Ik dacht/hoopte heel even dat je nu filosofie had en het was vergetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef tubacloud het volgende:
Ik dacht dat een topic dertien pagina's moest hebben, maar dat was bij 25 post per pagina
ik dacht al: waarom staat er een slotje op als er nog geen 300 Posts zijn?
maar ik faalde
nee, gelukkig heb ik geen filosofiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik dacht/hoopte heel even dat je nu filosofie had en het was vergeten
Je kunt alle muziek luisteren die je wil, zonder het te hoeven downloadenquote:
Nee. Je kan een free account aanmakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef tubacloud het volgende:
Alleen nu moet je betalen voor een account
HHAHAHAH, ik ga youtube hacken dan!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik luister al m'n muziek via youtube
Ook dan download je het in principequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik luister al m'n muziek via youtube
oh wacht, ik zie het al, voor spotify mobile heb je een premium account nodig... Die gaat er dus mooi weer vanafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Je kan een free account aanmaken. Kan je alleen maar 20 uur per maand streamen.
Ja, alleen dan is Spotify voor je telefoon etc. een stuk handiger imo.quote:
Zo overdreven duur is het volgens mij niet. Dat premium.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
oh wacht, ik zie het al, voor spotify mobile heb je een premium account nodig... Die gaat er dus mooi weer vanaf
Dat kan niet eens met mijn telefoonquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen dan is Spotify voor je telefoon etc. een stuk handiger imo.
Waar zie je mij zeggen dat dat kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te internetten zonder iets te downloaden.
Dan houdt het sowieso opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kan niet eens met mijn telefoon
€5 per maand ofzo, maar dat heb ik niet over voor muziek die ik ook kan downloadenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo overdreven duur is het volgens mij niet. Dat premium.
Hmm.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]
€5 per maand ofzo, maar dat heb ik niet over voor muziek die ik ook kan downloaden
Doet het hier gewoon.quote:
TPB is like 90% van alle torrensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:38 schreef tubacloud het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom ze van thepiratebay een probleem maken, als ze dat verbieden komen er toch wel weer nieuwe downloadsites
Ik download laatste tijd alleen van Demonoid.quote:
Was laatst zo'n grafiek van. Kan 'm nu iig niet vinden.quote:
quote:
quote:
Hier sneeuwt hetquote:
Hier niet, maar het is wel fiks aan het regenenquote:
Paraplu pl0x.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier niet, maar het is wel fiks aan het regenen
Sowiesoquote:
Goed plan, zeker als het regent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SowiesoZo maar ff de stad in voor zomerjas en wat zomerkleren
Paraplu!quote:
Hier katten en hondenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hier vallen koeien naar beneden.
Wat is er met fietsquote:
quote:
't Is niet waarquote:
je moet ze ook niet koppenquote:
je bent dus niet vies van wat mannenliefde?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent dus niet vies van wat mannenliefde?
je moet een fiets ook niet koppenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
lk heb nog nooit een fiets gekoptZelfs de stoep niet al te ernstig
Geeft niet hoor, mag best. Is heel normaal dat je zulke gevoelens hebt.quote:
Is dit weer een van je hints?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet een fiets ook niet koppen
Nah, niet bij iedereen gaat het zo makkelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, mag best. Is heel normaal dat je zulke gevoelens hebt.
hints?quote:
oow je speelt dus wel graag hard2get in de clubbb?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah, niet bij iedereen gaat het zo makkelijk.
`Wat dacht jij dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oow je speelt dus wel graag hard2get in de clubbb?
nou, ik dacht dat je je wel gemakkelijk laat inpalmen door mannenquote:
In tha cluuuubbbbbb! Licking tha lollypopzzzz!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oow je speelt dus wel graag hard2get in de clubbb?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
/twitterzuurkoolquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In tha cluuuubbbbbb! Licking tha lollypopzzzz!
Neeman.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou, ik dacht dat je je wel gemakkelijk laat inpalmen door mannen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In tha cluuuubbbbbb! Licking tha lollypopzzzz!
dacht ik joh! wat stomquote:
Mwa, één keer voldoet ook wel vaakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dacht ik joh! wat stom![]()
Je wil dus eerst minimaal twee keer daten of zo, voordat ze je mogen verwennen?
Huhuuu!quote:
Hoe is hetquote:
you love the cock!quote:
Meer van die verhalenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef Bravebart het volgende:
Prachtig trouwens gister, 5 petjes van een jaar of 15 zonder kaartje in de trein en fucking luidruchting, komt de conducteur, 3 rennen er weg, de andere 2 blijven zitten, conducteur helemaal los"HIER KOMEN JULLIE GODVERDOMME!" Die 3 wisten niet hoe snel ze terug moesten komen
Toen kwam er een tirade van een minuut of 10, waarna ze er op het volgende station uitgeflikkerd werden
Mijn dag was weer goed.
HAHAquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef Bravebart het volgende:
Prachtig trouwens gister, 5 petjes van een jaar of 15 zonder kaartje in de trein en fucking luidruchting, komt de conducteur, 3 rennen er weg, de andere 2 blijven zitten, conducteur helemaal los"HIER KOMEN JULLIE GODVERDOMME!" Die 3 wisten niet hoe snel ze terug moesten komen
Toen kwam er een tirade van een minuut of 10, waarna ze er op het volgende station uitgeflikkerd werden
Mijn dag was weer goed.
Ik maak nooit wat mee johquote:
Haha,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef Bravebart het volgende:
Mijn dag was weer goed.
Hay.quote:
Gaat wel jaquote:
Nee, want ze hadden geen ID enzo bij zichquote:
quote:
Is je review nou al helemaal af?!quote:
Nadat je je boette had gekregenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha,. Laatst kwam er ook een conducteur, toen de trein tyfusvol zat en wij in 1ste klas gingen zitten. Eerst helemaal boos over ons 'KUTSMOESJE'. Vijf minuten later komt hij terug. 'sorry jongens, jullie hadden toch gelijk, trein zit helemaal vol.'
Argh, frustraties.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want ze hadden geen ID enzo bij zichDus ze werden er gewoon uitgegooid
Correctiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay.
Tomtom kopen is niet nodig.
Je hebt een blackberry, ik binnenkort een iPhone en beiden ouders hebben een tomtom.
Nee.quote:
Ik zal hem vandaag fap-klaar makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is je review nou al helemaal af?!
xDquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Correctie
Mijn ouders de tomtom heeft het gister begeven.
Ik ga standaard eerste klas zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha,. Laatst kwam er ook een conducteur, toen de trein tyfusvol zat en wij in 1ste klas gingen zitten. Eerst helemaal boos over ons 'KUTSMOESJE'. Vijf minuten later komt hij terug. 'sorry jongens, jullie hadden toch gelijk, trein zit helemaal vol.'
Dan mag het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Correctie
Mijn ouders de tomtom heeft het gister begeven.
Ja, ik baalde ook als een stekkertquote:
Stoere knul.quote:
quote:
Met dubbel T jaquote:
waarom noem je bart een knulquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Van Naar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die zijn extra duurquote:
Ja, alleen is het IAD en geen IXD.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doei?
Ik vind die afkorting wel leuk :p
IxD
soort van unibrow xD
xD
xD
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Tazar_Yoot, pedo's hebben we liever niet op FOK!. Zoek je vrienden maar op in de TBS-kliniek. Hier zijn we klaar met je.
Mwa, het is gewoon een richting. Die ik overigens niet ga kiezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vond CMD daarom wat te gericht op het gebruik zegmaar
Bij het KLPDquote:
Klopt, maar ik 'heb' hem al jaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
koortslippen kan je ook krijgen van zoenen
Heb je hem al gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb je hem al gekocht.
Stomme vraag.![]()
Nice.
Yep.quote:
Bedankt dat je het nog een keer benadrukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]Redelijk stomme vraag, maar het is je vergeven
stomme vraag hoor lauquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog een keer benadrukt.
IK GEEF MIJN MENING OKAY!?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog een keer benadrukt.
quote:
Altijd handig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]Redelijk stomme vraag, maar het is je vergeven
[..]
Yep.
En mapshare en al die zooi.
ook eventueel de tijdelijk gratis WK stem
3/4quote:
mijne heeft er straten e.d. instaan die nog niet eens bestaan..quote:
Kut is dat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijne heeft er straten e.d. instaan die nog niet eens bestaan..
Mio Moov 500, nog nooit geupdate
in het artikel, beetje aankleding en eronder jaquote:
mwah, zijn vaak maar hele korte routewijzigingen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kut is dat.Je hebt er namelijk geen niets aan. En omdat je navigatiesysteem denkt dat je er door kunt, is het alleen maar lastig.
Dit weer is echt super jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Van werk naar school lopen in dit heerlijke weer ook.
Lekker bier drinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit weer is echt super ja.. Lekker zonder jas buiten, maar ook weer niet te warm.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit weer is echt super ja.. Lekker zonder jas buiten, maar ook weer niet te warm.
Heb je het nog zo druk vandaag?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien ga ik de autoramen maar eens schoonmaken.. Denk het niet
Ik heb geen reet te doen. Maar ik ga nu lekker buiten hangen met een tijdschriftje.quote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen. Maar ik ga nu lekker buiten hangen met een tijdschriftje.
Een beetje. Maar het was heel erg leuk en gezellig en daar gaat het me om.quote:
Wat voor werk eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een beetje. Maar het was heel erg leuk en gezellig en daar gaat het me om.
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Marco001 het volgende:
lol, werd net gebeld door mijn werk, ze willen met me praten....
Ik vermoed over die schade die ik heb gereden, maar ze wouden morgen graag al met me spreken, maar dan kan ik niet..dus die kerel kijkt nu hoe we het dan kunnen regelen...
Zolang hij maar niet opeens geld van mijn loon af gaat houden...
Nou gewoon wat ik eerst ook al deedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Specifieker?
De zorg is een breed begrip
Ik wist niet wat je eerst deed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou gewoon wat ik eerst ook al deedWassen aankleden etc. Alleen dan nu in de thuiszorg.
Jij hebt de schade toch zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Marco001 het volgende:
lol, werd net gebeld door mijn werk, ze willen met me praten....
Ik vermoed over die schade die ik heb gereden, maar ze wouden morgen graag al met me spreken, maar dan kan ik niet..dus die kerel kijkt nu hoe we het dan kunnen regelen...
Zolang hij maar niet opeens geld van mijn loon af gaat houden...
in slaap vallen achter het stuur, na vanaf 22.45 tot 07.30 ongeveer onafgebroken taxi te hebben gereden..quote:
Welke die van de six of van de h&m?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Tammie, kun je een keer voor die ring kijken voor me als je tijd hebt?Ik heb echt nooit tijd meer.
klopt, maar ik heb die nacht geen pauze gehad, dus als zij mij die schade toerekenen, zou ik hun kunnen melden, wat hun een boete van een paar 1000 euro kan kosten..quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb die nacht geen pauze gehad, dus als zij mij die schade toerekenen, zou ik hun kunnen melden, wat hun een boete van een paar 1000 euro kan kosten..
oh, lol trouwens, die 2 meiden(1 v/d 2) komen er nu pas achter dat het ww van 1 van de 3 mailadressen is veranderd..(pas na 2 weken..)
En wie is er verantwoordelijk voor pauze nemen? Jij zelf toch? Ik neem aan dat ze niet met een een camera achter op je taxi zitten te wachten om te zeggen: "GA PAUZE NEMEN!!!" Initiatief nemen is ook een vereiste vaak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb die nacht geen pauze gehad, dus als zij mij die schade toerekenen, zou ik hun kunnen melden, wat hun een boete van een paar 1000 euro kan kosten..
oh, lol trouwens, die 2 meiden(1 v/d 2) komen er nu pas achter dat het ww van 1 van de 3 mailadressen is veranderd..(pas na 2 weken..)
Ja is goed maar dat word waarschijnlijk pas volgende week. Want ben dit weekend in Druten.quote:
Ja, maar zal vast wel een kostenplaatje aan hangen als je in slaap valt in de auto.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Onder werktijd val je onder de verzekering van je werkgever right?
geloof het wel, maar ik weet niet of de auto's all-risk zijn.. laat staan de eigen risico..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, als ik zelfs moest gaan kijken werd het pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is goed maar dat word waarschijnlijk pas volgende week. Want ben dit weekend in Druten.
Dat trucje, ach dat was gewoon nieuwsgierigheid, hoe lang het zou duren voro ze erachter zouden komen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wie is er verantwoordelijk voor pauze nemen? Jij zelf toch? Ik neem aan dat ze niet met een een camera achter op je taxi zitten te wachten om te zeggen: "GA PAUZE NEMEN!!!" Initiatief nemen is ook een vereiste vaak.
En verder: how sad dat je zulke laag bij de grond trucjes uit gaat halen terwijl je richting de 25 loopt.
Ik weet niet of deze verschillende maten heeft, zal wel eens kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, als ik zelfs moest gaan kijken werd het pas volgend jaar.Dankje wel.
Ik heb wel vrij dikke vingers.
S
daarom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar zal vast wel een kostenplaatje aan hangen als je in slaap valt in de auto.
Ook al is het voor de nieuwsgierigheid, dan is het nog steeds sad. Hoe oud ben je nou helemaal, 13? Ga even lekker opgroeien ofzo joh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat trucje, ach dat was gewoon nieuwsgierigheid, hoe lang het zou duren voro ze erachter zouden komen..
En w.b.t. de taxi: de werkgever hoort mijn rijtijden in te plannen, en is hier ook verantwoordelijk voor.
Overigens kunnen ze wel precies zijn waar ik ben enzo(gps tracker, datacommunicatie computer(waarin ook pauze berichten e.d. kunnen worden weergegeven)
Als je er niets aan kunt doen wel, ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GODVERDOMME< KOM NAAR MIJN HUIS< IK BEN BIJNA UIT!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ook al is het voor de nieuwsgierigheid, dan is het nog steeds sad. Hoe oud ben je nou helemaal, 13? Ga even lekker opgroeien ofzo joh.
En ja, de werkgever van mijn oom hoort ook zijn werktijden in te plannen en mijn oom werkt zo ongeveer 80 uur per week. Hij moet toch ook zelf zijn pauze inlassen? Hij gaat echt niet zitten wachten tot z'n baas 'm opbelt dat ie 5 minuten pauze mag nemen ofzo?
JIJ ZEI DAT JE OM HALF 5 UIT WAS LUL EN IK HEB MAMA BELOOFD DAT IK VANAVOND NOG THUIS ZOU ZIJN KOM MAAR WEER HIERHEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR EINDHOVEN OFZO !!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
GODVERDOMME< KOM NAAR MIJN HUIS< IK BEN BIJNA UIT!!!!!
Hoe laat kom je? Ik ben nog even voor project bezig! Zeg ook even tegen je moeder dat ik de trein gehaald heb.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JIJ ZEI DAT JE OM HALF 5 UIT WAS LUL EN IK HEB MAMA BELOOFD DAT IK VANAVOND NOG THUIS ZOU ZIJN KOM MAAR WEER HIERHEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR EINDHOVEN OFZO !!!
Weet ik niet, mama wilde vanavond denk ik nog even naar de Beter Bed om te kijken voor een ombouw, daarom vroeg ze ook of ik vanavond nog thuis zou zijn! Maar ik probeer er niet al te laat te zijn, maar ik hoef morgen pas om half 2 naar school noooh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe laat kom je? Ik ben nog even voor project bezig! Zeg ook even tegen je moeder dat ik de trein gehaald heb.
Ja, daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef MarkM het volgende:
Tevens moet je moeder echt eens de deur van de badkamer op slot doen.
Uh, heb ik die maten nou op geschreven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik niet, mama wilde vanavond denk ik nog even naar de Beter Bed om te kijken voor een ombouw, daarom vroeg ze ook of ik vanavond nog thuis zou zijn! Maar ik probeer er niet al te laat te zijn, maar ik hoef morgen pas om half 2 naar school noooh.
Ja, die heb je op mijn spiegel geplakt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Uh, heb ik die maten nou op geschreven?
Zullen we een eigen topic maken? MSN werkt niet omdat internet steeds uitvalt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die heb je op mijn spiegel geplakt.
Ja. Of we doen pm'en of fotoboeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zullen we een eigen topic maken? MSN werkt niet omdat internet steeds uitvalt.
Dat is zo omslachtig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Of we doen pm'en of fotoboeken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet naar de Action ging met bus 26.
Doe dat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
praat maar rustig door hoor
ik zal wel even wegkijken
Bedankt, makker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
praat maar rustig door hoor
ik zal wel even wegkijken
En toen ging je helemaal naar school lopen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die rijdt helemaal om. Al eerste halte kwam ik ergens in Ondiep uit.
Kom maar hierheen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En toen ging je helemaal naar school lopen?Kom nou trouwens hierheen, ik moet naar de America Today, maar ik heb geen zin om alleen te gaan.
Juustemquote:
Beetje online bitches hosselen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juustem.. Was door het tijdschrift heen, toen maar de laptop gepakt.
Was het maar zo'n feestquote:
Das best flauwquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef mstr het volgende:
Haha, kom ik net op de weg naar huis m'n chick tegen die aan het rijlessen is.
Kon het niet laten om even te irriteren.
Inhalen over een doorgetrokken streep.quote:
Hoef je niet van MSN af te gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Schreeuwende paupers en scooters hier in de wijk
Ben ik heul niet schatjequote:
quote:
In zhe butt.. Voor Duitslandquote:
Wie, wat waar?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan echt niet om gaan met torrents en dat soort stuff
Wat gaat er foutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef mstr het volgende:
Haha, kom ik net op de weg naar huis m'n chick tegen die aan het rijlessen is.
Kon het niet laten om even te irriteren.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Inhalen over een doorgetrokken streep.
En dan als ze achter je staat bij 't verkeerslicht zwaaien, ze zwaaide heel twijfelachtig terug.
Wat is er lastig aan? Ik kan het ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Ja Ravi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan een pamper verschonen.
Ik wil the big bang theory downloaden, maar ik download steeds de verkeerdequote:
Heb je een account bij Demonoid?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Ravi.
[..]
Ik wil the big bang theory downloaden, maar ik download steeds de verkeerdede rest is me overigens wel gelukt
Demonoidquote:
Dude, ik houd van nagellak en make up en dan vraag je mij wat demonoid is?quote:
Hmwa. Tot nu toe heb ik nog alles kunnen vinden wat ik nodig heb/hadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Demonoid.. Goede kwaliteit torrents, maar wel beetje karige database.
Voor mij valt het soms vies tegen.. TPB kom ik meestal wel een heel eindquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Tot nu toe heb ik nog alles kunnen vinden wat ik nodig heb/had.
http://www.demonoid.com . Maak daar even een account aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, ik houd van nagellak en make up en dan vraag je mij wat demonoid is?Jochem heeft me snel een keer uitgelegd hoe alles een beetje werkt maar dat is het ook
Thanks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.demonoid.com . Maak daar even een account aan. Een activeringscode heb ik je net via PM gestuurd. Dan typ je daarboven The Big Bang Theory in, en voila
.
Site is in read-only mode. Should be back to normal soon..quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks!ik wacht even deze download af, misschien dat ik nu wel een betere heb. Zo niet maak ik even een account aan.
Nee de site doet het wel, heb andere downloads er net ook vandaan gepluktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Site is in read-only mode. Should be back to normal soon..
ftw
Hmm. Vreemd, dat er dat dan boven blijft staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee de site doet het wel, heb andere downloads er net ook vandaan geplukt
Zit Lauriette hier te fokken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Vreemd, dat er dat dan boven blijft staan.
Huhquote:
De tofste PI van FOK!quote:
Je hebt geluk dat ik niet alles kan zeggen wat ik wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |