quote:
Komt dat niet gewoon door een snellere processor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:03 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat de 2.1-update snel komt. Ik heb een Legend (met 2.1), maar mijn moeder heeft een Hero met 1.5. Het verschil is echt als dag & nacht. De UI is veel gepolijster en duidelijker, 2.1 is een stuk responsiever en natuurlijk heeft 2.1 wat nieuwe features.
Ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:49 schreef t_igger het volgende:
Hier is de update ook binnen na de datum vooruit gezet te hebben!
Benieuwd naar de volledige update!
dunno heb nog steeds een heel mooi htc logo in beeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef Schanulleke het volgende:
En is die pre-update een clean install of niet?
Nope zo te zien geen clean install wel 15 minuten op het HTC logo gehangenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef Schanulleke het volgende:
En is die pre-update een clean install of niet?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nope zo te zien geen clean install wel 15 minuten op het HTC logo gehangen.
Haha en maar denken "kut straks is i stukquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Duurde bij mij zo'n 4 minuten, maar het leek een eeuwigheid
Je bent je contacten niet kwijt. Ze worden namelijk 'in the cloud' opgeslagen, dus op de servers van Google.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Domme vraag weer: als ik die nieuwe update installeer, dan blijven mijn contacten e.d. toch gewoon bewaard (die worden toch op de geheugenkaart opgeslagen?). Apps e.d. maken mij niet uit, die installeer ik wel opnieuw.
1 april!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef Rekkie het volgende:
Kan zijn dat ik er geheel overheen lees hoor maar is er nu al een datum genoemd voor de update?
Over twee weken, maar het zal wel iets uitlopen, dus ik verwacht hem zelf begin Juli. Eerder is altijd mooi meegenomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef Rekkie het volgende:
Kan zijn dat ik er geheel overheen lees hoor maar is er nu al een datum genoemd voor de update?
Ook de contacten die je hebt aangegeven als "telefoon" contact (dus geen SIM of google contact), die staan toch niet in de could maar op de telefoon en moet je dus backuppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Je bent je contacten niet kwijt. Ze worden namelijk 'in the cloud' opgeslagen, dus op de servers van Google.
Oh inderdaad, die moet je handmatig backuppen. Ik ken niemand die niet de Google-contacten op z'n Android-telefoon gebruikt dus ik was vergeten dat dat ook kon. Wellicht een mooi moment om over te stappen op die Google-contacten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ook de contacten die je hebt aangegeven als "telefoon" contact (dus geen SIM of google contact), die staan toch niet in de could maar op de telefoon en moet je dus backuppen.
Is inderdaad ideaal, Google Contacts. Je contacten overal bereikbaar en makkelijk gesynchroniseerd met Android!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef gday het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die moet je handmatig backuppen. Ik ken niemand die niet de Google-contacten op z'n Android-telefoon gebruikt dus ik was vergeten dat dat ook kon. Wellicht een mooi moment om over te stappen op die Google-contacten?
Dat is wel de standaardinstelling, dus de 1e 25 personen die ik had ingevoerd stonden als type 'telefoon'.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef gday het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die moet je handmatig backuppen. Ik ken niemand die niet de Google-contacten op z'n Android-telefoon gebruikt dus ik was vergeten dat dat ook kon.
Ik heb m'n telefoon toch bij me en dus al m'n contacten...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is inderdaad ideaal, Google Contacts. Je contacten overal bereikbaar en makkelijk gesynchroniseerd met Android!
Tot je telefoon gewiped is dus ...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon toch bij me en dus al m'n contacten...
Geef als het goed is automatisch een melding.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef jappy-b het volgende:
Huh? Pre update, update? Ik volg m niet meer... heb nou wel me telefoon op 2013 staan maar hoe kan ik controleren of ik die update wel binnen krijg?
Ik zou nu niet meer voor de Hero gaan maar eerder voor een N1 of Desirequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar is dit toestel identiek aan de G2 Touch en zo nee: wat zijn de verschillen?
Ik kan namelijk m'n abonnement verlengen en al die superlatieven over de Hero hier maken me wel erg nieuwsgierig
Is de Legend de aanstaande opvolger van de Hero, of is de Desire dat al? De N1 biedt T-mobile voor zover ik kan zien nog niet aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou nu niet meer voor de Hero gaan maar eerder voor een N1 of Desire
Aanstaande? Die is er allang hoor, net als de Desire.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is de Legend de aanstaande opvolger van de Hero, of is de Desire dat al? De N1 biedt T-mobile voor zover ik kan zien nog niet aan.
Hier idem dito.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:18 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb het jaar op 2012 gezet, maar heb nog steeds niks ontvangen.
Waarom werkt HTC Sync trouwens niet onder GNU/Linux?
Voor een androidysteem valt dat mij toch erg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |