Zoveel heb ik nog nooit uitgegeven aan een rozekleurig product.
Dat meen je niet?!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Heb gewoon 62 afzetterseuros moeten betalen in Groningen. Zoveel heb ik nog nooit uitgegeven aan een rozekleurig product.
In Almere is'tie ook ¤58. Het duurste in een gemeente in Nederland is geloof ik ¤65, dus davidov2009 en ik zitten zo'n beetje in de hoogste prijs-gemeenten (versneld heb ik er totaal dus ¤92 voor neergelegd...)quote:Op zondag 30 mei 2010 18:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!Ik vond mijn 39 euro al veel! Ik geloof dat ze nu maatregelen gaan nemen om het allemaal op 1 lijn te krijgen, maar het maximum wat ze gaan instellen vind ik alsnog veel te veel voor een roze pasje. Ik ben geen sloeber maar het is inderdaad wel onnodig duur voor een stukje plastic. Doen ze puur omdat ze het kunnen doen, een monopoly hebben.
Mooi! Succes dan maar weer Dubish!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef Dubish het volgende:
Ja hooooor!!!! Morgen 13:30 theorie-examen!! , wat een geluk eerst was er t/m 17juni geen plek in amsterdam. Ik dacht ik ga nog is kijken, en voila 31mei amsterdam 13:30. Ben zo blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |