ook chill.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, de balkon en voetbalveldje toch
mjah, pinksteren hequote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
ook chill.
Was wel weinig te doen in de stad vandaag.
Wohooohoohohoooooquote:Op maandag 24 mei 2010 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
wanneer ik ouder word
zal ik sterken zijn
ze zullen me vrijheid noemen
net als een wapperende vlag
en dan gaat het terug
en dan gaat het terug
en dan gaat het terug
en dan gaat het terug
Dit ben jij als je verliest.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had gisterenavond zo FIFA tijdje met matties he. 2v2. Is er één zo'n gast die kan nog slechter tegen zijn verlies dan ik.
Dus wij bij elkaar in het team. En we waren kenkergoed samenEn steeds helemaal losgaan zo van YEAHHHHHHHH FUCK YEAHHHHHH WOEHOEEEE YEAHH NIGGAAAAAAA
. Mijn avond kon niet meer stuk.
Klopt.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dit ben jij als je verliest.
[ afbeelding ]
Ik wil strandquote:Op maandag 24 mei 2010 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mjah, pinksteren he![]()
Terrasjes enzo waren wel druk. Boulevard en strand ook
Met name beweerd door mannen, dat stemt me vrolijk aangezien ik geen homoseksueel ben.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Poehee.
Jij hebt last van andere dingen, schizofrenie bijvoorbeeld, je hebt het IQ van een vaas en je bent bang dat mensen je heel erg lelijk vinden, maar dat vinden ze niet hoor, dat BEN je.
Met je balzak.
Weet je het zeker, met je ongezonde interesse in Dizer?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name beweerd door mannen, dat stemt me vrolijk aangezien ik geen homoseksueel ben.
Trusten!
Ach ga je nu al slapen?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name beweerd door mannen, dat stemt me vrolijk aangezien ik geen homoseksueel ben.
Trusten!
Dankje dankje.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe toch eens normaal tegen lamon zeg
Netjes! Goede prestatie.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gisteren na maar 2 uur geslapen te hebben wel iets van 24 km geskeelerd
Toe maarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gisteren na maar 2 uur geslapen te hebben wel iets van 24 km geskeelerd
Ik heb nooit met hardlopen kunnen beginnenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
Skeeleren. Ik ga als m'n eten gezakt is maar weer hardlopen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb eens geskeelerd met iemand van fok
Het was wel gezellig.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb eens geskeelerd met iemand van fok
Ik denk 1 van die kuteilandjes in Oceanië. Weet niet welke.quote:
Faler. Vanuatu man.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk 1 van die kuteilandjes in Oceanië. Weet niet welke.![]()
Zeg ik toch.quote:
Haha die weet ik zonder grappen, dat is malawi.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Okay okay deze danG. Je specialiteit zei je.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha die weet ik zonder grappen, dat is malawi.
Afrika specialiteit hequote:
Solomon eilanden ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |