quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure: klinkt als een hele gezellige week. en ik wil ook naar de Pasar! Risolles voor een half jaar inkopen(wat in 2 weken op is)
![]()
Leukk! C&A is soms best okequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gisteren een mooie jurk gekocht voor maar ¤ 29,95, en hij hing bij de C&A. Nooit gedacht dat ik daar nog eens iets leuks zou vinden
is Primark een soort Hans Textiel ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Leukk! C&A is soms best oke![]()
Ik ging zaterdagochtend Primark shoppen. 2 jurkjes, 2 shirtjes, 2 paar schoenen, een tasje, 2 x 6 paar sokken, 2 paar 40den panty's, oorbellen, ketting en dat alles voor nog geen 60 euro
Hmm qua prijzen wel, maar het is meer een soort H&M. Er zit er nu nog maar eentje in Nederland (rotterdam alexander) maar als goed is komen er wel meer bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is Primark een soort Hans Textiel ofzo?
en je hebt zeker ook geen benen of een fiets of geld om een tramkaartje of taxi te nemen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
AARGGH... ik heb de hele ochtend honger als een paard en verheug me al een hele tijd op een pasta'tje, om ff naar de Hoogvliet te rijden over 5 min.
Was ik ff vergeten dat ik geen auto had
Whoa, dat is snel ja! Maar fijn dat het goed is gegaan. Ben je al langsgeweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
@Cf. Alles is goed gegaan en met zus en neefje is alles ok. Hij heet Koen trouwens. Hij was 12 dagen te laat. Zus heeft t in 2.5 uur gedaan. Erg snel en dus ook heel heftig maar alles is dus ok. Ik ben hartstikke trots op haar
oeh, zo snel is niet tof inderdaad.... (ik heb één keer 16 uur gedaan en één keer 2,5. Doe mij maar 16!)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
@Cf. Alles is goed gegaan en met zus en neefje is alles ok. Hij heet Koen trouwens. Hij was 12 dagen te laat. Zus heeft t in 2.5 uur gedaan. Erg snel en dus ook heel heftig maar alles is dus ok. Ik ben hartstikke trots op haar
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
oeh, zo snel is niet tof inderdaad.... (ik heb één keer 16 uur gedaan en één keer 2,5. Doe mij maar 16!)
CF 16 dagen?Ze laten je toch niet meer rondlopen over de 14 dagen tegenwoordig?
nou ja, tis begin van de week he... kale boterhammen mee iedere dag en dan koop ik begin van de week beleg (en dat is het nu). lopen kan; maar dan is de pauze voorbij voor ik terug ben en kan dus nog niet etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef rubje het volgende:
[..]
en je hebt zeker ook geen benen of een fiets of geld om een tramkaartje of taxi te nemen?![]()
daarbij heeft iedereen gewoon een voorraadkast die elke week redelijk gevuld is en niet dat je van dag tot dag leeft.
schoentjes zijn leuk! rest staat niet bij me denkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Aure het volgende:
Hier heb je een beetje een indruk van wat ze zoal verkopen:
Klik
Klik
Van dat tweede plaatje heb ik trouwens dat tweede zwart jurkje gekocht(15 euro)
En die witte en zwarte schoentjes (3 euro)
Hm, ik dacht dat dat niet meer mochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).
Ze hebben ook andere dingen heurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schoentjes zijn leuk! rest staat niet bij me denk
Het ziekenhuis in kwestie (van die van 19 dagen) schijnt er berucht om te zijn. Brrr.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat dat niet meer mochtDe kansen voor een kindje worden namelijk echt kleiner na de 14 dagen...
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa, dat is snel ja! Maar fijn dat het goed is gegaan. Ben je al langsgeweest?
jeetje zolang wachten? Ik hoor idd ook altijd dat langer dan 2 weken niet goed is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |