Wat veel Bijbels!quote:
Noem jij eens een leuke jongensnaam dan, weet je wat voor een kutklus dat isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat veel Bijbels!
Alleen Elias vind ik uit dit lijstje leuk, je meisjeslijst heb je geloof ik ook wel eens gepost, daarvan vond ik dan weer bijna alles leuk
Een vriendin van me is het zelf gaan doen, de dag na de geboorte, want ze hadden echt onenigheid over de naam nog steeds, en dr vriend lag nog te pitten, ze dacht ik ga snel ffquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hij geeft kindjes aan hedus als ik tegenwerk dan kan hij t stiekem veranderen in hermien
En ik maar verzinnen van wie ik dat ook alweer gekregen hadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je nog wat aan dat boek gehad eigenlijk Saffier?
Die bijbelse namen, dat is natuurlijk zo achterhaald inmiddels, straks weet niemand meer dat die namen uit de bijbel komen.quote:
zo hebben wij het ook gebruikt ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
En ik maar verzinnen van wie ik dat ook alweer gekregen had![]()
![]()
Het ligt hier naast me voor inspiratie (en hylariteit) maar tot nu toe vind manlief niets leuk
Dat Rockingnames boek toevallig? Die vind ik ook zowel hilarisch als tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
En ik maar verzinnen van wie ik dat ook alweer gekregen had![]()
![]()
Het ligt hier naast me voor inspiratie (en hylariteit) maar tot nu toe vind manlief niets leuk
Ja dat is ook retemoeilijk, ik vind echt amper een jongensnaam leuk dus ik snap je wel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Noem jij eens een leuke jongensnaam dan, weet je wat voor een kutklus dat is
Efraim vond ik erg mooi
Efraim & Wolf
maar die werd geveto'd
Lex was een goede tweede hier
Elin & Lex
Ja, die wil ik ook hebben! Echt geinige,en vreselijke namen staan daar inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat Rockingnames boek toevallig? Die vind ik ook zowel hilarisch als tof
Nee, het Bijbelse voornamen boek. Dat heb ik ooit in een hormonale bui aangeschaft, drie keer van voor tot achter gelezen en nu heeft Saffier hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat Rockingnames boek toevallig? Die vind ik ook zowel hilarisch als tof
mwoah, Kain met puntjes is ook niet al te populair, maar door dat bijbelse verhaal zou ik me niet laten weerhoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die bijbelse namen, dat is natuurlijk zo achterhaald inmiddels, straks weet niemand meer dat die namen uit de bijbel komen.
Ik zou wel altijd ff de betekenis checken, maar dat geldt ook voor niet bijbelse namen
Wolf? nee die komt er hier niet inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja dat is ook retemoeilijk, ik vind echt amper een jongensnaam leuk dus ik snap je wel!
Efraimdan denk ik meteen aan een erg buitenlands kind
Elin&Wolfik vind het echt wel stoer staan zo bij elkaar!
maar dat vond je wederhelft niks? Te ''apart'' ? er heten echt wel meer mensen zo
Tobias en (A)bra(ha)mquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:24 schreef Saffier het volgende:
En dan helemaal dubbel liggen om namen die je niet uit kan spreken. En na lang oefenen het 10 keer achterelkaar opzeggen zonder je tong te breken erover. Als dat lukt gaat de naam door naar de volgende rondeWeet jij wel hoeveel namen er door zijn
Tobias is ook een bijbelse naam, zou ergens leuk zijn als we weer iets uit die hoek kunnen halen, maar het is geen must. Daarom is dat boekje zo leuk nu!
Ik ken iemand die zo heet. En die noemen ze dus Sal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef innepin het volgende:
Salomé heb ik ook nog een keer voorgesteld. Maar ik zit dan toch met het Bijbelse verhaal, dat dan weer niet zo leuk is.
Ja die jongen heet dus ook ook Salomon natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef innepin het volgende:
Mja iets met een sloerie die het hoofd van iemand (Petrus of zo'n andere heilige ofzo) op een zilveren plaat eist.
Nog steedsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, hier waren we eigenlijk er ook al uit, maar bij een volgende wil ik sowieso andere namen, anders voelt t niet goed ofzo..
dus
Rosa
&
Kaïn
ja die van die meppende broer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |