Hier sowieso geloof ik!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:08 schreef alors het volgende:
Belgie heeft een lief liedjeAls er een internetstream is, ga ik wel wat volgen
Ah fijn, dankjequote:Op maandag 24 mei 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier sowieso geloof ik!
http://www.eurovision.tv/esctv/future
quote:
Ik heb ook echt zo'n zin in vanavondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Belgie gaat deze halve finale winnen denk ik... heerlijk kijken en Fokken
Dat heeft ook zijn charme... je lacht je dan kapot als je niet weet wat er komtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik voel me echt weer ontzettend onvoorbereid.
-ik weet helemaal niet hoe die van servie er uit ziet-
Ik kan het donderdag niet zien omdat ik dan college hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef evelie het volgende:
Ik kan het verdeurie niet eens bekijken, stomme avondbezigheden. En dat terwijl in deze halve finale bijna al mijn favorieten zitten (Estland, Servië, Rusland, Polen).
Dat wil toch niet zeggen dat je daar naar toe moet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het donderdag niet zien omdat ik dan college heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Wat zijn we zielig! Ik kan zaterdag ook al niet kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis zaterdag ook vanwege Pinkpopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:12 schreef evelie het volgende:
[..]
Wat zijn we zielig! Ik kan zaterdag ook al niet kijken![]()
Er moet een essay ingeleverd wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat je daar naar toe moet?
* lezzer] heeft wat afgespijbeld[spoiler](en het derhalve ook niet gehaald dus)[/spoiler
Inleveren, naar het toilet gaan, shalalie!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er moet een essay ingeleverd worden, dus het is een moetje.
Erg opvallend, in een college met 5 andere studentenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Inleveren, naar het toilet gaan, shalalie!
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er moet een essay ingeleverd worden, dus het is een moetje.
En Servië (Hop! Hop! Hop! Balkan, balkan, balkan!) en Griekenland (Opaaaaaaaa!)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond zitten alleen Estland en Belgie in mijn hoofd eigenlijk... de rest ken ik nauwelijks...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En Servië (Hop! Hop! Hop! Balkan, balkan, balkan!) en Griekenland (Opaaaaaaaa!)
Juist. De vorige jaren waren ze daar na afloop heel snel mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het ook alweer... we horen pas ná de echte finale wie er nou op welke plaats in de halve finales is geëindigd uiteindelijk, toch? Je hoort vanavond alleen welke tien er door zijn dacht ik? Omdat het anders wellicht de stemming al kan beïnvloeden voor de finale.
Ik denk dat ik alleen deze nrs interessant ga vinden, maar wellicht verrast de rest me nogquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hmmmm......ik hoop echt dat het meevalt vanavond. Het belooft i.m.o niet echt een super vermakelijke avond te worden namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |