Bij deze!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:13 schreef Marvelous het volgende:
de volgende mag een nieuwe aanmaken!!
Ben benieuwd hoeveel mensen je vandaag tegen gaat komen met een handdoekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:30 schreef nectarientje het volgende:
Happy Towelday!
Die van mij gaat zo mee naar de tandarts
Ik verwacht hele rare blikken van de collega's.. die hebben het alleen nog maar over luiers, denk niet dat er daar een met een handdoek loopt. Misschien bij ICTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:37 schreef Civilian het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen je vandaag tegen gaat komen met een handdoek
Zak over je hoofd en je ziet er niets meer vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
waarom vloekt rood haar op een rode huid??
en niet vergeten er een smiley op te tekenen!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zak over je hoofd en je ziet er niets meer van
Mja, volgens mij ook welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
succes.... mooi weertje voor volgens mij
Don't do it! Das noet gezond zeg ik je!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en niet vergeten er een smiley op te tekenen!!
Mogguh.... ben gesloopt van gister
was zeker gezellig... maar gister aaf ook nog naar bios geweest... misschien was dat te veel van het goede. Zou vandaag ook gaan maar ga maar ff dagje rustig aan doen, merk dat lichaam het nodig heeft....quote:
quote:
lol... mijn werkgevers bellen altijd van "en wanneer kom je?"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen! Nou, ik mag me niet laten zien op mn werk deze week
Ik belde vanmorgen, verteld dat m'n voet nog altijd pijn doet bij lopen, en het volgende wat ik hoorde was of ik donderdag weer eventjes wilde bellenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol... mijn werkgevers bellen altijd van "en wanneer kom je?"
Slimme werkgever. Die weet dat als je nu een dag komt werken je wellicht later nog veel langer niet kan werkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik belde vanmorgen, verteld dat m'n voet nog altijd pijn doet bij lopen, en het volgende wat ik hoorde was of ik donderdag weer eventjes wilde bellen
Gek he, als je alleen een handdoek draagtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:30 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg hier op kantoor hele rare blikken met mijn handdoek
Ow, alleen een handdoek? :quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gek he, als je alleen een handdoek draagt
Mijn handdoek gaat me zo na het douchen ff lekker afdrogenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow, alleen een handdoek? :
*trekt gelijk alle kleren uit en slaat de handdoek om*
Een van de vele doeleinden waarvoor je een handdoek kunt gebruikenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn handdoek gaat me zo na het douchen ff lekker afdrogen
Vandaag precies een week geleden..ik moet vanavond echt!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:19 schreef Flappekz het volgende:
Kuutmeurning![]()
Expres vroeg opgestaan om te gaan rennen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vandaag precies een week geleden..ik moet vanavond echt!!
Gewoon heel rustig aan doen, werkt voor mij ook perfect. Vorige week deed ik 5 km in zo'n 32 minuten. Gaat vandaag denk ik niet lukken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik ook vanavond
Heb wel zaterdag gelopen, was heel trots op mezelf.
3kilometer in 16 min, het lukt me nog niet om hem ineens te lopen (ga te hard van start).
Ik merk dat als ik te langzaam begin net zoveel last heb als ik te snel begin, moet alleen de gulden middenweg nog vinden :p)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gewoon heel rustig aan doen, werkt voor mij ook perfect. Vorige week deed ik 5 km in zo'n 32 minuten. Gaat vandaag denk ik niet lukken.
Goedemiddag, ik denk dan dat je hier goed zit!quote:
Ga dan ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vandaag precies een week geleden..ik moet vanavond echt!!
iig niet gebroken toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan ook!
Ik ga voorlopig niet, blijkt dus dat mn enkelband een scheurtje oid erin heeft zittennu dus mooi ingetaped (3 lagen
)
Ik weet nog niet wat beter is... maarja, als je er maar weer snel bovenop komt!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan ook!
Ik ga voorlopig niet, blijkt dus dat mn enkelband een scheurtje oid erin heeft zittennu dus mooi ingetaped (3 lagen
)
Ik ga ik ga!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan ook!
)
2 weken valt gelukkig nog mee!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef GotC het volgende:
Niet gebroken idd, gelukkig..Gips, moet er niet aan denken
En komt wel weer goedEffe 2 weken tape en dan is t hopelijk weer ok
Wel beter weer geworden dan verwacht trouwens!
Tsja, moeten ze maar niet in een bmw rijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
2 weken valt gelukkig nog mee!!![]()
Ik zit heerlijk met lappie op me balkonnetje in het zonnetje...
Gebeurt net een ongeluk hier beneden met rr3 + blauwe bmw!! hahaha
haha nice!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef Marvelous het volgende:
Vers van de pers;
Ze staan nu schadeformulier in te vullen! hahaha een mooie voor Admiraal!
[ afbeelding ]
ja maar hij rijdt #4quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef Marvelous het volgende:
Vers van de pers;
Ze staan nu schadeformulier in te vullen! hahaha een mooie voor Admiraal!
[ afbeelding ]
ja moest van mn werk naar de seh weer. stond in een uurtje weer buiten, dus top!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar hij rijdt #4
hebben ze vandaag toch maar foto's gemaakt got?
beter! mja mooi dat je nu weet wat het isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
ja moest van mn werk naar de seh weer. stond in een uurtje weer buiten, dus top!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whehehe Marvelous, ik zat gelukkig op lijn 4 alhoewel ik ook weer genoeg heb meegemaakt2 x voertuig moeten wisselen. 1e keer een storing in zoetermeer waardoor ie niks meer deed. Daarmee naar zichtenburg gereden zonder passagiers. Haal ik een nieuwe op, rij ik naar zoetermeer, komen er passagiers naar me toe dat er jongeren het voertuig met stenen hebben bekogeld en zie ik dus bij de andere cabine dat het raam is ingegooid
Tis fucking veiligheidsglas die dat gooi je niet zomaar even in
![]()
Maar ik kom net thuis en gelukkig niks van vertraging door Pissuisestraat meegemaakt
Sjeezz, waar is dat toch allemaal goed voor?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whehehe Marvelous, ik zat gelukkig op lijn 4 alhoewel ik ook weer genoeg heb meegemaakt2 x voertuig moeten wisselen. 1e keer een storing in zoetermeer waardoor ie niks meer deed. Daarmee naar zichtenburg gereden zonder passagiers. Haal ik een nieuwe op, rij ik naar zoetermeer, komen er passagiers naar me toe dat er jongeren het voertuig met stenen hebben bekogeld en zie ik dus bij de andere cabine dat het raam is ingegooid
Tis fucking veiligheidsglas die dat gooi je niet zomaar even in
![]()
Maar ik kom net thuis en gelukkig niks van vertraging door Pissuisestraat meegemaakt
Zoetermeerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sjeezz, waar is dat toch allemaal goed voor?
Onze wereld word steeds zieker...
Ja, dat is waar....quote:
Ik leef nog, het viel allemaal best meequote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Don't do it! Das noet gezond zeg ik je!
daar gaat ze waarschijnlijk niet gek veel zien volgens mijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:54 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber: Live reconstructie fatale schietpartij, hier voor mijn deur!
Waarom niet? Dat is precies het stuk tussen de Laan van Meerdervoort en de Mozartlaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar gaat ze waarschijnlijk niet gek veel zien volgens mij
Home is where the heart isquote:
100% hier dusquote:
Vergeet je katten nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
100% hier dusMijn huisje, mijn spulletjes, mijn teringbende, helemaal nectatrientje
Mijn schapen maken mijn huis ook mijn thuis jaquote:
dit is bij mij daar....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:54 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber: Live reconstructie fatale schietpartij, hier voor mijn deur!
Ja, niet op alle slakken zout leggenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn schapen maken mijn huis ook mijn thuis jaik had ze na Hemelvaart gewoon echt gemist! Ben eerst op de grond gaan zitten om ze uitgebreid te knuffelen! dat de heren mij negeerden omdat ze het eten interessanter vonden laat ik even buiten beschouwing goed?
Verstandig! Gaat alleen maar erger worden vandezomerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Poeh he tommie.....RB komt net terug van hardlopen en is gesloopt. Overigens wordt het tijd om een hardloopbroek te halen want ik zit nu door het zweten met rode geirriteerde dijbenen....das niet geil.
what's up?quote:
Ik moest mezelf kunstmatig wakker zien te houden. Wat een droge stof allemaal.quote:
Dank u dank u.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Goedemiddag, ik denk dan dat je hier goed zit!
Niet veel lekkere dingen besteld dan? Ik eet altijd prima, ook met tapasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef Civilian het volgende:
En weer klaar met uiteten
wat us tapas ruk voor uiteten te gaan enzo
toen de serveerster vroeg of wij de desertkaart wilden zien, heb ik dr serieus gevraagd of ze niet per ongeluk het hoofdmenu hadden overgeslagen
was met mn werk dus er is van alles wat besteld. Het was wel lekker maar wel te weinig voor een maaltijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet veel lekkere dingen besteld dan? Ik eet altijd prima, ook met tapas
sexy is anders ja/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Poeh he tommie.....RB komt net terug van hardlopen en is gesloopt. Overigens wordt het tijd om een hardloopbroek te halen want ik zit nu door het zweten met rode geirriteerde dijbenen....das niet geil.
Mmmm even geen rekening gehouden met 3 uur durende finale....dus we doen alleen part 1quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo de finale van Lost kijken....en het getipte topic in de gaten houden
Ik heb hem al gezien, laat ff weten wat je ervan vond aubquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mmmm even geen rekening gehouden met 3 uur durende finale....dus we doen alleen part 1
Ik maak hele lekkere tapasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet veel lekkere dingen besteld dan? Ik eet altijd prima, ook met tapas
Ja, en de meeste meets zijn op kijkduin dit jaar!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
Dank u dank u.
Nog andere mensen die in Loosduinen/Houtwijk wonen hier ?
Welkom in klein den haag!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef BOPE het volgende:
Goeijeavond allemaal... vet ik wist niet dat er echt een topic voor Den Haag bestond hiero
Maar het is Woensdag! Fijn hequote:
Massage nodig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh![]()
ben benieuwd hoe het gaat vandaag op het werk met mijn rug![]()
en welkom aan nieuwelingen
Hmm dan heb jij een ander idee bij klein dan ik geloof ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klein ingetogen feestje ja.
Althans, dat was het plan![]()
Was ook in eerste instantie niet helemaal de bedoelingquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm dan heb jij een ander idee bij klein dan ik geloof iktenminste, waar je t maandag over had vond ik niet klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |