quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Jawel joh, beetje overhalen...Helpt het als ik zeg dat ik erg blij ben met mijn naam?
BE, wat voor naam heb jij dan?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef innepin het volgende:
Ohhh jouw naam! Nee die weet ik wel. Ik dacht dat je bedoelde dat je nog een kindernaam in voorraad had ofzo
Zeg dat lijstje es? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef innepin het volgende:
Ik zou het voor een jongetje niet moeilijk vinden. Heb best een lijstje met leuke namen. Het moeilijke zou alleen zijn dat D. ze stuk voor stuk afkeurt
Voor een meisje zijn we 't al wel eens![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar die begint weer niet met een J.![]()
Voor een jongetje zou ik het moeilijk vinden geloof ik.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef innepin het volgende:
Ik zou het voor een jongetje niet moeilijk vinden. Heb best een lijstje met leuke namen. Het moeilijke zou alleen zijn dat D. ze stuk voor stuk afkeurt
Voor een meisje zijn we 't al wel eens![]()
Zeg schatten, hier héb ik toch niets aan??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn nog steeds bij dezelfde namen geloof iken ik vind ze nog steeds leuk
We hebben nu wel een andere tweede naam voor een meisje. Een Indische naam wordt dat, niet zo heel standaard is ie (hoewel in Indonesië wel) en het is naar B.'s oma.
Jongens meisjes of beide?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg schatten, hier héb ik toch niets aan??
Ik wil lijstjes!!
BE ik vind jouw naam
Jacob zou de 2e naam zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
David, Abel, Isaac en Caleb vind ik ook echt mooi.
En Jacob vind ik zo leuk
Niet doen, Juno is zeer zeker eerstenaamwaardigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jacob zou de 2e naam zijn
Kaïn Jacob Sawyer
en Rosa Elisabeth Juno
Dat vond ik ook, hij nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet doen, Juno is zeer zeker eerstenaamwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |