Jawel, maar we hadden allemaal geen zin om moeite te doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef kevinoz het volgende:
echt helemaal geen beelden te zien ergens?????
Je loopt wel ver achter steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef Outlined het volgende:
http://twitter.com/thiemodebakker
thiemo houdt de score bij Haase Almagro voor ons bij
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hadden allemaal geen zin om moeite te doen.
En Verkerk niet te vergeten!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Norrage het volgende:
Wat leuk dat Misa en Thiemo Robin zo goed volgen trouwens
Ja, Thiemo toont meer interesse in hem dan hij in Thiemo..wat een reactie straks bij het interview tijdens de voorbeschouwingquote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Norrage het volgende:
Wat leuk dat Misa en Thiemo Robin zo goed volgen trouwens
Onzin.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wisten jullie al dat haase speelt?
Bedankt voor je sarcastische K opmerking..quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hadden allemaal geen zin om moeite te doen.
Die vraag was wel een beetje ongepast maar dat antwoord was natuurlijk al helemaal treurigquote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Thiemo toont meer interesse in hem dan hij in Thiemo..wat een reactie straks bij het interview tijdens de voorbeschouwing
Net zoveel als die van jouquote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Bedankt voor je sarcastische K opmerking..
Voegt wel wat toe op het forum zo...
GO haas GO
Wat zei hij?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Thiemo toont meer interesse in hem dan hij in Thiemo..wat een reactie straks bij het interview tijdens de voorbeschouwing
wat dan, ik heb wat gemist?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die vraag was wel een beetje ongepast maar dat antwoord was natuurlijk al helemaal treurig
wat dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die vraag was wel een beetje ongepast maar dat antwoord was natuurlijk al helemaal treurig
Interviewer (Roelfs geloof ik) vroeg aan hem wat hij van de prestaties van de Bakker vond. Zijn antwoord: "niets". Toen viel er een stilte en kwam er uit dat hij alleen met zichzelf bezig is, hem niet volgt en hem alleen tijdens het avondeten tegen komtquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Mensen afkraken interesseert je meer dan het topic volgen of niet?
Kom op zeg, begin dan zelf met het zorgen voor wat niveau.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
Haase speelt morgen toch pas?
Kwam een beetje raar over, volgens mij bedoelde hij het ook niet zo, maar iks nap het an sich wel. Robin wil eerst zelf terug naar de top en tot die tijd heeft hij nergens anders oog/tijd voor ....quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Interviewer (Roelfs geloof ik) vroeg aan hem wat hij van de prestaties van de Bakker vond. Zijn antwoord: "niets". Toen viel er een stilte en kwam er uit dat hij alleen met zichzelf bezig is, hem niet volgt en hem alleen tijdens het avondeten tegen komt
Volgens mij is Tim tog wel een trouwe poster in het subforum tennis hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Euhm, wow, awkwardquote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Interviewer (Roelfs geloof ik) vroeg aan hem wat hij van de prestaties van de Bakker vond. Zijn antwoord: "niets". Toen viel er een stilte en kwam er uit dat hij alleen met zichzelf bezig is, hem niet volgt en hem alleen tijdens het avondeten tegen komt
Kwam er niet echt vriendelijk uit in ieder gevalquote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kwam een beetje raar over, volgens mij bedoelde hij het ook niet zo, maar iks nap het an sich wel. Robin wil eerst zelf terug naar de top en tot die tijd heeft hij nergens anders oog/tijd voor ....
Ja inderdaad, dan maar een politiek correct antwoord...Niet zo handig.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Euhm, wow, awkward. Zelfs als dat inderdaad het geval is, zeg dan gewoon iets als ''Hij is goed bezig''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |