Ik mis alleen de breiwerkjes nog..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef TNA het volgende:
Een debat waarin men elkaar laat uitpraten. Nog nooit vertoond op de Nederlandse televisie.
Echt hè. Alweerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Toad het volgende:
Drie rechtse tegen een linkse!
O jee, waar hebben we dit eerder gezien.
Wel gewoon de 4 grootste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Toad het volgende:
Drie rechtse tegen een linkse!
O jee, waar hebben we dit eerder gezien.
Er zijn gewoon geen andere grote linkse partijen! Deze 4 zijn het grootst in de peilingen, al lange tijd.quote:
Het is ook een beetje een grapje. Dit was een beetje de kritiek op RTL zondag.quote:
Gast, ik moest vandaag zo hard lachen om je posts in het debattopicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
he, is de BN'er met de stemwijzer al geweest?
Bijnaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
he, is de BN'er met de stemwijzer al geweest?
Volgens mij is de SP momenteel in de Tweede Kamer groter dan de VVD en de PVV hoor. Alleen sinds Jan niet meer lijsttrekker is, wordt die partij blijkbaar niet meer uitgenodigd.quote:
Peilingen boven de huidige verdeling.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is de SP momenteel in de Tweede Kamer groter dan de VVD en de PVV hoor. Alleen sinds Jan niet meer lijsttrekker is, wordt die partij blijkbaar niet meer uitgenodigd.
In de peilingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is de SP momenteel in de Tweede Kamer groter dan de VVD en de PVV hoor. Alleen sinds Jan niet meer lijsttrekker is, wordt die partij blijkbaar niet meer uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, ik moest vandaag zo hard lachen om je posts in het debattopicIk heb er zelfs buiten op straat nog over gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |