Jawel, maar we hadden allemaal geen zin om moeite te doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef kevinoz het volgende:
echt helemaal geen beelden te zien ergens?????
Je loopt wel ver achter steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef Outlined het volgende:
http://twitter.com/thiemodebakker
thiemo houdt de score bij Haase Almagro voor ons bij
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hadden allemaal geen zin om moeite te doen.
En Verkerk niet te vergeten!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Norrage het volgende:
Wat leuk dat Misa en Thiemo Robin zo goed volgen trouwens
Ja, Thiemo toont meer interesse in hem dan hij in Thiemo..wat een reactie straks bij het interview tijdens de voorbeschouwingquote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Norrage het volgende:
Wat leuk dat Misa en Thiemo Robin zo goed volgen trouwens
Onzin.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wisten jullie al dat haase speelt?
Bedankt voor je sarcastische K opmerking..quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hadden allemaal geen zin om moeite te doen.
Die vraag was wel een beetje ongepast maar dat antwoord was natuurlijk al helemaal treurigquote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Thiemo toont meer interesse in hem dan hij in Thiemo..wat een reactie straks bij het interview tijdens de voorbeschouwing
Net zoveel als die van jouquote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Bedankt voor je sarcastische K opmerking..
Voegt wel wat toe op het forum zo...
GO haas GO
Wat zei hij?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Thiemo toont meer interesse in hem dan hij in Thiemo..wat een reactie straks bij het interview tijdens de voorbeschouwing
wat dan, ik heb wat gemist?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die vraag was wel een beetje ongepast maar dat antwoord was natuurlijk al helemaal treurig
wat dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die vraag was wel een beetje ongepast maar dat antwoord was natuurlijk al helemaal treurig
Interviewer (Roelfs geloof ik) vroeg aan hem wat hij van de prestaties van de Bakker vond. Zijn antwoord: "niets". Toen viel er een stilte en kwam er uit dat hij alleen met zichzelf bezig is, hem niet volgt en hem alleen tijdens het avondeten tegen komtquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Mensen afkraken interesseert je meer dan het topic volgen of niet?
Kom op zeg, begin dan zelf met het zorgen voor wat niveau.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
Haase speelt morgen toch pas?
Kwam een beetje raar over, volgens mij bedoelde hij het ook niet zo, maar iks nap het an sich wel. Robin wil eerst zelf terug naar de top en tot die tijd heeft hij nergens anders oog/tijd voor ....quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Interviewer (Roelfs geloof ik) vroeg aan hem wat hij van de prestaties van de Bakker vond. Zijn antwoord: "niets". Toen viel er een stilte en kwam er uit dat hij alleen met zichzelf bezig is, hem niet volgt en hem alleen tijdens het avondeten tegen komt
Volgens mij is Tim tog wel een trouwe poster in het subforum tennis hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Euhm, wow, awkwardquote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Interviewer (Roelfs geloof ik) vroeg aan hem wat hij van de prestaties van de Bakker vond. Zijn antwoord: "niets". Toen viel er een stilte en kwam er uit dat hij alleen met zichzelf bezig is, hem niet volgt en hem alleen tijdens het avondeten tegen komt
Kwam er niet echt vriendelijk uit in ieder gevalquote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kwam een beetje raar over, volgens mij bedoelde hij het ook niet zo, maar iks nap het an sich wel. Robin wil eerst zelf terug naar de top en tot die tijd heeft hij nergens anders oog/tijd voor ....
Ja inderdaad, dan maar een politiek correct antwoord...Niet zo handig.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Euhm, wow, awkward. Zelfs als dat inderdaad het geval is, zeg dan gewoon iets als ''Hij is goed bezig''.
Kan goed zijn dat die stats niet kloppen..is helaas erg vaak bij de niet-tv banenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef Norrage het volgende:
wtf moet wel een goede wedstrijd zijn van Almagro en Haase zeg![]()
allebei 78 winners en maar in de 20 UEs
Klopt gewoon hoor. Bij veel sporten noemen ze het De Europese Kampioenschappen als het om meerdere disciplines gaat.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dat tenenkrommend Nederlands op eurosport
"De EK zwemmen in budapest"
Dat klopt gewoon.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dat tenenkrommend Nederlands op eurosport
"De EK zwemmen in budapest"
Eerst moet Haase nog serveren.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef EdNoolk het volgende:
Algmaro mag (gaat) zo serveren voor de wedstrijd.
0-15 al.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Houden en dan breaken krullenbol, komaan. Je mag niet voor niks zo goed gespeeld hebben ....
Deel 1: checkquote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Houden en dan breaken krullenbol, komaan. Je mag niet voor niks zo goed gespeeld hebben ....
Hij zag medeKoning Martin lopen vanmiddag, die afspraak voor het nachtleven was al snel gemaaktquote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef wimderon het volgende:
Koning Oscar heeft er ook voor gekozen om het nachtleven van Parijs te gaan verkennen in plaats van Roland Garros te winnen; hij verliest van Hanescu.
Nee, ik ben heel verstandig geweest. Het is de schuld van BoWa, die vroeg tegen wie hij eventueel in de volgende ronde moest en dat was de goden verzoekenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef Norrage het volgende:
tim86 en ik mogen geen partijen van Nederlanders volgen godverdomme...Ik kom thuis op 4-3 in de 4e set met een break voor Robin en vervolgens verliest hijEn tim heeft vast ook ergens een kut-jinx geplaatst
Ach er zullen vast landen zijn, die niet eens deelnemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef danos het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat ik wel erg vaak nederlanders het zie weggeven terwijl ze er in de 4e set goed voorstaan. of iig het vaak nog op een 5e set laten aankomen. leuke prestatie weer maar hebben we natuurlijk weer geen ene f*ck aan.
ach, ene gasquet hee t het vandaag ook weggegeven tegen murrayquote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef danos het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat ik wel erg vaak nederlanders het zie weggeven terwijl ze er in de 4e set goed voorstaan. of iig het vaak nog op een 5e set laten aankomen. leuke prestatie weer maar hebben we natuurlijk weer geen ene f*ck aan.
Nou, als jij dat denkt, zal jij flink op je neus kijken morgen want ze zijn daar echt niet blij met Verdasco na wat hij in de finale van Nice allemaal deed.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen om 11.00 Verdasco. Zal wel een mooi onthaal krijgen van het Franse publiek.
het was cinysh/sarcastisch/ironisch (help me ff) bedoeldquote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, als jij dat denkt, zal jij flink op je neus kijken morgen want ze zijn daar echt niet blij met Verdasco na wat hij in de finale van Nice allemaal deed.
die was wel heeeel erg overduidelijk ja, maar misschien was het een grap van fed-fan..dat weten we nooit.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Outlined het volgende:
[..]
het was cinysh/sarcastisch/ironisch (help me ff) bedoeld
super slechte grap van FF in dat gevalquote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
die was wel heeeel erg overduidelijk ja, maar misschien was het een grap van fed-fan..dat weten we nooit.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Outlined het volgende:
[..]
super slechte grap van FF in dat geval
Dat is wel zijn specialiteit! Dit was dan wel een van zijn betere slechte grappen danquote:
Zeker, al speelt Almagro wel altijd 5 sets als hij kan.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef tennisboy het volgende:
Jammer Robin,
Klasse gespeeld Robin. Tegen Almagro een 5 setter eruit halen dan ben je gewoon weer super in vorm. Hulde aan Robin![]()
![]()
Sorry dat ik wat negatief ben, maar als je in 5 sets verliest heb je er geen drol aan dat je in vorm bent. Op zo'n groot toernooi op die manier spelen en dan verliezen is een stuk minder moeilijk dan bij een klein toernooi op een achteraf baantje je potjes spelen tegen de nummer zoveel100 van de wereld. Vraag het maar na bij de spelers.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef tennisboy het volgende:
Jammer Robin,
Klasse gespeeld Robin. Tegen Almagro een 5 setter eruit halen dan ben je gewoon weer super in vorm. Hulde aan Robin![]()
![]()
Gezien jouw redenatie over Haase (waar ik het tot zover mee eens ben dat je er geen hol aan hebt dat je leuk gespeeld hebt) heeft Gasquet ook gewoon snoeihard gefaald. Namelijk, 2-0 voor in sets en de break voor en dus gewoon zwak/slordig dat hij het niet afmaakt.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:35 schreef Komakie het volgende:
Jammer trouwens dat Gasquet eruit is gegaan. Altijd een leuke speler om naar te kijken. Veel leuker dan Murray. Ik heb altijd wel een beetje een zwak voor Gasquet.
Hij beheerst sowieso alle onderdelen van het spel. Hij kan goed volleren, een backhand, een forehand en hij heeft een redelijke service. Hoewel dat laatste misschien het zwakste is.
Dat soort tennissers zijn leuker om naar te kijken dan al die gasten die alleen maar ballen terug slaan of alles hard weg rammen. Hij is creatief, maar helaas was zijn conditie vandaag niet goed genoeg.
Klopt, hij heeft ook gefaald. De zwakte zit hem in het feit dat hij fysiek niet sterk genoeg was. Blijft jammer, maar dat is natuurlijk van Haase ook gewoon zo.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gezien jouw redenatie over Haase (waar ik het tot zover mee eens ben dat je er geen hol aan hebt dat je leuk gespeeld hebt) heeft Gasquet ook gewoon snoeihard gefaald. Namelijk, 2-0 voor in sets en de break voor en dus gewoon zwak/slordig dat hij het niet afmaakt.
Zowel Richie als Krullenbol kunnen echter argumenten aanvoeren waarom het toch nog mis ging.
Maar goed, hoop drama, 2 vijfsetters, leuke wedstrijden en je hebt er geen klap aan want Gasquet en Haase mogen gewoon naar huis ....
Dan nog, op dit podium is het veel minder moeilijk om goed te tennissen dan straks weer in een challenger op baan 2 in verweggistan waar anderhalve kip komt kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef Norrage het volgende:
Maar bij Haase kan je heel goed de conclusie maken dat ie absoluut op de goede weg is...bij hem is het niet de vraag of hij het kan, want hij kan het, dat hebben we 2 jaar terug al gezien...het is de vraag of hij dat niveau weer kan terugvinden, en dat was vandaag duidelijk het geval.
Ook gezien, wat een sneue lul is het toch zeg. Wilde het in het Haase topic plaatsen om hem wat meer in het . . . eh . . . zonnetje te zetten.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor fucking onzin wat je aan het uitkramen bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:39 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ook gezien, wat een sneue lul is het toch zeg. Wilde het in het Haase topic plaatsen om hem wat meer in het . . . eh . . . zonnetje te zetten.
Sowieso vind ik de Nederlandse tennistop nou niet de meest sympathieke mensen maar Robin Haase slaat werkelijk alles.
Dat getuigt vooral van interesse aan de kant van Thiemo, niet zo zeer van een goede vriendschap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niks hele goede vrienden, getuige het twitteren van Thiemo.
Thiemo zou dat niet doen als ie een hekel had aan Robin...en als ie geen hekel heeft aan Robin is Robin misschien gewoon wel een goede vriend van hem? Ik volg ze redelijk op de voet, en ik weet van o.a. de DC dat ze voldoende respect voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat getuigt vooral van interesse aan de kant van Thiemo, niet zo zeer van een goede vriendschap.
waarom ben ik dan nog geen toptennisser?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef Outlined het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik het niet allemaal even sympathieke gasten vind. Fucking onzin?
Respect tonen (wat soms gewoon een facade is voor andere werkelijke gedachten) is iets anders dan sympathiek zijn.
Bij deze DC tegen It heb ik hem ook gezien. Hij dacht dat hij de messias was.Er zitten gewoon heel wat sneue autistische baasjes tussen die top tennissers
Je zei het gewoon zo negatief. Ik vind dat niet getuigen van respect naar een tennisser die er alles aan doet om uit een dal te krabbelen en op het Nederlandse publiek in te spelen..dat vond ik jammer, sorry als ik je daarmee beledigd heb....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef Outlined het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik het niet allemaal even sympathieke gasten vind. Fucking onzin?
Respect tonen (wat soms gewoon een facade is voor andere werkelijke gedachten) is iets anders dan sympathiek zijn.
Bij deze DC tegen It heb ik hem ook gezien. Hij dacht dat hij de messias was.Er zitten gewoon heel wat sneue autistische baasjes tussen die top tennissers
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:33 schreef Outlined het volgende:
Waar komen al die Kazachstanen ineens vandaanHeb er al 4 geteld in de mannen draw.
Jezus Mina zeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:44 schreef rob1828 het volgende:
Zo inderdaad hé, is gewoon een look-a-like![]()
[ afbeelding ]
Iets met niet voor Rusland willen uitkomen ofzo, toch?quote:
Vorig jaar waren het allemaal nog Russen. Bart Veldkampjes..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:33 schreef Outlined het volgende:
Waar komen al die Kazachstanen ineens vandaanHeb er al 4 geteld in de mannen draw.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:44 schreef rob1828 het volgende:
Zo inderdaad hé, is gewoon een look-a-like![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop zo hard dat Jeremy Hewitt er zo hard gaat afslaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:49 schreef VreemdeEend het volgende:
Moet Nadal vandaag gewoon op Suzanne Lenglen komen opdraven zodat Bartoli en Chardy als Fransen zich kunnen tonen op Philippe Chatrier??
Omdat de definitie niet omkeerbaar is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
waarom ben ik dan nog geen toptennisser?![]()
![]()
claim zelf ook niet mister nice guy te zijn maar ben godzijdank geen 'tennisser'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je zei het gewoon zo negatief. Ik vind dat niet getuigen van respect naar een tennisser die er alles aan doet om uit een dal te krabbelen en op het Nederlandse publiek in te spelen..dat vond ik jammer, sorry als ik je daarmee beledigd heb....
Verdasco-Kunitsyn is dan ook het enige alternatief en die zijn nog niet eens begonnen.quote:
omdat ze bij de NOS denk ik weer alleen de rechten hebben van het center court + daarnaast de Nederlanders op andere banen erbij kopenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef Norrage het volgende:
waarom gaan ze nou weer roddick uitzendenAch, beter dan een vrouwenpartij...
Nee dat hebben ze niet. Ze hebben rechten van alle banen. Zo lieten ze gisteren ook Nole en Murray-Gasquet zien op Suzanne Lenglen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef franklop het volgende:
[..]
omdat ze bij de NOS denk ik weer alleen de rechten hebben van het center court + daarnaast de Nederlanders op andere banen erbij kopen
ow serieus?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet. Ze hebben rechten van alle banen. Zo lieten ze gisteren ook Nole en Murray-Gasquet zien op Suzanne Lenglen.
Dat hebben ze al die jaren al. Kan me nog wel herinneren dat ze vorig jaar ook alles, maar dan ook alles op Philippe Chatrier uitzonden en opeens voor een wedstrijd van Serena Williams naar Suzanne Lenglen gingen. Het is gewoon een kwestie van niet willen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
ow serieus?
Dan is het al een vooruitgang tov vorige jaren
Dit melden ze voor de streams iigquote:De NOS toont in principe alleen beelden van Court Philippe-Chatrier, het centre court in Parijs. De wedstrijden worden veelal getoond zónder commentaar.
Mochten er Nederlanders op een andere baan actief zijn en zijn daar beelden van beschikbaar, tonen wij u deze.
Ook niet op gerekend maar kwaliteit genoeg tegenover Zemlja om het op momenten te beslissenquote:
Mwa, ik zie er nog wel een 4-setter uitrollen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:56 schreef rob1828 het volgende:
Word gewoon een 3-0 voor Juan...
Heb hier gewoon 4 zenders die RG uitzenden en 4 daarvan zenden Henin uit
3 lange sets denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, ik zie er nog wel een 4-setter uitrollen.
Crazy Dani ook lekker bezig.
Juan speelt ook maar op 60/70% vanwege die pols. Is het nu al 2 maanden aan het rekken om dan direct na RG geopereerd te kunnen worden.quote:
Haasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Lagrinta het volgende:
Wat een jankerdje is die Rooobin Haas trouwens. Ze gingen de baan sproeien en dat was in zijn nadeel.Nu ontken ik dat niet, maar alsof dat een argument is voor die groundsman of scheidsrechter.
Niet sproeien was in zijn voordeel en dan was het natuurlijk wel goed geweest.
Ook was meneer beter want hij won sets terwijl hij slecht serveerde. Waarom verlies je dan?
Je sproeit gewoon op tijd. Na 4 sets sproeien vind ik ook raar maar ik vind het ook wel mooi. Word je mentaal hard van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haas
Dat sproeien was natuurlijk belachelijk. Je gaat niet opeens na 4 sets een baan sproeien. Dan doe je dat eerder al een paar keer. Compleet terecht dat Robin ging klagen.
Ga alsjeblieft je moeder pesten en rot op. Met dit soort teksten heb je er gewoon niets, maar dan ook niets van begrepen ....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je sproeit gewoon op tijd. Na 4 sets sproeien vind ik ook raar maar ik vind het ook wel mooi. Word je mentaal hard van.
Dat laatste slaat echt helemaal nergens op. Heeft niets, maar dan ook werkelijk waar niets met mentale hardheid te maken. Door dat sproeien verander je gewoon de baan. Als je dat doet, moet je dat na elke set doen, aangezien dat veruit het eerlijkst is. En niet opeens voor een beslissende set voor het eerst in de wedstrijd doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je sproeit gewoon op tijd. Na 4 sets sproeien vind ik ook raar maar ik vind het ook wel mooi. Word je mentaal hard van.
Ik ga altijd nog zo rustig op de trollen in hèquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft je moeder pesten en rot op. Met dit soort teksten heb je er gewoon niets, maar dan ook niets van begrepen ....
Je bent te lief voor dat soort kneusjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:08 schreef TheArt het volgende:
Ik ga altijd nog zo rustig op de trollen in hè
Jawel hoor. Zelf 12 jaar getennist. Maar ik vind het gewoon leuk om gefrustreerde tennissertjes te zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft je moeder pesten en rot op. Met dit soort teksten heb je er gewoon niets, maar dan ook niets van begrepen ....
Je klinkt meer zelf als een gefrustreerd tennissertje hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zelf 12 jaar getennist. Maar ik vind het gewoon leuk om gefrustreerde tennissertjes te zien.
4 uur een te droge baan is net zo belachelijk. Nee, hij denkt niet dat hij er mentaal hard van wordt, maar dat wordt hij wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je klinkt meer zelf als een gefrustreerd tennissertje hoor
Het feit dat, na 4 uur spelen op een droge, snelle baan er ineens gesproeid worden is net zo belachelijk als dat je na 2 periodes ijshockey de derde periode ineens op rolschaatsen moet spelen. De ondergrond verandert zodanig fundamenteel dat het kut is. En natuurlijk klaag je daar dan over als dat in je nadeel is
Het is werkelijk te stom voor woorden om, als er een beslissing in je nadeel valt, je schouders op te halen en te denken: "Gewoon doorgaan, word ik lekker mentaal hard van"
om gek van te worden ja, niet de eerste keer : ')quote:
Mwoah, een setje zag ik hem toch minimaal wel pakken hoor. Nieminen is gewoon een goede speler, zeker ook op gravel, en Roddick heeft na al die jaren nog altijd moeite met gravel ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef Szura het volgende:
Nieminen pakt een set tegen Roddick, niet gedacht
Monaco moet al 6 weken een operatie aan zn pols vriendquote:
Dat wist ik, maar volgens mij was het zijn linker pols en hij speelt met rechtsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Monaco moet al 6 weken een operatie aan zn pols vriend
Maar ja, dat heeft hij uitgesteld omdat hij het Europese gravelseizoen mee wilde pakken. Blijkt een lekkere keus te zijn geweest
Ja, hij speelt met rechts ja ... maar het is niet zo dat hij niks doet met links natuurlijk. Zo heeft hij een dubbelhandige backhand bij mijn weten ....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:13 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar volgens mij was het zijn linker pols en hij speelt met rechts. Maar dan nog 2 van 17 breakpoints is heel treurig.
Ja inderdaad, maar kennelijk heeft hij er niet veel last van als je zijn afgelopen wedstrijden hebt gezien. Zitten toch wel goede overwinningen bij. Dit was denk ik eerder een wanprestatie van Monacoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, hij speelt met rechts ja ... maar het is niet zo dat hij niks doet met links natuurlijk. Zo heeft hij een dubbelhandige backhand bij mijn weten ....
Zn resultaten de laatste weken waren minder goed dan je ze van Monaco op gravel mag verwachten hoor. Zeker ook omdat de eerste weken op hardcourt hij aantoonde dat hij goed in vorm was dit seizoen ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar kennelijk heeft hij er niet veel last van als je zijn afgelopen wedstrijden hebt gezien. Zitten toch wel goede overwinningen bij. Dit was denk ik eerder een wanprestatie van Monaco.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef danusz1986 het volgende:
Jah er zit totaal geen snelheid in en het onbreekt ook aan creativiteit.
Ginepri won twee weken geleden nog in 2 sets van Thomas Schoorel, met een hele moeilijke tweede setquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ginepri wint van Querrey, 46 76 64 62
Hewitt - Chardyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat ze straks naar Lenglen gaan, want het Chatrier-programma van vandaag kan me niet heel erg boeien.
Nadal die zo'n arm negertje met 5 games naar huis stuurt, nee dat is leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat ze straks naar Lenglen gaan, want het Chatrier-programma van vandaag kan me niet heel erg boeien.
5 games is goed, geldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nadal die zo'n arm negertje met 5 games naar huis stuurt, nee dat is leuk
Hoezo? Chardy-Hewitt is 100x interessanter dan Nadal-Mina.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat wat?quote:
Ik vind het altijd leuk om Nadal te zien spelen. Maar ik snap jullie punt dat het allemaal niet erg spannend is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? Chardy-Hewitt is 100x interessanter dan Nadal-Mina.
Tennis is een sport waar spanning een heel belangrijke factor is. En de eerste wedstrijden van Nadal in een slam zijn totaal niet spannend (net als bij Fedje trouwens).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om Nadal te zien spelen. Maar ik snap jullie punt dat het allemaal niet erg spannend is.
Ik ken de naam.quote:
Mijn favoriete spelerquote:
Dat is waar. Maar ik zie liever een veegpartij van Nadal of Federer dan een spannende wedstrijd tussen twee spelers die me niet interesseren, zoals Zverev-Mahut, om maar een willekeurig voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tennis is een sport waar spanning een heel belangrijke factor is. En de eerste wedstrijden van Nadal in een slam zijn totaal niet spannend (net als bij Fedje trouwens).
quote:
Welke winners? slaat hij die dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens MM doet het AR goed om nog effe naar z'n eigen winners te kijken![]()
quote:
Truequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo gek is het toch niet dat Roddick er matig uitziet? Roddick heeft 2 maanden geen wedstrijd gespeeld en dit is zijn 1e wedstrijd op gravel sinds Roland Garros vorig jaar
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo gek is het toch niet dat Roddick er matig uitziet? Roddick heeft 2 maanden geen wedstrijd gespeeld en dit is zijn 1e wedstrijd op gravel sinds Roland Garros vorig jaar
faalserve was dat ook haha..2e serve die gewoon als veredelde smash voor je tegenstander eindigtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |