abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82325088
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Owwww Cat, wat doe je mee aan?

Het zou me niets verbazen als Limoentje zich nog gaat ontpoppen als knuffelkat
Ik ga deze ook als promo filmpje op de Redcat site zetten. Die optie is in het leven geroepen voor de kittens, maar moeders kan het veel beter gebruiken.
Versie 1 doe ik maar niet, toen haalde ik mijn hand weg en haalde zij naar me uit. En dat kan ietwat verkeerd overkomen op kijkers, al was het volgens mij alleen maar bedoeld om mijn hand bij haar in de buurt te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:09:47 #102
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82325290
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ga deze ook als promo filmpje op de Redcat site zetten. Die optie is in het leven geroepen voor de kittens, maar moeders kan het veel beter gebruiken.
Versie 1 doe ik maar niet, toen haalde ik mijn hand weg en haalde zij naar me uit. En dat kan ietwat verkeerd overkomen op kijkers, al was het volgens mij alleen maar bedoeld om mijn hand bij haar in de buurt te houden.

Wordt Anna Goor trouwens?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_82325314
Ben ik in de update vergeten te melden dat Anna nog steeds sukkelt met haar oogjes. Ik maak ze een paar keer per dag schoon onder groot protest maar het wordt er niet beter op. Dus dadelijk even richting DA om een zalfje te halen. Volgens de assistente zou het na het weekend dan en stuk beter moeten zijn en hoef ik het meiske niet meer zoveel te plagen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:12:56 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82325432
Limoentje moet gewoon een huisje hebben straks, die mag niet naar het asiel
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:13:43 #105
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82325467
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik geen bejaarden had zou ik haar nemen
pi_82325476
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wordt Anna Goor trouwens?
Dat klinkt erg fout.
Nee, JJH gaat misschien een van deze kinders adopteren!
Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes (ik had een Ingetje gedaan )

Is minder gedoe met reisafstand en kosten. Maar volgens mij moeten TS en JJH daar nog definitieve afspraken over maken. Ik ga ervan uit dat hij het keurig meldt als adoptie een feit is.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:14:09 #107
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82325490
Kan limoentje niet naar JJH?
Ze is wel een type ala Geer toch?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:14:46 #108
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82325512
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat klinkt erg fout.
Nee, JJH gaat misschien een van deze kinders adopteren!
Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes (ik had een Ingetje gedaan )

Is minder gedoe met reisafstand en kosten. Maar volgens mij moeten TS en JJH daar nog definitieve afspraken over maken. Ik ga ervan uit dat hij het keurig meldt als adoptie een feit is.
oh, ok...
pi_82325599
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Kan limoentje niet naar JJH?
Ze is wel een type ala Geer toch?
Jij bent al net zo erg als Ing!

Ik neem aan dat JJH een goede reden heeft om een kitten te kiezen en dan ga ik niet zitten stoken, hoe graag ik La Limona ook een eigen huisje gun.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:18:28 #110
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82325675
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij bent Ing!
quote:
Ik neem aan dat JJH een goede reden heeft om een kitten te kiezen en dan ga ik niet zitten stoken, hoe graag ik La Limona ook een eigen huisje gun.
Ja, maar toen had ik je post nog niet gelezen
pi_82325729
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar toen had ik je post nog niet gelezen
Eng, Tombo, eng ben je.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:20:11 #112
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82325751
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eng, Tombo, eng ben je.
Als ik nu in ELK topic gedist word ga ik maar weg ofzo
pi_82325815
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Helemaal mee eens. Ik heb er alleen al 2 van haar leeftijd ongeveer en 2 hondjes.
maar het kriebelt zo ontzettend erg............
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:22:20 #114
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82325845
Zeg JJH, doe je es ff melden
pi_82330148
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als ik nu in ELK topic gedist word ga ik maar weg ofzo
Neeeeee!
pi_82330849
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:

Hier ben ik schatje! Wat doe je daar?
[ afbeelding ]

Oh wat is moeder Limoentje nog zelf zo'n kleintje en jonkie.

En te lief al die foto's
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_82344491
Die filmpjes vooral die laatse
Limoentje is ook echt een heel mooi poesenmoedertje, super lief zo te zien.. Die heeft ech wel knuffelpotentie ....

Maar waar ik dus zo bang voor ben en wat me ook al eens overkomen is in het verleden..
Dat is dat ik dus ooit een schuw aangelegde volwassen opgevang zwerfkater met veel argwaan (ook zo'n bink van +/- 8 jaar en 7 kilo) van zo'n opvangstichting in huis gehaald heb.. Ook zo een beetje impulsief met de insteek van "Oh wat mooi, zielig en leif Doe me die ma", binnen 15 minuten besloten.
En die heeft dus voor dat ie gewend was aan zijn nieuwe plek binnen een week de benen weten te nemen door het s'nachts het afsluitbare kattenluik te forseren. Is 'm dus gepeerd en nooit meer wat van zich laten zien. De omgeving waar ik woon laat dat dan ook echt toe, het barst daar van de schuilplekken met een overvloed aan dikke veldmuizen en aanverwanten over de nodige hectaren verspreid.. En dan heb ik het nog niet over de ¤ 80,- waarmee ik toen de boot in gegaan ben..

Nou zie ik Limoentje niet dat luik zo 1 2 3 forceren, maar het wordt hartje zomer en kan niet het huis weken lang pot dicht houden. Ik wil haar even zo min weken lang alleen op een loeiwarm klein kamertje op moeten sluiten wanneer er bezoek en kids komen rondrennen of wanneer het tijd wordt om ramen en deuren open te zetten. Ik zie haar in gedachten dus gewoon de benen nemen bij de eerste de beste gelegenheid, tot nooit meer weerziens..

Wat ik eigenlijk zoek, wat betreft volwassen kat, is ene die lief, brutaal, slim, dapper, vriendschappelijk en ook snel dankbaar is. Om in ieder geval binnen enkele dagen mij als butler te accepteren en de hele boel daar omheen als zijn/haar teritorium ziet. dat is me met 2 katers erg goed gelukt door heel erg selectief te zijn mbt karakter..

Als Limoentje die Potentie heeft, gaat ze zeker mee... Het liefst nam ik ze alle drie wat een schatjes..
pi_82351566
Ik snap je zorgen hoor. Ik heb geen idee in hoeverre Limoentje aan een huis en mens gehecht zal raken zodat ze niet wegloopt. In haar verleden was het geen buitenkat maar menselijk contact heeft ze ook gemist doordat er gewoon veel te veel katten in haar huishouden zaten.

Dus het kan 2 kanten opgaan: La Limona schiet in een hoekje en die zie je de eerste dagen niet en daarna gaat ze het huis en omgeving verkennen maar durft écht niet naar buiten en waagt die stap pas veel later.
Optie 2: ze schiet bij de eerste de beste gelegenheid de deur uit en je ziet haar inderdaad niet meer terug of ze komt af en toe langs om te snacken.

Vanuit egoïstisch oogpunt denk ik dan dat het buitenleven (met vaste eet- en schuilplek en zonder kans op nog meer kinderen) haar ook gelukkig kan maken, maar het is logisch dat jij daarvoor geen 100 euro gaat neertellen. En als je meer katten hebt en zeker in de zomer dan is je huis afsluiten ook lastig. Al lijkt ze nu niet echt ongelukkig op haar kamer, het is echt haar veilige plekje geworden. Maar dat zou je wel een aantal weken moeten volhouden dan en van daaruit kijken hoe ze reageert op de rest van het huis.

Ik doe haar die stress voorlopig nog niet aan. Als de kinders wat groter zijn gaan die wel mee naar beneden en misschien dat ik mams dan meeneem. Maar eigenlijk denk ik dat die stap beter kan wachten tot ze in haar definitieve huisje is, het is allemaal al eng genoeg.

Dus kom eerst maar kennis maken en dan kijken we van daaruit hoe het loopt.

Goed dat je zo selectief bent (en dat kan zeker bij volwassen katten), dát zijn de betere baasjes.
pi_82353082
Aan die filmpjes te zien, is het echt een diva btw.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:09:15 #120
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82369791
Ik was dit topic een beetje kwijt.

Ik ga maandagavond bij odebeijer kijken.

Een jaar (bijna dan) geleden heb ik bewust voor een jong volwassen asielkat gekozen. Wegens onervarenheid met katten en omdat, nou ja, Geer is gewoon lief.
Nu durf ik het wel aan met een kitten, en heel egoïstisch, kittens zijn gewoon schattig. (klinkt fout, ik weet het)
pi_82387294
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
Ik was dit topic een beetje kwijt.
quote:
Ik ga maandagavond bij odebeijer kijken.
Veel plezier!
quote:
Een jaar (bijna dan) geleden heb ik bewust voor een jong volwassen asielkat gekozen. Wegens onervarenheid met katten en omdat, nou ja, Geer is gewoon lief.
Nu durf ik het wel aan met een kitten, en heel egoïstisch, kittens zijn gewoon schattig. (klinkt fout, ik weet het)
Goede volgorde hoor, zeker als je nog niks van katten weet. En kittens zijn gewoon leuk. En helaas zijn er altijd genoeg omdat er zoveel ongeplande nestjes zijn (no offence Odebeijer). En ook die hebben huisjes nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-06-2010 11:13:58 ]
pi_82387422
La Limona wordt steeds dapperder.
Vandaag was het weer tijd voor de grote poets (lees; nest verschonen). Dus de kinders in de eigenlijke kraammand gezet en kijken of Limoentje ze achterna kwam. Daar had mevrouw niet zo'n zin in dus heb ik haar erbij gezet. Ze liet zich een stuk beter oppakken en toen ik haar in de open lage mand eenmaal begon te kriebelen was het helemaal goed. Al spinnend legde ze zich bij haar kinderen die gezellig mee begonnen te knorren. Driestemmig concert! Ze is nog wel wat alerter dan normaal als ik rondloop maar het lijkt wel erop dat ze nu zelfs ook meer rond durft te wandelen. Mijn plan was eigenlijk om de hoge doos nog een weekje te gebruiken maar Limoentje en kinders langen net na een half uurtje nog zo gezellig (en ruim!) in de lage mand dat ik het misschien zo laat. Want in de doos kunnen die kleintje niet echt oefenen met rondlopen.

De oogjes van Anna gaan goed na anderhalve dag zalven. De oortjes van beide kinders beginnen zich nu ook te ontplooien. Het worden steeds echtere poesjes.
pi_82405609
De verhuizing lijkt La Limona goed te doen.

Het grotere verblijf bevalt prima (wat ik me kan voorstellen met dit warme weer) en ze ligt er al de hele dag in. Ik ga regelmatig binnen kijken en heb haar ook al wat zien rondwandelen, zonder dat ze meteen terug de mand in sprint. Net een schoteltje kattemelk neergezet wat gretig afdronk vond. En ze is vandaag zelfs naar me toe gekomen om een kopje te komen halen.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:25:23 #124
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82405853
Limoentje gaat goed!
pi_82405894
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:

Het grotere verblijf bevalt prima (wat ik me kan voorstellen met dit warme weer) en ze ligt er al de hele dag in. Ik ga regelmatig binnen kijken en heb haar ook al wat zien rondwandelen, zonder dat ze meteen terug de mand in sprint. Net een schoteltje kattemelk neergezet wat gretig afdronk vond. En ze is vandaag zelfs naar me toe gekomen om een kopje te komen halen.
Wat goed
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 6 juni 2010 @ 18:30:56 #126
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82406057
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:

Geef jij kopjes?
pi_82410475
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Geef jij kopjes?
For the sake of argument zal ik eens 'ja' zeggen.
pi_82412755
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

For the sake of argument zal ik eens 'ja' zeggen.
ow, dus je gaat engels lullen. Do you give head?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Designer zondag 6 juni 2010 @ 20:55:35 #129
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_82413480
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

🐙
pi_82418383
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In this case: YES!
  zondag 6 juni 2010 @ 22:37:41 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82420747
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

In this case: YES!
"Are you sure? YESSSS "
pi_82420888
It's better to give head than to eat pussy.
pi_82421534
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

"Are you sure? YESSSS "
pi_82421551
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef TheAgent het volgende:
En diervriendelijker.

pi_82456690
Watuntrik komt volgende week woensdag op bezoek bij mij en Tom.
pi_82457798
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef TheAgent het volgende:
Happymieuwl
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_82459369
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Watuntrik komt volgende week woensdag op bezoek bij mij en Tom.

Yay!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 juni 2010 @ 21:37:54 #138
163650 Greys
pi_82467284
Nu met nieuwe TT!
(Op verzoek, uiteraard )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82467459
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
Nu met nieuwe TT!
(Op verzoek, uiteraard )
Uiteraard!

Zoals het er nu voorstaat zoeken zowel Limoentje (moeder) als Anna (kitten) nog een huis.

Hopelijk is watuntrik op slag verliefd op Tom (en wie weet valt hij ook voor Limoentje ) als hij volgende week op bezoek komt dus die is dan al onder dak.
  maandag 7 juni 2010 @ 22:39:17 #140
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82471206
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uiteraard!

Zoals het er nu voorstaat zoeken zowel Limoentje (moeder) als Anna (kitten) nog een huis.

Hopelijk is watuntrik op slag verliefd op Tom (en wie weet valt hij ook voor Limoentje ) als hij volgende week op bezoek komt dus die is dan al onder dak.
Zet um op Limoentje
pi_82472808
Als Tom de normale gezonde mooie knots van een katertje is wat ik tot nog toe van 'm gezien heb. Zie ik geen enkele reden waarom ik niet verliefd op 'm zou worden... Naar mijn idee en intuitie is de deal eigenlijk allang rond en dan moet ie wel heeeel erg raar doen volgende week wil ik anders besluiten..

pi_82475160
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Veel plezier!
[..]

Goede volgorde hoor, zeker als je nog niks van katten weet. En kittens zijn gewoon leuk. En helaas zijn er altijd genoeg omdat er zoveel ongeplande nestjes zijn (no offence Odebeijer). En ook die hebben huisjes nodig.
None taken Cat, vind het top van je dat deze beestjes opvangt en een nieuw huisje voor ze zoekt, dikke pluimen voor jou . "Mijn" kittens hebben inmiddels allemaal een huisje en gaan met +- 9 weken weg, misschien zelfs pas 10, dat ligt er een beetje aan. Uiteindelijk zal ik ze wel gaan missen .

Maar ik weet ook wel dat het niet haalbaar is om ze allemaal te houden, dat wordt een compleet gekkenhuis...
  maandag 7 juni 2010 @ 23:50:48 #143
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82475495
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef odebeijer het volgende:

[..]

None taken Cat, vind het top van je dat deze beestjes opvangt en een nieuw huisje voor ze zoekt, dikke pluimen voor jou . "Mijn" kittens hebben inmiddels allemaal een huisje en gaan met +- 9 weken weg, misschien zelfs pas 10, dat ligt er een beetje aan. Uiteindelijk zal ik ze wel gaan missen .

Maar ik weet ook wel dat het niet haalbaar is om ze allemaal te houden, dat wordt een compleet gekkenhuis...
Maar het is wel een enorm schattig hoopje kitten, zo bij op en onder elkaar. En dat ze al in de krabpaal en op de bank springen!
pi_82538919
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef Watuntrik het volgende:
Als Tom de normale gezonde mooie knots van een katertje is wat ik tot nog toe van 'm gezien heb. Zie ik geen enkele reden waarom ik niet verliefd op 'm zou worden... Naar mijn idee en intuitie is de deal eigenlijk allang rond en dan moet ie wel heeeel erg raar doen volgende week wil ik anders besluiten..

Ik denk het ook wel. Je gaat smelten, ze zijn nu zo leuk. Rondscharrelen in de mand, met grote ogen naar me kijken en zeer serieus bezig zijn met poetsen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:49:38 #145
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82541683
Ik was dit topic gewoon kwijt!
Maar nu ben ik weer bijgelezen en kan ik alleen zeggen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82564746
In het revalidatiecentrum waar ik nu zit heeft een mede-patient ook kittens, dus die heb ik eens streng verteld dat het echt niet mag om ze al met 6 weken weg te doen, zoals ze van plan waren

Ik heb zoooo'n zin om ook kittens op te vangen
♥ scars make us who we are ♥
pi_82667928
Fotospam!

Eerste kitten fight

Geheimpjes!?

Eerste expeditie buiten de mand.

Schoteltje melk was voor de kinders niet nog niet interessant. Voor Limoentje wel.

Ik wil terug naar mamma!

Hmm... niet de meest handige route

Hallo!

Na zoveel expedities is het goed rusten.

Maar of het nu zo gemakkelijk ligt?

En ik denk dat deze foto op de Redcat site gaat.
pi_82667953
Ooh Cat wat een vertederende foto's ! En wat heeft Limoentje toch een zoet en wijs koppie
pi_82670295
Mamma klieren

Samen op pad met bijrol voor mmmmelk

Knuffen en (beetje) klem
pi_82670364
En dan vind je dit in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')