Die filmpjes

vooral die laatse
Limoentje is ook echt een heel mooi poesenmoedertje, super lief zo te zien.. Die heeft ech wel knuffelpotentie

....
Maar waar ik dus zo bang voor ben en wat me ook al eens overkomen is in het verleden..
Dat is dat ik dus ooit een schuw aangelegde volwassen opgevang zwerfkater met veel argwaan (ook zo'n bink van +/- 8 jaar en 7 kilo) van zo'n opvangstichting in huis gehaald heb.. Ook zo een beetje impulsief met de insteek van "Oh wat mooi, zielig en leif

Doe me die ma", binnen 15 minuten besloten.
En die heeft dus voor dat ie gewend was aan zijn nieuwe plek binnen een week de benen weten te nemen door het s'nachts het afsluitbare kattenluik te forseren. Is 'm dus gepeerd en nooit meer wat van zich laten zien. De omgeving waar ik woon laat dat dan ook echt toe, het barst daar van de schuilplekken met een overvloed aan dikke veldmuizen en aanverwanten over de nodige hectaren verspreid..
En dan heb ik het nog niet over de ¤ 80,- waarmee ik toen de boot in gegaan ben.. Nou zie ik Limoentje niet dat luik zo 1 2 3 forceren, maar het wordt hartje zomer en kan niet het huis weken lang pot dicht houden. Ik wil haar even zo min weken lang alleen op een loeiwarm klein kamertje op moeten sluiten wanneer er bezoek en kids komen rondrennen of wanneer het tijd wordt om ramen en deuren open te zetten. Ik zie haar in gedachten dus gewoon de benen nemen bij de eerste de beste gelegenheid, tot nooit meer weerziens..
Wat ik eigenlijk zoek, wat betreft volwassen kat, is ene die lief, brutaal, slim, dapper, vriendschappelijk en ook snel dankbaar is. Om in ieder geval binnen enkele dagen mij als butler te accepteren en de hele boel daar omheen als zijn/haar teritorium ziet. dat is me met 2 katers erg goed gelukt door heel erg selectief te zijn mbt karakter..
Als Limoentje die Potentie heeft, gaat ze zeker mee... Het liefst nam ik ze alle drie

wat een schatjes..