Zorg je ervoor dat je spellcheck aanstaat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef esmeeofcourse1 het volgende:
Het is geen huiswerk alleen de intervieuw zelf maar die heb ik dus al klaar alleen hij moet in mij map komen dus wil hem graag graag mooi hebben de thema is machine dus meschien dat iemand er wat leuks van kan maken ik heb geen zin om super veel voor te geven.
Gast, als je iets moois wilt moet je er veel voor betalen. Zo werkt dat in het levenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef esmeeofcourse1 het volgende:
Het is geen huiswerk alleen de intervieuw zelf maar die heb ik dus al klaar alleen hij moet in mij map komen dus wil hem graag graag mooi hebben de thema is machine dus meschien dat iemand er wat leuks van kan maken ik heb geen zin om super veel voor te geven.
18 vragen en 18 antwoorden geven 16 zinnen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef esmeeofcourse1 het volgende:
Nee 18 Vragen met 18 antwoorden zitten wel soms wat doorvraagjes bij maar die zijn wat kleiner.
25 euro?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef esmeeofcourse1 het volgende:
Ja zou ik er wel voor willen geven als ik het mooi vind want er was een oplcihter op marktplaats voor een tientje wou hij het voor me bewerken hij was in 10minuten klaar en hij had het gewoon met word bewerkt gewoon paar plaatjes geplakt en geknipt en met wordart titel gemaaktquote:
Magazine, dus wel 2 pagina's per vel instellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Slickk het volgende:
Ergens bij Opmaak staat wel dat je het in kolommen kunt doen, zoals de kolommen in de krant. Zelf even zoeken kost 5 minuten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef esmeeofcourse1 het volgende:
[..]
Ja zou ik er wel voor willen geven als ik het mooi vind want er was een oplcihter op marktplaats voor een tientje wou hij het voor me bewerken hij was in 10minuten klaar en hij had het gewoon met word bewerkt gewoon paar plaatjes geplakt en geknipt en met wordart titel gemaakt![]()
dus ik wil het eerst zien voordat ik betaal
Ik doe havo/vwo hoeso?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef BorusBulldog het volgende:
Is het erg als ik vraag voor welk niveau het is? Anders kan je het namelijk zelf met een paar klikken instellen.
Ik weet niet wat voor carrière je ambieert (ik hoop niet iets in tekstschrijven want dat kun je duidelijk niet), maar als je iets wilt laten vormgeven kost dat altijd veel. Dat is gewoon duur. 50 euro is echt 3x nietsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef esmeeofcourse1 het volgende:
Zoals ik al eerder zij ik ga dus geen 50euro betalen dat vind ik namelijk veel ste veel![]()
Omdat het er (ik neem aan dat je in de 1e zit) dus niet zo denderend uit hoeft te zien. Je weet toch wel hoe je een plaatje in je document krijgt....quote:
Aangezien TS een Word/clipart dingetje eerder al niet accepteerde denk ik dat TS toch iets professionelers zoekt, maar daar niet voor wil betalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Omdat het er (ik neem aan dat je in de 1e zit) dus niet zo denderend uit hoeft te zien. Je weet toch wel hoe je een plaatje in je document krijgt....
Dat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef FaceFok het volgende:
[..]
dit topic is met de minuut minder geloofwaardig
quote:
NEEEE-HEEEquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
Intervieuw?
Hoe heet je?
Wat zijn je hobby's?
Wat is je lievelingskleur?
Wat lust je absoluut niet?
Wat is je favoriete film?
En artiest?
Kun je een beetje vormgeven?
Zit je iessie nu te bedriegen?quote:
Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit je iessie nu te bedriegen?![]()
Enne TS.. come on.. ga gewoon lekker klooien in Word
quote:Op 13-04-2010 19:05 schreef xxiessiexx
Niels, ik heb slecht nieuws. Ik wil onze verkering uitmakenIk heb een nieuwe FOK!verkering.
![]()
De hoerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kon ik dat maarZe wil me niet meer!
![]()
[..]
Niels heeft me de link doorgepaastquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef Maraca het volgende:
Serieus.. Bijna 1.500.000 topics en je moet net op deze klikken?
Hoeveel kost jij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gast, als je iets moois wilt moet je er veel voor betalen. Zo werkt dat in het leven
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:46 schreef 9611Niels het volgende:
BITCH FI
huh, watpik je het zomaar dan iessie?
Ik weet wel een paar mannen die het voor je willen doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef vraaghetmaar het volgende:
Ik ben het Esmée zit even op een andere account want gebruik die account alleen voor op school maar nu even over die interview wilt iemand het voor me doen?dan bespreken we verder alles op mail ik heb verstand van alles zo'n beetje dat te maken heeft met graphic en design maar heb niet genoeg fantasie dus iemand die het wil of kan doen graag even hier posten.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef vraaghetmaar het volgende:
Dit is mijn hyves link http://esmee01230.hyves.nl/?ref=sr ik voeg niemand toe die ik ken
Ik ben al verkocht, voor 75 cent geloof ik ofzoquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef vraaghetmaar het volgende:
ik heb verstand van alles zo'n beetje dat te maken heeft met graphic en design
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |