Ik ben benieuwdquote:It means you can have both Froyo and 2.1 on your Desire for example.
You basically have an extra ext2 partition on your SD card with another OS
Thnx ik heb hem daar besteldquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef gday het volgende:
[..]
Die Brando's kun je tegenwoordig ook bestellen via www.screenprotector.nl ... dan is de levertijd wat korter denk ik.Ik haal ze overigens ook altijd uit Hong Kong maar de volgende keer probeer ik screenprotector.nl denk ik.
Lucky! Je snapt dat het een keer fout gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
Telefoon is voor de 2e keer gevallen van 2 meter hoog door kutkat die ermee speelde. Wederom geen schade maar ik leg hem dus niet meer daar neer.
Nope. Ik verwachtte ook 2 keren een gebarsten of andersoortig defekte Desire op de grond terug te vinden maar er is niks op aan te merkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Lucky! Je snapt dat het een keer fout gaat.
Gebruik je bescherming?
Heb vandaag m'n silicon case ontvangen, samen met een autolader en een stuk of wat screenprotectors.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nope. Ik verwachtte ook 2 keren een gebarsten of andersoortig defekte Desire op de grond terug te vinden maar er is niks op aan te merken
* SolidasRock ff afklopt
Een ezel stoot zich geen 2 keer....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
Telefoon is voor de 2e keer gevallen van 2 meter hoog door kutkat die ermee speelde. Wederom geen schade maar ik leg hem dus niet meer daar neer.
Same here, iemand nog tips voor wat leuke apps?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:41 schreef cherrycoke het volgende:
heb hem net binnengekregen
teeeeeringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
Doesn't ring a bell to mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Help
M'n snelkoppeling naar m'n sms inbox op het beginscherm gaat opeens ipv naar de berichten naar de contacten lijst
ook als je naar "alle programma's" gaat en dan berichten komt hij ook bij de contact lijst uit. Iemand een idee waar dat fout gaat ???
Euhhh... je hebt wel verbinding hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb gelijk een probleem
ik kan geen sms'jes verzenden ik krijg de hele tijd
kan geen berichten verzenden na diverse pogingen
selecteer dit om het bericht te controleren
ja natuurlijkquote:
Het is al opgelost, ik had em aan en uit gezet, nog steeds hetzelfde probleem dus ik al vanquote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling bij Screenprotector.nl vandaag per post aan u is verzonden.
Ik stuur vodafone het linkje naar je topic evenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een HTC Desire voor me liggen nieuw in doos maar kan hem nog niet openen
Telefoon ontvangen ondanks genannuleerde bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |