Ik een vis, zo op de staartvinnenquote:
wheheheequote:
Zo naar het ziekenhuis. Beat that.quote:
quote:
moet je daar dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo naar het ziekenhuis. Beat that.
zo naar mijn eigen begrafenisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jagh nog erger inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pre operatief spreekuur.quote:
Ga je dansen op je graf?quote:
buiten is het veel te warm, en ik heb bij de 1e pauze al buiten gezetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gelijk gaan fokken met dit weer_!
ik kom net van buiten en ga zo weer heerlijk terug, ik raad je aan hetzelfde te doen pitje
inderdaadquote:
Gewoon aan de mdma joh. Het is weer volop te krijgen in Almere.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef PeZu het volgende:
kale kreeften met pillen in hun mik![]()
[..]
succes
quote:
Danku wil verwijzing naar het ziekenhuis voor mijn jarenlange keelpijn,/verkouden/oorpijn klachten in 1. En zoveel pijn bij mijn ribben..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef PeZu het volgende:
kale kreeften met pillen in hun mik![]()
[..]
succes
Maakt niet uit. You made my day.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Poliepen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Danku wil verwijzing naar het ziekenhuis voor mijn jarenlange keelpijn,/verkouden/oorpijn klachten in 1. En zoveel pijn bij mijn ribben..
Waar ik al jaren mee loop. Voor keelpijn enzo tig medicijnen geprobeerd. Dat wil ik dus echt NIET meer. Ik ben ook altijd verkouden, altijd snotteren, altijd veel slijm in mijn keel. Vrijwel elke dag veel keelpijn/oorpijn
aah okee waaraan moet je geopereerd worden dan ben ik vergeten of je hebt et nog niet verteldquote:
Ik heb totaal geen bindingsangstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]wie weet
heb wel bindingsangst ja
en die TT
tuuk, hakkenquote:
warm, pff hollanderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
buiten is het veel te warm, en ik heb bij de 1e pauze al buiten gezeten
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon aan de mdma joh. Het is weer volop te krijgen in Almere.
ja gewoon eisenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Danku wil verwijzing naar het ziekenhuis voor mijn jarenlange keelpijn,/verkouden/oorpijn klachten in 1. En zoveel pijn bij mijn ribben..
Waar ik al jaren mee loop. Voor keelpijn enzo tig medicijnen geprobeerd. Dat wil ik dus echt NIET meer. Ik ben ook altijd verkouden, altijd snotteren, altijd veel slijm in mijn keel. Vrijwel elke dag veel keelpijn/oorpijn
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hand. Stuk staal eruit laten halenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee waaraan moet je geopereerd worden dan ben ik vergeten of je hebt et nog niet verteld
10 over 2. Dus ik moet ook zo weer weg. Ik wou eigenlijk nog douchen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
DW hoe laat moet je in zhuis zijn wijffie?
iron whorequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hand. Stuk staal eruit laten halen
[..]
10 over 2. Dus ik moet ook zo weer weg. Ik wou eigenlijk nog douchen.
Hihi, stiekem wil ik meedoen, maar dat vind ik disrespectful.quote:
Waar is jouw hier?quote:[..]
warm, pff hollander![]()
[..]
hier ook wel![]()
quote:[..]
ja gewoon eisen![]()
[..]
_!
ik heb het beide... ik bind niet omdat ik niet verlaten wil worden.... en ja ik ben ook snel mensen zat... zelfs vriendschappen opbouwen vind ik moeilijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen bindingsangstEerder verlatingsangst.
Maar ik ben mensen vaak na een paar dagen/weken al zat.
Waarom?quote:
Valt wel mee. Ik wou eigenlijk een minder harige, aantrekkelijkere, vrouwelijke Wolverine worden, maar ik faal erin.quote:
Ik doe niet aan vriendenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb het beide... ik bind niet omdat ik niet verlaten wil worden.... en ja ik ben ook snel mensen zat... zelfs vriendschappen opbouwen vind ik moeilijk
waarom?quote:
Ook als je een lang weekend weg gaat met je ouders en broertje omdat ze 25 jaar getrouwd zijn, je naar een 3 daags festival gaat, naar defqon (of zeevissen, zo blijkt nu) gaat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou ik had het wel geweten hoor als jij mijn meisje was!
Ik kan er 3 overnemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi. Hoeveel kaartjes heb je? PM staat open
heh wat ik raak in de war van die grot emulti quotequote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, stiekem wil ik meedoen, maar dat vind ik disrespectful.
[..]
Waar is jouw hier?
[..]
Daar heb ik nou ook last van ik ben mensen ook snel zat. Leer ik nieuwe mensen kennen die ik aardig vind ben ik ze na een tijd zat maar dat komt misschien omdat de mensen die ik heb leren kennen van de plakkers zijn het liefst willen ze dan elke dag of een paar keer in de week afspreken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik ben mensen vaak na een paar dagen/weken al zat.
wel handig die klauwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Valt wel mee. Ik wou eigenlijk een minder harige, aantrekkelijkere, vrouwelijke Wolverine worden, maar ik faal erin.
Dat zijn maar 3 van de 6.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook als je een lang weekend weg gaat met je ouders en broertje omdat ze 25 jaar getrouwd zijn, je naar een 3 daags festival gaat, naar defqon (of zeevissen, zo blijkt nu) gaat?
Schijnbaar mocht ik iets niet zeggen. Ze hebben mijn hele post weg geëdit. Wist ik veelquote:
Wat nou koffie en cake, gewoon bier en borrelnootjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh wat ik raak in de war van die grot emulti quote![]()
[..]
mocht ik ooit bezwijken dan mag iedereen dansen, drinken en gewoon het leven vieren![]()
hier is in het midden van het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |