Ik ga deze ook als promo filmpje op de Redcat site zetten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Owwww Cat, wat doe je mee aan?![]()
![]()
![]()
Het zou me niets verbazen als Limoentje zich nog gaat ontpoppen als knuffelkat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga deze ook als promo filmpje op de Redcat site zetten.Die optie is in het leven geroepen voor de kittens, maar moeders kan het veel beter gebruiken.
Versie 1 doe ik maar niet, toen haalde ik mijn hand weg en haalde zij naar me uit.En dat kan ietwat verkeerd overkomen op kijkers, al was het volgens mij alleen maar bedoeld om mijn hand bij haar in de buurt te houden.
Als ik geen bejaarden had zou ik haar nemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Limoentje moet gewoon een huisje hebben straks, die mag niet naar het asiel
Dat klinkt erg fout.quote:
oh, ok...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt erg fout.![]()
Nee, JJH gaat misschien een van deze kinders adopteren!![]()
Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes (ik had een Ingetje gedaan)
Is minder gedoe met reisafstand en kosten. Maar volgens mij moeten TS en JJH daar nog definitieve afspraken over maken. Ik ga ervan uit dat hij het keurig meldt als adoptie een feit is.
Jij bent al net zo erg als Ing!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Kan limoentje niet naar JJH?
Ze is wel een type ala Geer toch?
quote:
Ja, maar toen had ik je post nog niet gelezenquote:Ik neem aan dat JJH een goede reden heeft om een kitten te kiezen en dan ga ik niet zitten stoken, hoe graag ik La Limona ook een eigen huisje gun.
Eng, Tombo, eng ben je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar toen had ik je post nog niet gelezen
Als ik nu in ELK topic gedist word ga ik maar weg ofzoquote:
Helemaal mee eens. Ik heb er alleen al 2 van haar leeftijd ongeveer en 2 hondjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Limoentje moet gewoon een huisje hebben straks, die mag niet naar het asiel
Neeeeee!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik nu in ELK topic gedist word ga ik maar weg ofzo
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Hier ben ik schatje! Wat doe je daar?![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ik ga maandagavond bij odebeijer kijken.
Goede volgorde hoor, zeker als je nog niks van katten weet. En kittens zijn gewoon leuk. En helaas zijn er altijd genoeg omdat er zoveel ongeplande nestjes zijn (no offence Odebeijer). En ook die hebben huisjes nodig.quote:Een jaar (bijna dan) geleden heb ik bewust voor een jong volwassen asielkat gekozen. Wegens onervarenheid met katten en omdat, nou ja, Geer is gewoon lief.
Nu durf ik het wel aan met een kitten, en heel egoïstisch, kittens zijn gewoon schattig. (klinkt fout, ik weet het)
Wat goedquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
De verhuizing lijkt La Limona goed te doen.![]()
Het grotere verblijf bevalt prima (wat ik me kan voorstellen met dit warme weer) en ze ligt er al de hele dag in. Ik ga regelmatig binnen kijken en heb haar ook al wat zien rondwandelen, zonder dat ze meteen terug de mand in sprint. Net een schoteltje kattemelk neergezet wat gretig afdronk vond. En ze is vandaag zelfs naar me toe gekomen om een kopje te komen halen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
De verhuizing lijkt La Limona goed te doen.![]()
Het grotere verblijf bevalt prima (wat ik me kan voorstellen met dit warme weer) en ze ligt er al de hele dag in. Ik ga regelmatig binnen kijken en heb haar ook al wat zien rondwandelen, zonder dat ze meteen terug de mand in sprint. Net een schoteltje kattemelk neergezet wat gretig afdronk vond. En ze is vandaag zelfs naar me toe gekomen om een kopje te komen halen.
For the sake of argument zal ik eens 'ja' zeggen.quote:
ow, dus je gaat engels lullen. Do you give head?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
For the sake of argument zal ik eens 'ja' zeggen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, dus je gaat engels lullen. Do you give head?
In this case: YES!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, dus je gaat engels lullen. Do you give head?
"Are you sure? YESSSSquote:
En diervriendelijker.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef TheAgent het volgende:
It's better to give head than to eat pussy.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef TheAgent het volgende:
It's better to give head than to eat pussy.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Watuntrik komt volgende week woensdag op bezoek bij mij en Tom.
Uiteraard!quote:
Zet um op Limoentjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
![]()
Zoals het er nu voorstaat zoeken zowel Limoentje (moeder) als Anna (kitten) nog een huis.
Hopelijk is watuntrik op slag verliefd op Tom (en wie weet valt hij ook voor Limoentje) als hij volgende week op bezoek komt dus die is dan al onder dak.
![]()
None taken Cat, vind het top van je dat deze beestjes opvangt en een nieuw huisje voor ze zoekt, dikke pluimen voor jouquote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Veel plezier!
[..]
Goede volgorde hoor, zeker als je nog niks van katten weet. En kittens zijn gewoon leuk. En helaas zijn er altijd genoeg omdat er zoveel ongeplande nestjes zijn (no offence Odebeijer). En ook die hebben huisjes nodig.
Maar het is wel een enorm schattig hoopje kitten, zo bij op en onder elkaar. En dat ze al in de krabpaal en op de bank springen!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef odebeijer het volgende:
[..]
None taken Cat, vind het top van je dat deze beestjes opvangt en een nieuw huisje voor ze zoekt, dikke pluimen voor jou. "Mijn" kittens hebben inmiddels allemaal een huisje en gaan met +- 9 weken weg, misschien zelfs pas 10, dat ligt er een beetje aan. Uiteindelijk zal ik ze wel gaan missen
.
Maar ik weet ook wel dat het niet haalbaar is om ze allemaal te houden, dat wordt een compleet gekkenhuis...
Ik denk het ook wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef Watuntrik het volgende:
Als Tom de normale gezonde mooie knots van een katertje is wat ik tot nog toe van 'm gezien heb. Zie ik geen enkele reden waarom ik niet verliefd op 'm zou worden... Naar mijn idee en intuitie is de deal eigenlijk allang rond en dan moet ie wel heeeel erg raar doen volgende week wil ik anders besluiten..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |