Ik hoop dat je kan slapenquote:Op woensdag 26 mei 2010 04:25 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik heb een heel sollicitatievriendelijk lakje opEn de pijnstiller begint te werken
Ik ga dus maar weer een poging doen tot
Bedankt voor het gezelschap houden
Ah, dat is liefquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Miran, als ik dichterbij woonde kwam ik je zó helpen met die expedit
Bouwen is ok gewoon LEUKquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Miran, als ik dichterbij woonde kwam ik je zó helpen met die expedit
Oh, het onding.... Ik heb er ook 1 staan en dat is 1 lang dramaverhaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:13 schreef mirannie het volgende:
Aaaaahhh, grrrr, vanmorgen meteen begonnen met de Expedit in elkaar zetten. Alles ging snel en goed, tot de laatste 2 planken. Die willen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
21 euro ongeveerquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand de totale prijs van de bundle monster plates incl. shipping?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, het onding.... Ik heb er ook 1 staan en dat is 1 lang dramaverhaalOh, wat een ramp!! Op zich zat ie zo in elkaar, alleen had ik er zo´n schroefmachientje bij gekocht en die werkt niet en met die sleutel lukken die onderste gaten zeg maar niet, dus vandaar dat ik ´m op moet tillen. Ga nu een poging wagen, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik ook collistar nagellak! Klinkt echt super mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef milka82 het volgende:
Ladies en gentleman, we've got 'em! Viola glitter gevonden en gekocht! Nu hadden ze ook nog een mooie zwarte met glitters van Collistar... hmm, misschien haal ik hem nog...
Yessssquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:30 schreef Holyme het volgende:
DeltaCephei, naja da's belachelijkHeb je al reactie op je mail gehad?
quote:oh no...its my mistake...how about u just pay $3 for it or keep as a gift & just keep returning as a customer. i will not be hurt by it.
dont worry - your always welcome if positive feedback is left
elise ?
quote:ow about u just pay $3 for it or keep as a gift
Snel foto's bekijken gaat...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wel jammer dat niemand iets heeft gezegd over mijn foto's (en de enige foto's) van de vorige pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |