Wat een wijsheid. Wat een metafoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
Chai heeft thuis een kip, ,ie kip heet Lamonnetje.
Soms als ik me verveel, dan ren ik achter die kip aan en rent is luid tokkend snel weg.
Maar als ik dan even op het terras ga zitten, komt hij altijd terug.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
Chai heeft thuis een kip, ,ie kip heet Lamonnetje.
Soms als ik me verveel, dan ren ik achter die kip aan en rent is luid tokkend snel weg.
Maar als ik dan even op het terras ga zitten, komt hij altijd terug.
Iedereen weet dat Oasis het toonbeeld is van pure stoerheid. Mensen die niet wetenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oasis ook, hoor je me toch ook niet over huilen?
Inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou die was het wel waard om te reposten
kom hier zeggen dat je Oasis stoer vindt niet online en zie wat er gebeurt.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Oasis het toonbeeld is van pure stoerheid. Mensen die niet weten![]()
Pokemon, laat me niet lachen. Kinderachtig en sadness
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Oasis het toonbeeld is van pure stoerheid. Mensen die niet weten![]()
omdat ze de goodlife leven =$quote:
Ik hoop dat het voorspelbare antwoord is "NIETS!", dat zou namelijk passen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
Hey Lamon, weet je wat ik zo leuk vindt aan jou?
Zeg dat in Blastoise zijn gezicht en hij zal je wegspuiten met Hydro Pump.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pokemon, laat me niet lachen. Kinderachtig en sadness
Wat er zo leuk is aan jou is dat.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voorspelbare antwoord is "NIETS!", dat zou namelijk passen.
Ik wil daar wel wonen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:54 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil naar Nauru, met een zeilboot.
Is goed.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kom hier zeggen dat je Oasis stoer vindt niet online en zie wat er gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |