quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure: klinkt als een hele gezellige week. en ik wil ook naar de Pasar! Risolles voor een half jaar inkopen(wat in 2 weken op is)
![]()
Leukk! C&A is soms best okequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gisteren een mooie jurk gekocht voor maar ¤ 29,95, en hij hing bij de C&A. Nooit gedacht dat ik daar nog eens iets leuks zou vinden
is Primark een soort Hans Textiel ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Leukk! C&A is soms best oke![]()
Ik ging zaterdagochtend Primark shoppen. 2 jurkjes, 2 shirtjes, 2 paar schoenen, een tasje, 2 x 6 paar sokken, 2 paar 40den panty's, oorbellen, ketting en dat alles voor nog geen 60 euro
Hmm qua prijzen wel, maar het is meer een soort H&M. Er zit er nu nog maar eentje in Nederland (rotterdam alexander) maar als goed is komen er wel meer bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is Primark een soort Hans Textiel ofzo?
en je hebt zeker ook geen benen of een fiets of geld om een tramkaartje of taxi te nemen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
AARGGH... ik heb de hele ochtend honger als een paard en verheug me al een hele tijd op een pasta'tje, om ff naar de Hoogvliet te rijden over 5 min.
Was ik ff vergeten dat ik geen auto had
Whoa, dat is snel ja! Maar fijn dat het goed is gegaan. Ben je al langsgeweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
@Cf. Alles is goed gegaan en met zus en neefje is alles ok. Hij heet Koen trouwens. Hij was 12 dagen te laat. Zus heeft t in 2.5 uur gedaan. Erg snel en dus ook heel heftig maar alles is dus ok. Ik ben hartstikke trots op haar
oeh, zo snel is niet tof inderdaad.... (ik heb één keer 16 uur gedaan en één keer 2,5. Doe mij maar 16!)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
@Cf. Alles is goed gegaan en met zus en neefje is alles ok. Hij heet Koen trouwens. Hij was 12 dagen te laat. Zus heeft t in 2.5 uur gedaan. Erg snel en dus ook heel heftig maar alles is dus ok. Ik ben hartstikke trots op haar
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
oeh, zo snel is niet tof inderdaad.... (ik heb één keer 16 uur gedaan en één keer 2,5. Doe mij maar 16!)
CF 16 dagen?Ze laten je toch niet meer rondlopen over de 14 dagen tegenwoordig?
nou ja, tis begin van de week he... kale boterhammen mee iedere dag en dan koop ik begin van de week beleg (en dat is het nu). lopen kan; maar dan is de pauze voorbij voor ik terug ben en kan dus nog niet etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef rubje het volgende:
[..]
en je hebt zeker ook geen benen of een fiets of geld om een tramkaartje of taxi te nemen?![]()
daarbij heeft iedereen gewoon een voorraadkast die elke week redelijk gevuld is en niet dat je van dag tot dag leeft.
schoentjes zijn leuk! rest staat niet bij me denkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Aure het volgende:
Hier heb je een beetje een indruk van wat ze zoal verkopen:
Klik
Klik
Van dat tweede plaatje heb ik trouwens dat tweede zwart jurkje gekocht(15 euro)
En die witte en zwarte schoentjes (3 euro)
Hm, ik dacht dat dat niet meer mochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).
Ze hebben ook andere dingen heurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schoentjes zijn leuk! rest staat niet bij me denk
Het ziekenhuis in kwestie (van die van 19 dagen) schijnt er berucht om te zijn. Brrr.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat dat niet meer mochtDe kansen voor een kindje worden namelijk echt kleiner na de 14 dagen...
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa, dat is snel ja! Maar fijn dat het goed is gegaan. Ben je al langsgeweest?
jeetje zolang wachten? Ik hoor idd ook altijd dat langer dan 2 weken niet goed is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, hangt af van welk ziekenhuis/welke gyn. Een andere vriendin van me heeft zelfs de 19 dagen gehaald (wat achteraf geen goede keuze was. Maar ja).
Dat is gewoon liefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweesttis een snoepje! En andere neefje is er heel blij mee. Hij vroeg wanneer ze konden gaan stoep krijten samen!
Aww dat is zo liefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweesttis een snoepje! En andere neefje is er heel blij mee. Hij vroeg wanneer ze konden gaan stoep krijten samen! :D
Liefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gisteren is hij om half 8 ' s ochtends geboren en we zijn 's middags geweesttis een snoepje! En andere neefje is er heel blij mee. Hij vroeg wanneer ze konden gaan stoep krijten samen!
we hadden een waterglobe besteld op een zilveren voet met zeepaardjes en walvisjes enzo erin die een slaapliedje speelt.quote:
ah jammer zeg dat R'dam wat ver(der) is, maar als ze gaan uitbreiden komen ze vast gauw in A'damquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere dingen heurIk heb dit ff van de primark hyves, daar zitten vooral de modemeisjes geloof ik. Maar als je in de Primark komt dan zie je echt zo'n verschillend winkelpubliek
Leuk om te zien wel
Ze hebben ook heel veel goedkope basics, longsleeves zijn daar 3 of 4 euro ofzo. En die zijn superfijn! En jeans van 11-13 euro
haha, hopelijk een leuk liedje wat de ouders niet gaat vervelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we hadden een waterglobe besteld op een zilveren voet met zeepaardjes en walvisjes enzo erin die een slaapliedje speelt.zus en zwager vonden het heel leuk gelukkig
andere neefje hebben we toen een ander speeldoosje gegeten en die moet nog elke avond aan
Damn...geen tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Het is trouwens van 19 t/m 30 mei dit jaar. Dus je hebt nog t/m zondag de tijd om risolles in te slaan
Jeejquote:
Eentje met champi en eentje met asperges.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef cybermans het volgende:
recepten daarvan mogen best wel toevallig hun weg naar openbaarheid vinden
Zijn wij geen familie danquote:
ik heb net een familieweekend gehad, daar had ik niet heen gemogen als ik geen familie was, dus ik ben familiequote:
Foto's in tuintopic in F&F plaatsenquote:
weet waar down under ligtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit altijd een tijdje tussen hoorTis nogal ver you know
quote:
Komt altijd goed dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit altijd een tijdje tussen hoorTis nogal ver you know
Stuifmeelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm lekker, wat zit er allemaal op?
omdat we een dakterras hebben gaat t allemaal in potten. Ben benieuwd of t een beetje gaat lukkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef freecell het volgende:
Lekker DEHier is het doel ook een eetbare tuin
Moet lukken toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat we een dakterras hebben gaat t allemaal in potten. Ben benieuwd of t een beetje gaat lukken
wow, dat klinkt goed zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
productieve ochtend gehad. Veel gedaan.nu eens lekker liggen lezen en straks nog koken. Oh en moet nog komkommer en tomaatjes zaaien. Heb nu sla (verschillende soorten) paprika en gemengde knollekes (radijsjes) gezaaid.
neem aan dat je dus wat kilotjes kwijt bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde even melden dat broekriemgaatje #3 weer in gebruik is.
hopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
2 sinds vorige maand. Gaat primaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
neem aan dat je dus wat kilotjes kwijt bent?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 sinds vorige maand. Gaat primaHou het goed bij.
Oeps, zo'n dikke buuk gekregen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
komt wel even tegelijk zo, ja. Om mijn zusje maak ik me niet echt zorgen hoor, ze is er op tijd bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
En jeetje SOL, welk een narigheid voor je familie bij elkaar.
* Stereotomy gooit wat goede karma naar SOL zelf toe
jemig, wat erg zeg. veel sterkte SOL met ditquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt wel even tegelijk zo, ja. Om mijn zusje maak ik me niet echt zorgen hoor, ze is er op tijd bijWat goed 2 kilo eraf
en krakke, was het zo erg?
@sun, inderdaad zorgelijk nu, ze had dus al een paar dagen niet gedronken en gegeten. En normaal gaat alles via groepsmail met nieuws, nu een telefoontje dus van mijn stiefmama dat het echt heel slecht gaat. Vriend net ook ingelicht en vanavond overleg vwb het weekend wat te doen enzo. En als oma het echt niet meer gaat redden of hij ook nog afscheid wil nemen. Verder onderga ik alles vrij gelaten en rustig hoor, eerst het volgende nieuws afwachten
Lekker hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
2 sinds vorige maand. Gaat primaHou het goed bij.
Maar geen 44%.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig, wat erg zeg. veel sterkte SOL met dit![]()
*knuffel* hopelijk komt alles goed. Ik duim voor je.
en Steer; goed gedaanhoeveel kilo wil je kwijt?
en Krak: vetpercentages bij vrouwen is altijd hoog hoor
klinkt aardig wat ja, maar ik weet ook niet hoeveel ik heb hoor. ik weet alleen dat het altijd meer is dan je denktquote:
hoe berekenen ze dat dan allemaal? het zou mij niets verbazen dat ik in verhouding tot mijn lengte en gewicht ook een aardig vetpercentage zou hebben, werkelijk niks is strak en plat meer, mijn buik hangt gewoon over mijn broek heen, ik weet het gewoon goed te verbergenquote:
Ik heb je ook sterkte gewenst!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe berekenen ze dat dan allemaal? het zou mij niets verbazen dat ik in verhouding tot mijn lengte en gewicht ook een aardig vetpercentage zou hebben, werkelijk niks is strak en plat meer, mijn buik hangt gewoon over mijn broek heen, ik weet het gewoon goed te verbergenTnx P en memo
In eerste instantie zes. Nog vier te gaan dus! Het liefst tien permanent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en Steer; goed gedaanhoeveel kilo wil je kwijt?
Weet je zeker dat ze 44% meetten?quote:
wil je mij PM-en hoeveel je weegt bij welke lengte? ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In eerste instantie zes. Het liefst tien permanent.En dan dit jaar, rustig aan, wat mij betreft ben ik in de herfst/winter pas op streefgewicht.
Dan ben ik ook écht slank, met 10 eraf. Heb altijd klein buikje gehad, nooit echt dik ofzo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je mij PM-en hoeveel je weegt bij welke lengte? ben benieuwd(gewoon, puur interesse)
vrouwenlichamen bevatten standaard meer vet dan mannenlichamen hè? de norm ligt bij ons ook hoger. ik vind het knap hoe ze dat en andere dingen zoals hartritme kunnen opmeten door op iets te staan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar een total body scan schijnt zo'n ¤ 150,- te kosten... een bezoekje aan de huisarts is goedkoperquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze 44% meetten?
Dan is het niet onverstandig om iets gezonder te gaan eten, krak! Niet eens zozeer voor cosmetische redenen, maar het is dan ook gezonder voor je lichaam.
ja ik wil je meeten. jij nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat wil je nog allemaal van me weten meid
Je meet me maar een keer.Ik ben niet eng, vraag maar aan de mensen die me hebben gemeet.
![]()
Met 44% zou het geen cosmetische redenen zijn meer om af te vallen, maar is het daadwerkelijk gezonder voor je lijf om af te vallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vrouwenlichamen bevatten standaard meer vet dan mannenlichamen hè? de norm ligt bij ons ook hoger. ik vind het knap hoe ze dat en andere dingen zoals hartritme kunnen opmeten door op iets te staan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar een total body scan schijnt zo'n ¤ 150,- te kosten... een bezoekje aan de huisarts is goedkoper
Oh, je wil m'n Hyves, zeg dat danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik wil je meeten. jij niet![]()
ik ben benieuwd hoe je eruit ziet, en nog meer mensen. iedereen weet nu hoe ik eruit zie dus heb ik toch recht op een foto'tje?
Het is ook al zo'n 6 minuten geledenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Pff. Heb m'n Hyves naar FF gePM'ed en nu hoor ik er niks meer van.
Story of my life.
whahaa nou hier ben ik dan (zit ook op werkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Pff. Heb m'n Hyves naar FF gePM'ed en nu hoor ik er niks meer van.
Story of my life.
sorry dat ik je vergeten was, dacht dat ik iedereen al bij had geëditquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb je ook sterkte gewenst!nee serieus, ik duim voor je
![]()
en ik denk dat iedereen een aardig vetpercentage heeft. er zit behoorlijk wat vet bovenop je bot zit met huid eroverheen. is ook alleen maar goed en normaal toch. tegen bescherming/kou/kwetsbaarheid etc.
* Stereotomy vraagt wat er isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |