Ik een vis, zo op de staartvinnenquote:
wheheheequote:
Zo naar het ziekenhuis. Beat that.quote:
quote:
moet je daar dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo naar het ziekenhuis. Beat that.
zo naar mijn eigen begrafenisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jagh nog erger inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pre operatief spreekuur.quote:
Ga je dansen op je graf?quote:
buiten is het veel te warm, en ik heb bij de 1e pauze al buiten gezetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gelijk gaan fokken met dit weer_!
ik kom net van buiten en ga zo weer heerlijk terug, ik raad je aan hetzelfde te doen pitje
inderdaadquote:
Gewoon aan de mdma joh. Het is weer volop te krijgen in Almere.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef PeZu het volgende:
kale kreeften met pillen in hun mik![]()
[..]
succes
quote:
Danku wil verwijzing naar het ziekenhuis voor mijn jarenlange keelpijn,/verkouden/oorpijn klachten in 1. En zoveel pijn bij mijn ribben..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef PeZu het volgende:
kale kreeften met pillen in hun mik![]()
[..]
succes
Maakt niet uit. You made my day.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Poliepen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Danku wil verwijzing naar het ziekenhuis voor mijn jarenlange keelpijn,/verkouden/oorpijn klachten in 1. En zoveel pijn bij mijn ribben..
Waar ik al jaren mee loop. Voor keelpijn enzo tig medicijnen geprobeerd. Dat wil ik dus echt NIET meer. Ik ben ook altijd verkouden, altijd snotteren, altijd veel slijm in mijn keel. Vrijwel elke dag veel keelpijn/oorpijn
aah okee waaraan moet je geopereerd worden dan ben ik vergeten of je hebt et nog niet verteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |