Nee maar ik heb ook geen bestelling schriftelijk ontvangen ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef samara het volgende:
Ik zeg lekker houden en laat vodafone de ***** krijgen.
Jij hebt voldaan aan je verplichting en de bestelling geannuleerd. Heb je het ook op schrift die annulering?
Telefonisch akkoord gaan word vaak opgenomen. Ik zou er wel voor zorgen dat jij zeker goed kan aantonen dat je de bestelling geannuleerd had.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook geen bestelling schriftelijk ontvangen ofzo.
Alleen telefonisch akkoord gegaan en later telefonisch geannuleerd.
Nouja ik had eerst Vodafone 22,50 tot augustus 2010, dat was veranderd naar Vodafone Bel+SMS+Web 200 augustus 2012 (te zien op de site) en nu staat er weer Vodafone 22,50 tot augustus 2010 op de site.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telefonisch akkoord gaan word vaak opgenomen. Ik zou er wel voor zorgen dat jij zeker goed kan aantonen dat je de bestelling geannuleerd had.
Gewoon houden deze telefoon. Maak anders even een printscreen van die webpagina.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nouja ik had eerst Vodafone 22,50 tot augustus 2010, dat was veranderd naar Vodafone Bel+SMS+Web 200 augustus 2012 (te zien op de site) en nu staat er weer Vodafone 22,50 tot augustus 2010 op de site.
Ga morgen even bellen of de annulering verwerkt is inderdaad en of ik dat schriftelijk kan ontvangen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou eerst nog een keer bellen en vragen of je de annulering op papier kunt krijgen. Dan hoor je vanzelf wel of ze weten dat ze toch per abuis de telefoon hebben verstuurd.
de buurman heeft tenslotte getekendquote:
Ja joh, bezorg zo'n apparaat van ¤500,- gewoon even bij de buren die net zo goed wietkwekende Polen kunnen zijn. Dat is haast nog absurder dan DHL die een waterkoker bij ons op het balkon had "achtergelaten" (oftewel gegooid). Je hebt 'm gewoon nooit ontvangen, laat GLS het maar uitzoeken met hun achterlijke manier van bezorgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
Maar! Vandaag kwam i kthuis en zag ik een briefje liggen, van GLS, dat ik een pakketje had dat bij de buurman lag.
Dat is dan wel weer briljantquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:08 schreef Wijnbo het volgende:
=Een vriend van me heeft ooit van T-Mobile in een week tijd 3 MDA vario's gekregen. Ook gekloot met bestellingen. Heeft ie er 2 teruggestuurd, kreeg ie hem 6 weken later weer terug.
"Geen defecten gevonden" en onderzoekskosten van 30 euro per toestel.
Toen heeft ie ze maar verkocht
cool. Verkopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
Net gebeld:
Ik: Kunt u bevestigen dat de annulering verwerkt is?
Medewerker: Ik zal even voor u kijken, wat is uw nummer
<moment later>
Medewerker: ik zie het in het systeem staan, de annulering is verwerkt.
Ik: kan ik dat misschien schriftelijk ontvangen?
Medewerker: Dat is niet mogelijk maar ook niet nodig, er staat werkelijk geannuleerd in het systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |