Thanksquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:10 schreef vamperotica het volgende:
Mppo blauw wel!
En leuk met die nfu oh!
die van mij liggen al lang en breed op de vuilnisbelt, dus nee bedanktquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Zie net op site van Action dat ze die neon lakjes weer hebben.. Misschien dat ik ff ga kijken.. voor ¤1,40
Moet ik voor iemand hier ook kijken?
Zijn ze zo slecht?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij liggen al lang en breed op de vuilnisbelt, dus nee bedankt![]()
sorry. Ik fok al 2 dagen noodgedwongen op een heel simpele telefoon en kan dus geen foto's en filmpjes zien anders had ik er zeker wel op gereageerd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wel jammer dat niemand iets heeft gezegd over mijn foto's (en de enige foto's) van de vorige pagina.
Oh okquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry. Ik fok al 2 dagen noodgedwongen op een heel simpele telefoon en kan dus geen foto's en filmpjes zien anders had ik er zeker wel op gereageerd.
de vraag is, ga je ze gebruiken als je 100 mooiere, fijnere en betere lakken hebt staan? Ik niet iigquote:
Ja maar. Ik wil ze. Gewoon. Om te hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de vraag is, ga je ze gebruiken als je 100 mooiere, fijnere en betere lakken hebt staan? Ik niet iig
Ik vind het nfu oh lakje wel vet, misschien dat ik deze toch ook maar ga halen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Tegan het volgende:
Essie - Mesmerize.
[ afbeelding ]
Essie - Mesmerize & Nfu Oh - #52.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flakies zijn echt onmogelijk om op de foto te krijgen, je moet ze echt ervarenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het nfu oh lakje wel vet, misschien dat ik deze toch ook maar ga halen!
Thanks, er waren een aantal gebroken, dus ik had alles kortgewiekt. En nu zijn ze eindelijk niet meer stompjes, en omdat ik lange nagelbedden heb kan ik met nagellak de illusie wekken dat ze langer zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef tanteklara het volgende:
SQ: succes met de sollicitatie.
Tegan: mooie foto en nagels!!!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankje mirannie!
Ben ik een sukkel omdat ik niet durf te douchen omdat mijn track&trace zegt: driver on the way?
Haha, nee, dat heb ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En veel plezier vanavond!
Dat hebben er meerdere, maar ik kan alles zien en sommige bezoekers ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef Linnie20v het volgende:
@ Delta, doen je foto's van je laatst post het niet?
Ik krijg overal kruisjes te zien, maar weet niet of het aan mijn laptop ligt
Ik zie ze wel, misschien ligt het aan je plaatjeshost oid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 12:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat hebben er meerdere, maar ik kan alles zien en sommige bezoekers ook
En een twitterquote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 12:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo ik heb nu ook een blog![]()
http://nailpolishfashion.blogspot.com/
Raar!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, dan weet ik het ook niet. Zal zo nog eens kijken
Die post eronder doet het namelijk wel
Claire's mood polishesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo ik heb nu ook een blog![]()
http://nailpolishfashion.blogspot.com/
Eerlijk gezegd vind ik het net een poepkleur met glitters erin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Raar!
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik van MPJ moet denken..
Serieus wat ergquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:29 schreef Daph_ het volgende:
Toos (vanaf maandag) Werkloos groet u met een mani die zonniger is dan haar humeur:
[ afbeelding ]
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:29 schreef Daph_ het volgende:
Toos (vanaf maandag) Werkloos groet u met een mani die zonniger is dan haar humeur:
[ afbeelding ]
Oh meis wat klote zegquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen koud op mn dak gekregen dat m'n contract (jaarcontract, eindigt op 30 juni) niet verlengd gaat worden omdat m'n herstel niet snel genoeg gaat. Ze zien dat het beter gaat, maar ze zien geen continu gestaag groeiende lijnquote:
Ohhh... *geeft knuffel*quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vanmorgen koud op mn dak gekregen dat m'n contract (jaarcontract, eindigt op 30 juni) niet verlengd gaat worden omdat m'n herstel niet snel genoeg gaat. Ze zien dat het beter gaat, maar ze zien geen continu gestaag groeiende lijn
Oh, wacht asjeblieft tot de zon weer schijnt met die lak, dan is hij zo mooi...quote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 12:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Raar!
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik van MPJ moet denken..
... Ehhh... Renchanzquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vanmorgen koud op mn dak gekregen dat m'n contract (jaarcontract, eindigt op 30 juni) niet verlengd gaat worden omdat m'n herstel niet snel genoeg gaat. Ze zien dat het beter gaat, maar ze zien geen continu gestaag groeiende lijn
Oh, verkeerde gequotequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, wacht asjeblieft tot de zon weer schijnt met die lak, dan is hij zo mooi...![]()
[..]
... Ehhh... Renchanz
Ja.Renchanz
[..]Stond dat op haar twitter ja?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee op de blog![]()
Ik twitter het als ze binnen zijn
Ja, want dat wist ik, want dat staat ook in het mailtjequote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee op de blog![]()
We kunnen zeker niet al reserverenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee op de blog![]()
Is ze kwijt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, want dat wist ik, want dat staat ook in het mailtje
Weet iemand trouwens waar Joysa is?
hè bah wat rot! Maar jij bent toch accountant? Dan heb je morgen weer een andere baan. Wel zaad dat ze het zo laat pas laten wetenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ken het wat klotequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ik zie haar nog regelmatig voorbij komen eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben haar kwijt, ze post ook niet echt meer enzo
Zeker niet zo veel als eerst, en volgens mij leest ze ook geen PMsquote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie haar nog regelmatig voorbij komen eigenlijk
Jeetje wat zuur zegquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TERECHTquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zeker niet zo veel als eerst, en volgens mij leest ze ook geen PMs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |