quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure: klinkt als een hele gezellige week. en ik wil ook naar de Pasar! Risolles voor een half jaar inkopen(wat in 2 weken op is)
![]()
Leukk! C&A is soms best okequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gisteren een mooie jurk gekocht voor maar ¤ 29,95, en hij hing bij de C&A. Nooit gedacht dat ik daar nog eens iets leuks zou vinden
is Primark een soort Hans Textiel ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Leukk! C&A is soms best oke![]()
Ik ging zaterdagochtend Primark shoppen. 2 jurkjes, 2 shirtjes, 2 paar schoenen, een tasje, 2 x 6 paar sokken, 2 paar 40den panty's, oorbellen, ketting en dat alles voor nog geen 60 euro
Hmm qua prijzen wel, maar het is meer een soort H&M. Er zit er nu nog maar eentje in Nederland (rotterdam alexander) maar als goed is komen er wel meer bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is Primark een soort Hans Textiel ofzo?
en je hebt zeker ook geen benen of een fiets of geld om een tramkaartje of taxi te nemen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
AARGGH... ik heb de hele ochtend honger als een paard en verheug me al een hele tijd op een pasta'tje, om ff naar de Hoogvliet te rijden over 5 min.
Was ik ff vergeten dat ik geen auto had
Whoa, dat is snel ja! Maar fijn dat het goed is gegaan. Ben je al langsgeweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
@Cf. Alles is goed gegaan en met zus en neefje is alles ok. Hij heet Koen trouwens. Hij was 12 dagen te laat. Zus heeft t in 2.5 uur gedaan. Erg snel en dus ook heel heftig maar alles is dus ok. Ik ben hartstikke trots op haar
oeh, zo snel is niet tof inderdaad.... (ik heb één keer 16 uur gedaan en één keer 2,5. Doe mij maar 16!)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
@Cf. Alles is goed gegaan en met zus en neefje is alles ok. Hij heet Koen trouwens. Hij was 12 dagen te laat. Zus heeft t in 2.5 uur gedaan. Erg snel en dus ook heel heftig maar alles is dus ok. Ik ben hartstikke trots op haar
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
oeh, zo snel is niet tof inderdaad.... (ik heb één keer 16 uur gedaan en één keer 2,5. Doe mij maar 16!)
CF 16 dagen?Ze laten je toch niet meer rondlopen over de 14 dagen tegenwoordig?
nou ja, tis begin van de week he... kale boterhammen mee iedere dag en dan koop ik begin van de week beleg (en dat is het nu). lopen kan; maar dan is de pauze voorbij voor ik terug ben en kan dus nog niet etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef rubje het volgende:
[..]
en je hebt zeker ook geen benen of een fiets of geld om een tramkaartje of taxi te nemen?![]()
daarbij heeft iedereen gewoon een voorraadkast die elke week redelijk gevuld is en niet dat je van dag tot dag leeft.
schoentjes zijn leuk! rest staat niet bij me denkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Aure het volgende:
Hier heb je een beetje een indruk van wat ze zoal verkopen:
Klik
Klik
Van dat tweede plaatje heb ik trouwens dat tweede zwart jurkje gekocht(15 euro)
En die witte en zwarte schoentjes (3 euro)
Hm, ik dacht dat dat niet meer mochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).
Ze hebben ook andere dingen heurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schoentjes zijn leuk! rest staat niet bij me denk
Het ziekenhuis in kwestie (van die van 19 dagen) schijnt er berucht om te zijn. Brrr.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat dat niet meer mochtDe kansen voor een kindje worden namelijk echt kleiner na de 14 dagen...
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa, dat is snel ja! Maar fijn dat het goed is gegaan. Ben je al langsgeweest?
jeetje zolang wachten? Ik hoor idd ook altijd dat langer dan 2 weken niet goed is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).
Dat is gewoon liefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweesttis een snoepje! En andere neefje is er heel blij mee. Hij vroeg wanneer ze konden gaan stoep krijten samen!
Aww dat is zo liefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweesttis een snoepje! En andere neefje is er heel blij mee. Hij vroeg wanneer ze konden gaan stoep krijten samen! :D
Liefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweesttis een snoepje! En andere neefje is er heel blij mee. Hij vroeg wanneer ze konden gaan stoep krijten samen!
we hadden een waterglobe besteld op een zilveren voet met zeepaardjes en walvisjes enzo erin die een slaapliedje speelt.quote:
ah jammer zeg dat R'dam wat ver(der) is, maar als ze gaan uitbreiden komen ze vast gauw in A'damquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere dingen heurIk heb dit ff van de primark hyves, daar zitten vooral de modemeisjes geloof ik. Maar als je in de Primark komt dan zie je echt zo'n verschillend winkelpubliek
Leuk om te zien wel
Ze hebben ook heel veel goedkope basics, longsleeves zijn daar 3 of 4 euro ofzo. En die zijn superfijn! En jeans van 11-13 euro
haha, hopelijk een leuk liedje wat de ouders niet gaat vervelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we hadden een waterglobe besteld op een zilveren voet met zeepaardjes en walvisjes enzo erin die een slaapliedje speelt.zus en zwager vonden het heel leuk gelukkig
andere neefje hebben we toen een ander speeldoosje gegeten en die moet nog elke avond aan
Damn...geen tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Het is trouwens van 19 t/m 30 mei dit jaar. Dus je hebt nog t/m zondag de tijd om risolles in te slaan
Jeejquote:
Eentje met champi en eentje met asperges.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef cybermans het volgende:
recepten daarvan mogen best wel toevallig hun weg naar openbaarheid vinden
Zijn wij geen familie danquote:
ik heb net een familieweekend gehad, daar had ik niet heen gemogen als ik geen familie was, dus ik ben familiequote:
Foto's in tuintopic in F&F plaatsenquote:
weet waar down under ligtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit altijd een tijdje tussen hoorTis nogal ver you know
quote:
Komt altijd goed dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit altijd een tijdje tussen hoorTis nogal ver you know
Stuifmeelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm lekker, wat zit er allemaal op?
omdat we een dakterras hebben gaat t allemaal in potten. Ben benieuwd of t een beetje gaat lukkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef freecell het volgende:
Lekker DEHier is het doel ook een eetbare tuin
Moet lukken toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat we een dakterras hebben gaat t allemaal in potten. Ben benieuwd of t een beetje gaat lukken
wow, dat klinkt goed zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
productieve ochtend gehad. Veel gedaan.nu eens lekker liggen lezen en straks nog koken. Oh en moet nog komkommer en tomaatjes zaaien. Heb nu sla (verschillende soorten) paprika en gemengde knollekes (radijsjes) gezaaid.
neem aan dat je dus wat kilotjes kwijt bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde even melden dat broekriemgaatje #3 weer in gebruik is.
hopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
2 sinds vorige maand. Gaat primaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
neem aan dat je dus wat kilotjes kwijt bent?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 sinds vorige maand. Gaat primaHou het goed bij.
Oeps, zo'n dikke buuk gekregen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
komt wel even tegelijk zo, ja. Om mijn zusje maak ik me niet echt zorgen hoor, ze is er op tijd bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
En jeetje SOL, welk een narigheid voor je familie bij elkaar.
* Stereotomy gooit wat goede karma naar SOL zelf toe
jemig, wat erg zeg. veel sterkte SOL met ditquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt wel even tegelijk zo, ja. Om mijn zusje maak ik me niet echt zorgen hoor, ze is er op tijd bijWat goed 2 kilo eraf
en krakke, was het zo erg?
@sun, inderdaad zorgelijk nu, ze had dus al een paar dagen niet gedronken en gegeten. En normaal gaat alles via groepsmail met nieuws, nu een telefoontje dus van mijn stiefmama dat het echt heel slecht gaat. Vriend net ook ingelicht en vanavond overleg vwb het weekend wat te doen enzo. En als oma het echt niet meer gaat redden of hij ook nog afscheid wil nemen. Verder onderga ik alles vrij gelaten en rustig hoor, eerst het volgende nieuws afwachten
Lekker hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
2 sinds vorige maand. Gaat primaHou het goed bij.
Maar geen 44%.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig, wat erg zeg. veel sterkte SOL met dit![]()
*knuffel* hopelijk komt alles goed. Ik duim voor je.
en Steer; goed gedaanhoeveel kilo wil je kwijt?
en Krak: vetpercentages bij vrouwen is altijd hoog hoor
klinkt aardig wat ja, maar ik weet ook niet hoeveel ik heb hoor. ik weet alleen dat het altijd meer is dan je denktquote:
hoe berekenen ze dat dan allemaal? het zou mij niets verbazen dat ik in verhouding tot mijn lengte en gewicht ook een aardig vetpercentage zou hebben, werkelijk niks is strak en plat meer, mijn buik hangt gewoon over mijn broek heen, ik weet het gewoon goed te verbergenquote:
Ik heb je ook sterkte gewenst!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe berekenen ze dat dan allemaal? het zou mij niets verbazen dat ik in verhouding tot mijn lengte en gewicht ook een aardig vetpercentage zou hebben, werkelijk niks is strak en plat meer, mijn buik hangt gewoon over mijn broek heen, ik weet het gewoon goed te verbergenTnx P en memo
In eerste instantie zes. Nog vier te gaan dus! Het liefst tien permanent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en Steer; goed gedaanhoeveel kilo wil je kwijt?
Weet je zeker dat ze 44% meetten?quote:
wil je mij PM-en hoeveel je weegt bij welke lengte? ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In eerste instantie zes. Het liefst tien permanent.En dan dit jaar, rustig aan, wat mij betreft ben ik in de herfst/winter pas op streefgewicht.
Dan ben ik ook écht slank, met 10 eraf. Heb altijd klein buikje gehad, nooit echt dik ofzo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je mij PM-en hoeveel je weegt bij welke lengte? ben benieuwd(gewoon, puur interesse)
vrouwenlichamen bevatten standaard meer vet dan mannenlichamen hè? de norm ligt bij ons ook hoger. ik vind het knap hoe ze dat en andere dingen zoals hartritme kunnen opmeten door op iets te staan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar een total body scan schijnt zo'n ¤ 150,- te kosten... een bezoekje aan de huisarts is goedkoperquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze 44% meetten?
Dan is het niet onverstandig om iets gezonder te gaan eten, krak! Niet eens zozeer voor cosmetische redenen, maar het is dan ook gezonder voor je lichaam.
ja ik wil je meeten. jij nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat wil je nog allemaal van me weten meid
Je meet me maar een keer.Ik ben niet eng, vraag maar aan de mensen die me hebben gemeet.
![]()
Met 44% zou het geen cosmetische redenen zijn meer om af te vallen, maar is het daadwerkelijk gezonder voor je lijf om af te vallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vrouwenlichamen bevatten standaard meer vet dan mannenlichamen hè? de norm ligt bij ons ook hoger. ik vind het knap hoe ze dat en andere dingen zoals hartritme kunnen opmeten door op iets te staan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar een total body scan schijnt zo'n ¤ 150,- te kosten... een bezoekje aan de huisarts is goedkoper
Oh, je wil m'n Hyves, zeg dat danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik wil je meeten. jij niet![]()
ik ben benieuwd hoe je eruit ziet, en nog meer mensen. iedereen weet nu hoe ik eruit zie dus heb ik toch recht op een foto'tje?
Het is ook al zo'n 6 minuten geledenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Pff. Heb m'n Hyves naar FF gePM'ed en nu hoor ik er niks meer van.
Story of my life.
whahaa nou hier ben ik dan (zit ook op werkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Pff. Heb m'n Hyves naar FF gePM'ed en nu hoor ik er niks meer van.
Story of my life.
sorry dat ik je vergeten was, dacht dat ik iedereen al bij had geëditquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb je ook sterkte gewenst!nee serieus, ik duim voor je
![]()
en ik denk dat iedereen een aardig vetpercentage heeft. er zit behoorlijk wat vet bovenop je bot zit met huid eroverheen. is ook alleen maar goed en normaal toch. tegen bescherming/kou/kwetsbaarheid etc.
* Stereotomy vraagt wat er isquote:
Ik was 19 op die fotoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whahaa nou hier ben ik dan (zit ook op werk)
je bent niet eng, gekkie![]()
leuke foto! ik kan alleen die foto zien, en je hyves niet. zelfde probleem als met Aure, maar goed, ik heb je gezien
Heel verstandigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy vraagt wat er is
* Stereotomy loopt met een HEULE grote boog om Laydina heen
Voel ik mij wss alleen nog maar ellendiger doorquote:
Die waait weg in wind denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:07 schreef cybermans het volgende:
* cybermans is bored
* cybermans geeft laydina maar een bloem voor in haar haar ofzo
als je spieren hebt heb je ook nog vet hoor, maar dat zie je nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry dat ik je vergeten was, dacht dat ik iedereen al bij had geëditTnx! wat jij zegt klopt niet helemaal volgens mij want ik heb pas sinds een jaar of 4 vet op mijn lichaam, maar ik heb sinds een jaar of 4 ook geen spiermassa meer
Alleen mijn benen dan van het vele lopen
oh 4 uur cup a soup gevoel... komt goed, je mag zo naar huisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Eigenlijk erg weinig, ineens zo'n gevoel.
Haha, was het dat maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oh 4 uur cup a soup gevoel... komt goed, je mag zo naar huis
ja joh, even tegen de boksbalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha, was het dat maar.
Over een kwartier naar de sportschool, hopelijk helpt dat een beetje
Daarom sta ik er ook op, zodat ik in het niets trap/slaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet dat niet pijn, als je daar tegenaan mept?
gisteren al open toch? grote steden wel..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Over afvallen gesproken, ik ben in de afgelopen maand bijna 4 kilo afgevallen
GoedemorgenStraks boodschappen doen, winkels weer open
Goedzo Isa! Wat heb je allemaal gedaan? Minder eten? Minder energierijk eten? Meer gesext met Rossi?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Over afvallen gesproken, ik ben in de afgelopen maand bijna 4 kilo afgevallen
GoedemorgenStraks boodschappen doen, winkels weer open
SoL, heel veel sterkte gewenst *knuf*
En Hurray voor het cijfer van MeMO!
Vertel! Stort je hart uit. We horen het graag aanquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Isa! Wat heb je allemaal gedaan? Minder eten? Minder energierijk eten? Meer gesext met Rossi?Meer eiwitten gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel! Stort je hart uit. We horen het graag aan
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik ga bungeejumpen met een touw, niet met elastiek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef cybermans het volgende:
hmmmz
vrouwen zijn de oorzaak dat mannen minder lang leven
http://www.nu.nl/wetensch(...)le-competitie--.html
[..]owh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
[..]Je jaagt me schrik aan, Isa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ramptoeristquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel! Stort je hart uit. We horen het graag aan
Welquote:
[..]Da's minder tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb redelijk normaal gegeten hoorquote:
Nee. Meelevendheidquote:
Vandaag is het x jaar geleden dat er een trein in Drenthe door Molukse mensen werd gekaapt. Passagiers hebben daar weken in de trein doorgebracht.quote:
Ja, sorry lieverd, maar ik heb een baan waarbij ik erg afhankelijk ben van extra uren en onregelmatigheidstoeslag en ik heb 6 weken niet gewerkt vanwege mijn nierstenen en kreeg dus het minimale bedrag. Niet om van rond te komen. En ik ben te trots om een uitkering aan te vragenquote:
Owww... je kunt je gewoon geen foie gras veroorlovenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb redelijk normaal gegeten hoorAlleen geen geld voor dingen als chocolade, vlees, chips en cola
En ik heb zelf appeltaart en dergelijke gemaakt en dan sta ik dus best verbaast van die 4 kilo.
Honkbalknuppel en een grote vuilnisbakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
er is weinig bijzonders aan de hand, gewoon even kuthumeurtje en alles.
Trots schmotz, wat moet dat moet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sorry lieverd, maar ik heb een baan waarbij ik erg afhankelijk ben van extra uren en onregelmatigheidstoeslag en ik heb 6 weken niet gewerkt vanwege mijn nierstenen en kreeg dus het minimale bedrag. Niet om van rond te komen. En ik ben te trots om een uitkering aan te vragen
ik snap niks van het bericht. wanneer leven ze korter? als ze het meerdere vrouwen tegelijk doen? (zoals de apen).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef cybermans het volgende:
hmmmz
vrouwen zijn de oorzaak dat mannen minder lang leven
http://www.nu.nl/wetensch(...)le-competitie--.html
Dat heeft volgens mij allemaal geen effect bij mij. Want ben te realistisch erin dat het na die uitspatting toch wel weer terug komtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Honkbalknuppel en een grote vuilnisbakWerkt altijd
Of een of ander grof schietspelletje waarbij je je lekker uit kan leven!
Bij gebrek aan beter kun je misschien ook gewoon lekker agressieve muziek opzetten tijdens de crosstrainer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Owww... je kunt je gewoon geen foie gras veroorloven
Nou, Euroshopper zonnebloemolie naar binnen klokken is ook lekker.
wat is het da-an?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij allemaal geen effect bij mij. Want ben te realistisch erin dat het na die uitspatting toch wel weer terug komt
Oe...da's niet tof zegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sorry lieverd, maar ik heb een baan waarbij ik erg afhankelijk ben van extra uren en onregelmatigheidstoeslag en ik heb 6 weken niet gewerkt vanwege mijn nierstenen en kreeg dus het minimale bedrag. Niet om van rond te komen. En ik ben te trots om een uitkering aan te vragen
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Trots schmotz, wat moet dat moet.Mijn pa heeft z'n hele leven hard gewerkt en had toen hij maagzweer had ook even uitkering aan moeten vragen. En wij leefden al van rond het minimumloon.
Heeft dr. Rossi al een baantje?
Balenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij allemaal geen effect bij mij. Want ben te realistisch erin dat het na die uitspatting toch wel weer terug komt
Yep, salaris is vandaag binnen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Oe...da's niet tof zegMaar deze maand komt dat weer goed
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, salaris is vandaag binnen!En dat is weer normaal, dus nu de gaten weer opvullen en normaal boodschappen doen.
Veel plezier, Laydina!quote:
ik begrijp vrouwen nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF, vrouwen hebben dit nou eenmaal sohooms.
Laydina
Weet je, da's een uitstekend idee!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee, nog geen baan. En ook geen baantje. Hij moet eerst fatsoenlijker Nederlands spreken. Heb hem al gezegd hier mee te komen kletsen
Maar ik geloof dat hij jullie eng vindt.
Mooi! en nu als de bliksem naar de super voor chocolaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, salaris is vandaag binnen!En dat is weer normaal, dus nu de gaten weer opvullen en normaal boodschappen doen.
Neefje is geborenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
ahwell, zusje ligt nu ook in ziekenhuis krijg ik net te horen. als haar toestand verslechterd gaan de weeën opgewekt wordenWas zusje van Elf btw ook niet rond deze tijd uitgerekend? Hoe gaat het met haar?
is t al zeker dat ze zw.vergiftiging heeft? wanneer is ze uitgerekend?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
ahwell, zusje ligt nu ook in ziekenhuis krijg ik net te horen. als haar toestand verslechterd gaan de weeën opgewekt wordenWas zusje van Elf btw ook niet rond deze tijd uitgerekend? Hoe gaat het met haar?
Engeland! Wat dus moeilijker is dan elk ander land om Nederlands te leren. Iedereen (inclusief ik) praat toch wel Engels tegen hem. Mijn fout, maar het is zo makkelijkquote:
moet je half Engels, half NL's proberen te praten. Eerst met weinig woorden die je telkens herhaalt, tot steeds meer worden. En hij leert toch ook van ondertiteling op tv? Of niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Engeland! Wat dus moeilijker is dan elk ander land om Nederlands te leren. Iedereen (inclusief ik) praat toch wel Engels tegen hem. Mijn fout, maar het is zo makkelijk
quote:
Hou jij het nou maar lekker bij mannen zoals mijquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb geen tvquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
moet je half Engels, half NL's proberen te praten. Eerst met weinig woorden die je telkens herhaalt, tot steeds meer worden. En hij leert toch ook van ondertiteling op tv? Of niet?
dat hoor ik echt vaker, wij Nederlanders lullen te makkelijk engels zodat Engelssprekenden heel moeilijk Nederlands lerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Engeland! Wat dus moeilijker is dan elk ander land om Nederlands te leren. Iedereen (inclusief ik) praat toch wel Engels tegen hem. Mijn fout, maar het is zo makkelijk
Vervelendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ik heb waarschijnlijk sneller dan gedacht een neefje erbij
FF. ze was 6 juni uitgerekend. Jeetje, word ik gewoon voor de 4de keer tante
dat is ook leuk tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervelend
Ik ben 1x oom en ik vind dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoegKan ik tenminste echt suikeroompje spelen
van hoeveel zussen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ik heb waarschijnlijk sneller dan gedacht een neefje erbij
FF. ze was 6 juni uitgerekend. Jeetje, word ik gewoon voor de 4de keer tante
ben jij een man dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar lekker bij mannen zoals mij![]()
![]()
jawel, P. is een vrouwquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
Thuis van werken.
Morgen lekker weer dagje vrij.
Wat leuk een soort naamtopic. En wat mij betreft is iedereen welkom op het tuinfeestje a.s. zaterdag, maar ik organiseer het niet. Het is B. haar feestje.![]()
Moet ik nog iets teruglezen, of zijn er geen schokkende zaken gebeurd?
heb 2 zusjes. de ene heeft dus drie jongens (waarvan 1 overleden) de ander is dus hoogzwanger van jongen nr 4quote:
Zien dan de 6equote:
Picsquote:
Heb ik nietquote:
quote:
Toch fijn dat er even vrede is met de ex.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb 2 zusjes. de ene heeft dus drie jongens (waarvan 1 overleden) de ander is dus hoogzwanger van jongen nr 4Net even gesprek gehad met ex, mocht het heel erg slecht gaan met oma en we moeten echt afscheid nemen dan zorgt hij dat Milou bij mij komt, dat heeft een hoop rust. Heb hem ook gevraagd dat als het zover mocht zijn hij ook mee mocht komen aangezien mijn oma ook altijd dol op hem was en hij de vader van milou is
Tip: hemd eronder. Srsly. En die dan in je broek stoppen. Een beetje een rekbaar hemdje. Als man is dat vast enorm gay ofzo, maar het werkt bij mij als vrouw wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn slimfit shirt die tijden lang te slim was om te fitten kan ik weer aan![]()
Toch zie je nog een klein beetje een buikje
ik mis het stukje cultuur en geschiedenis over boedapestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb ik nietKaas heeft de camera en die komt pas rond een uur of 2 vannacht thuis. Maar de hoogtepunten waren:
Heel veel zon Mooie stad De Citadel Goedkoop winkelen (hoewel ik niets gekocht heb) Mensen kijken Fietsies kijken Bier. Heel veel Bier ![]()
Het vliegen overleefd
nah, die gaat dit niet begrijpen hoor, maar dat is wel het laatste waar ik me druk over zou kunnen makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch fijn dat er even vrede is met de ex.Hoop dat z'n vriendin niet gaat miepen, maar zelfs die kan het begrijpen, toch?
quote:
Ja. Maar ik was er voor het EK, niet voor de geschiedenis en cultuur. Zaterdag avond laat aangekomen, dinsdag ochtend vroeg vertrokken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik mis het stukje cultuur en geschiedenis over boedapestdat vond ik zo indrukwekkend
Hyves smiliequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
leuke smiley
En ga je nog wat leuks doen of ga je voorbereidingen voor het tuinfeest maken?
Oooh, maar dan heb je dinsdag en woensdag om heerlijk da te doen wat je zelf wiltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Hyves smilie
Morgen zijn we drukjes met vanalles, donderdag beetje schoonmaken, vrijdag bakken, zaterdag feessie.
Heb in mijn lunchpauze fripse appelgroene lakentjes gekocht voor het campingbedje & een trainingspakkie voor babi J. die komt logeren het hele weekend
Verder is het dan alweer maandag en dan ga ik lekker de zooi opruimen, wassen e.d. en dinsdag heb ik dan weer voor 'mezelf'
Voor je het weet is het donderdag en dan moet ik weer werken
En @ je supermarktverhaal, dat overkomt mij maandelijks
klinkt als krachtvoer voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef freecell het volgende:
Hey hoi Lein!
Tortellini koken voor hummel is dankbaar werk. Hij is met bord 3 bezig
...je geeft hem maar 5 tortellini's per bord of wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef freecell het volgende:
Hey hoi Lein!
*HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef freecell het volgende:
Hey hoi Lein!
wat heb je met je schouder gedaan? Trusten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
Zo. Hapje avondeten zit er weer in.
Straks lekker dutje doen en wegens een geblesseerde schouder wordt het zwemmen vanavond overgeslagen.
Oh, WB Lein en Kaas.
edit: zie nu pas dat Kaas later komt, maar alvast WB dan voor hem.
Rij voorzichtig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Lein: tof dat je een leuk weekend hebt gehad! @ Bluezz: jaaa vakantiee! Geniet ervan! Ik ga nu naar dealer, proefrit maken! En heel misschien neem ik em mee
Geen idee. Soort peesontsteking al een paar dagen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
wat heb je met je schouder gedaan? Trusten!
hmm hoop geen ontsteking. Ik hoop geen schade want morgen wordt verzekering pas overgezet, dus thanks voor de tip! Ik zal niet aan de knopjes zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Soort peesontsteking al een paar dagen.
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan jij je dat filmpje ook nog herinneren?
Veel plezier met je proefritquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Lein: tof dat je een leuk weekend hebt gehad! @ Bluezz: jaaa vakantiee! Geniet ervan! Ik ga nu naar dealer, proefrit maken! En heel misschien neem ik em mee
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb ik nietKaas heeft de camera en die komt pas rond een uur of 2 vannacht thuis. Maar de hoogtepunten waren:
Heel veel zon Mooie stad De Citadel Goedkoop winkelen (hoewel ik niets gekocht heb) Mensen kijken Fietsies kijken Bier. Heel veel Bier ![]()
Het vliegen overleefd
Wantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:01 schreef cybermans het volgende:
voor de mensen die met de trein over delft of vanaf delft reizen... regel alternatief vervoer!
Oorzaakquote:
Ja. Ik zag het ook netquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oorzaak
Tussen Delft en Schiedam C rijden geen treinen door een defecte trein.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 20:00 uur verholpen.
Aah oke, hoef ik voortaan niet meer te zoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik zag het ook netBen zo blij met mijn autootje he
Anders had ik ook in die trein gezeten
Wel lief van je hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Aah oke, hoef ik voortaan niet meer te zoeken
Nee die is er nog steeds, nog erger zelfsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel lief van je hoor![]()
k**-humeur beetje weg
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee die is er nog steeds, nog erger zelfs
Dat is lief aangeboden (Als je dichtbij had gewoond), maar totaal niet in de stemming om sociaal te zijn eig. Dus denk ook niet dat ik hier heel lang blijf hangen, want dat is voor jullie ook geen pretje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]'t Is dat je zover weg woont, anders had ik gezegd "kom ff gezellig een bakkie doen
of een rummetje / whisky / bier of zo"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is lief aangeboden (Als je dichtbij had gewoond), maar totaal niet in de stemming om sociaal te zijn eig. Dus denk ook niet dat ik hier heel lang blijf hangen, want dat is voor jullie ook geen pretje.
Enige wat ik zou willen is een boek lezen ofzo, maar die heb ik allemaal uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ff lekker wandelen of zo? of muziek luisteren? of iets anders waar je beetje vrolijk van wordt
ereader bestellen zodat je boeken even kunt downloaden en fatsoenlijk lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen is een boek lezen ofzo, maar die heb ik allemaal uit![]()
Dus neh, niks hier om vrolijk van te worden.
Ik wil gewoon een boek in m'n handen hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
ereader bestellen zodat je boeken even kunt downloaden en fatsoenlijk lezen
ereader = e-ink device en geen ipad want die lezen gewoon kut met een spiegel scherm
Ook lekker!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker![]()
geniet ervan Bluezzie![]()
Ik heb ook vakantiehihi weekje
Ok, dat wist ik echt niet! Gehakt was 2,99 per kilo bij de Dekamarkt en ik weet dus niet of die ook van die cheques hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
Isabeau en Bluezz, jullie weten vast dat je bij veel supermarkten een reclame cheque kan vragen he. Het blijft irritant natuurlijk....
lolz dat is wel sufquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik echt niet! Gehakt was 2,99 per kilo bij de Dekamarkt en ik weet dus niet of die ook van die cheques hebben.
Wat wel weer grappig was was dat ze een groot bordje voor de roomboter hadden hangen met 2 pakjes voor 2,50. Ik til dat bordje op om de oude prijs te zien. 1,19 per pakje
Bij ons hebben ze ook weleens een mand met spullen met dezelfde prijs als in het schap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik echt niet! Gehakt was 2,99 per kilo bij de Dekamarkt en ik weet dus niet of die ook van die cheques hebben.
Wat wel weer grappig was was dat ze een groot bordje voor de roomboter hadden hangen met 2 pakjes voor 2,50. Ik til dat bordje op om de oude prijs te zien. 1,19 per pakje
\quote:
* krakkemieke geeft pijnstiller en flesje sportdrank aan Cyberquote:
Whehquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze ook weleens een mand met spullen met dezelfde prijs als in het schap.
En gewoon vragen naar een cheque Isa. Als ze dat niet hebben, verbaasd zijn omdat ze anders altijd zo klantvriendelijk zijn.......![]()
Oh my, moet 'oes Sien' al?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef Laydina het volgende:
Vanavond maar de voorronde van het songfestival zien.. wie weet fleurt dat mij op
En op dit soort avonden ben ik zo blij dat ik geen kabel meer hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef Laydina het volgende:
Vanavond maar de voorronde van het songfestival zien.. wie weet fleurt dat mij op
Je kan hem dan ook uit zetten he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En op dit soort avonden ben ik zo blij dat ik geen kabel meer heb
Ja. Ik weet het. MAar da's nu permanent geregeld johquote:
Dat kan ook ja. Ik zou het niet kunnen. Of eig niet willen. Want dan moet ik ander soort vermaak zien te vinden en daar bne ik al zo slecht inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik weet het. MAar da's nu permanent geregeld johKeek toch maar 1x per maand een uurtje of zo. En dan alleen Discovery
Oh ja. Ik ben op mijn vriendelijkst zonder te slijmen als ik boos ben. Of als ik iets wil bereiken voor een ander.quote:
ansich welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\
Genoeg vocht gehad vandaag? ( alsin non alcohol bedoel ik dan he)
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke geeft pijnstiller en flesje sportdrank aan Cyber
En een zachteop het hoofd.
Ook genoeg zout gehad? Ik drink genoeg maar soms heb ik zout nodig voor de balans.quote:
met dank aan de Burger King vast welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook genoeg zout gehad? Ik drink genoeg maar soms heb ik zout nodig voor de balans.
LOL, vast wel dan!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
met dank aan de Burger King vast wel
dankjewel lief, hoe gaat het met jou? al eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Laydina het volgende:
Het is altijd even wennen, maar dat gaat vast helemaal goedkomen
ik kondig wel aan wanneer ik weer de weg op gaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd FFT!
Lekker weer onafhankelijk!
Nee die komt vandaag niet meer, is niet ergquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel lief, hoe gaat het met jou? al eenop je gezicht?
moet je niet lachen om het Songfestival dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee die komt vandaag niet meer, is niet erg
Ik heb tot nu toe een redelijk neutraal gezicht gehad. Grappig is het niet echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je niet lachen om het Songfestival dan?
maar het is zomaar en je weet niet waardoor? heb je het vaker? of gewoon een tijdje te weinig geslapen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een redelijk neutraal gezicht gehad. Grappig is het niet echt
Heb het wel vaker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
maar het is zomaar en je weet niet waardoor? heb je het vaker? of gewoon een tijdje te weinig geslapen?
ik ken het. een dip. heb ik soms een avond (meestal in de avond omdat dat somberder isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb het wel vaker.
is gewoon zo'n dag dat je alles negatief ziet en dat overal in terug ziet, twijfels, onzekerheden en bedenk nog maar meer.
Soms duurt het een dag, soms een week, soms een maand
Die ken ik inderdaad ook. Zijn irritant. Gelukkig duren ze bij jou niet zo langquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken het. een dip. heb ik soms een avond (meestal in de avond omdat dat somberder is) en volgende dag weer voorbij. soms een paar avonden. het stomme is; ik kom er niet vanaf. eens in de zoveel tijd denk ik dat ik niks waard ben
![]()
heb jij dat ook?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad ook. Zijn irritant. Gelukkig duren ze bij jou niet zo lang
Bij mij steeds langer en vaker
hoe moet ik zo'n training zien dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ZO overvalpreventietraining ook weer gehad, voor de zoveelste keer
wat je moet doen als er iemand aan je kassa staat, Rustig blijven, Accepteren van de situatie, Afgeven van geld of goed, Kijken (RAAK-principe) e.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Laydina het volgende:
Of gaat het meer over het feit wanneer ze al binnen zijn en je er zonder kleerscheuren vanaf komt?
dat heb ik ooit bij Oprah gezien; tenminste, als je ontvoerd bent. op een rustige manier met de ontvoerder praten en op een gegeven moment persoonlijke dingen vragen of hij gelukkig is, of hij kinderen heeft etc zodat ie zachter wordt en je uiteindelijk laat gaan. die uitzending hou ik goed in mn hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Laydina het volgende:
Of gaat het meer over het feit wanneer ze al binnen zijn en je er zonder kleerscheuren vanaf komt?
Wat Oprah altijd zegt bij ontvoeringen en dergelijke. Zorg nooit dat je mee genomen wordt naar een tweede plek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik ooit bij Oprah gezien; tenminste, als je ontvoerd bent. op een rustige manier met de ontvoerder praten en op een gegeven moment persoonlijke dingen vragen of hij gelukkig is, of hij kinderen heeft etc zodat ie zachter wordt en je uiteindelijk laat gaan. die uitzending hou ik goed in mn hoofd
haha wat stoer van haar!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat Oprah altijd zegt bij ontvoeringen en dergelijke. Zorg nooit dat je mee genomen wordt naar een tweede plek.
Mijn oma is toen ze jong was wel eens aangevallen. Geen idee van de intenties maar hij wou haar op de grond hebben of meesleuren. Uiteindelijk niet gelukt en nam ie enkel haar tasje mee. Zij is er vervoglens wel achteraan gaan rennen
Jah was een leuk mensquote:
die ken ik! maar ik betwijfel dat als eenmaal iemand voor je staat met een pistool tegen je hoofd, dat je dan denkt: "oja, het RAAK-principe moet ik volgen. Accepteren van de situatie, rustig nadenken en geven wat hij gaat zeggen".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat je moet doen als er iemand aan je kassa staat, Rustig blijven, Accepteren van de situatie, Afgeven van geld of goed, Kijken (RAAK-principe) e.d.
enige familielid naast ouders/broers/zussen neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jah was een leuk mens![]()
Enige familielid waar ik echt een band mee had, maar ondertussen al zo'n 6? jaar overleden.
Hoeveel trainingen heb je ervan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat je moet doen als er iemand aan je kassa staat, Rustig blijven, Accepteren van de situatie, Afgeven van geld of goed, Kijken (RAAK-principe) e.d.
Naast mijn pa.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
enige familielid naast ouders/broers/zussen neem ik aan?
Je moet je kennis toch wel op peil houden, zodat het automatisme blijft natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
elk jaar een herhaling van hetzelfde
oh jee, wat is dat toch tegenwoordig dat ik veel mensen hoor die slechte banden hebben met hun familie. vaak zitten ze er ook niet mee, en dát kan ik niet begrijpen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Naast mijn pa.
Mijn broer en moeder spreek ik steeds minder.
ooit al eens overvallen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
elk jaar een herhaling van hetzelfde
Geen idee, ik kan er eerlijk gezegd ook niet heel erg mee zitten, want zit ook wel eigen bijdrage in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh jee, wat is dat toch tegenwoordig dat ik veel mensen hoor die slechte banden hebben met hun familie. vaak zitten ze er ook niet mee, en dát kan ik niet begrijpen.
5 min geleden een zak Pom Bär opengetrokken en die is nu al leeg
je was vast niet voor niks zo happyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja het was maar 1 tentamen en vak hoor maar thanks
Ik heb de ervaring dat het de moeite loont om toch te praten. En om te proberen om met elkaar te praten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er eerlijk gezegd ook niet heel erg mee zitten, want zit ook wel eigen bijdrage in.
Wil best een goede band met familieleden/gezin, maar niet met deze mensen. En niet omdat ze niet aardig zijn, maar gewoon niet mijn type en heb niet echt het gevoel dat het familie is.
En mbt m'n ma. Ja is wel familie, maar we hebbne elkaar altijd zo weinig te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |