Ik heb de mijne bij Amazon bested. 5 screenprotectors voor nog geen 1 Pond.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben zoekende naar een zwarte siliconencase + screenprotector, winkeltips?
ja ik, telefonisch verlengd, telefoon was volgende dag binnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand 'm trouwens bij Hi besteld (evt inclusief verlenging)? Zo ja, hoe lang duurde het voor je 'm binnen had?
Ja dat klopt, duurde bij mij minder dan twee minuten zodat ik direct met de Desire naar huis konquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef erikkll het volgende:
Ik heb 'm vandaag besteld en betaald! Bij vodafone mag je 'm pas hebben nadat het nummerbehoud succesvol is doorgevoerd? Naja, vaag, maar ik kan hem dus deze week ophalen!
Oehh.. Dus als ik 'm vandaag verlengd heb, kan ik 'm dan maandag binnen hebben? Anders ligt hij twee weken bij m'n ouders op mij te wachtenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:51 schreef DeLoet het volgende:
[..]
ja ik, telefonisch verlengd, telefoon was volgende dag binnen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Okay ik ga ook even die covers bestellen op Amazon, wil er nog iemand meedoen zodat we verzendkosten kunnen delen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben zoekende naar een zwarte siliconencase + screenprotector, winkeltips?
Nou, aangezien je zoveel space hebt ga je zelf ff je fantasie loslaten. ik heb bijv 1 scherm met fotos van mijn vriendin, 1 met kalender, 1 vol met snelkoppelingen, 1 met weerwidget, 1 met mailtjes, 1 met RSS feed van mijn favo websites, 1 met muziekspeler.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef Jesse_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens met die 5 schermen?
Ik heb er aan twee al genoeg
Het duurt inderdaad wel lang als in 5 tot 10 minuten, maar dat van jou is wel heel extreemquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Duurt het bij jullie trouwens ook altijd zo gruwelijk lang voordat ie daadwerkelijk uit gaat als je m wilt uitschakelen? Ik had laatst een keer dat ik m toen ik ging slapen uitzette, en dat ie toen ik de volgende ochtend wakker werd nog steeds op 'uitschakelen' stondSindsdien zet ik m maar op vliegmodus, maar ideaal is het niet.
Dat was 1 keer hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad wel lang als in 5 tot 10 minuten, maar dat van jou is wel heel extreem
Nouja zolang kan het niet duren hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:09 schreef Jesse_ het volgende:
Dat duurt zolang
Ik denk dat ik maandag maar eventjes de stad in loop
Jesse is eveneens Groninger, als hij iets op de kop tikt in de stad dan is het pozich ook een optie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zolang kan het niet duren hooren het is waarschijnlijk een stuk goedkoper. Maar okay!
Had mijn N82 ook nooit, tot ik hem liet vallen en hij mee op reis ging met mijn sleutels in dezelfde broekzakquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb zelf meer interesse in een hoesje waar HTC opstaat zoals HTC HD2
Screenprotectors heb ik ook op mijn N82 gehad, gekken werk, het pastte niet of toch weer wel maar zag ik bubbels of vlekken en nooit was ik er tevreden over![]()
Mijn N82 heeft ook geen krasjes op het scherm of zo, net zoals iemand anders hier heb ik 1 willekeurige zak waar alleen telefoon ingaat en de sleutels gaan in andere zak.
Dat had ik vorige week ook. Toen heb ik hem maar uit gezet door de accu eruit te halen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik ook de eerste keer, maar na een keer of 10 open maken gaat ie nog steeds goed dicht
Duurt het bij jullie trouwens ook altijd zo gruwelijk lang voordat ie daadwerkelijk uit gaat als je m wilt uitschakelen? Ik had laatst een keer dat ik m toen ik ging slapen uitzette, en dat ie toen ik de volgende ochtend wakker werd nog steeds op 'uitschakelen' stondSindsdien zet ik m maar op vliegmodus, maar ideaal is het niet.
Wil je hem nu wel weer gaan gebruiken? Ik dacht dat je hem wilde verpatsen en een stap terug wilde doen door een oude iPhone een hernieuwd leven te geven?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehh.. Dus als ik 'm vandaag verlengd heb, kan ik 'm dan maandag binnen hebben? Anders ligt hij twee weken bij m'n ouders op mij te wachten..
Er zat inderdaad niets anders op dan de accu er uit te halen. Gelijk even proberen of ontkoppelen helpt. Ik laat zo wel weten hoe lang het duurdequote:Op zondag 30 mei 2010 08:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Toen heb ik hem maar uit gezet door de accu eruit te halen.
Toen ik gisteren de sim kaartjes wilde verwisselen duurde het weer best lang, maar uiteindelijk ging hij wel uit. Omdat ik daarna wéér de simkaart moest verwisselen probeerde ik een tip die ik ergens had gelezen:
Je moet eerst handmatig de SD kaart ontkoppelen en dan afsluiten, dan gaat het een stuk sneller!
Al kan het natuurlijk ook zijn dat er een proces weigert af te sluiten en Android (of HTC) geen mogelijkheid heeft ingebouwd om zo'n proces te force killen. Want als ik in de achtergrond kijk lijkt alles nog gewoon te werken (ik zag dat ik een mail ontving (inclusief knipperende led), het klokje deed het nog enz.).
Dat doe ik sowieso wel want áls ik hem uitzet, is het meestal omdat m'n SD-kaartje opeens onleesbaar is gewordenquote:Op zondag 30 mei 2010 08:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je moet eerst handmatig de SD kaart ontkoppelen en dan afsluiten, dan gaat het een stuk sneller!
Misschien conflict met een bepaalde app. Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Toen heb ik hem maar uit gezet door de accu eruit te halen.
Toen ik gisteren de sim kaartjes wilde verwisselen duurde het weer best lang, maar uiteindelijk ging hij wel uit. Omdat ik daarna wéér de simkaart moest verwisselen probeerde ik een tip die ik ergens had gelezen:
Al kan het natuurlijk ook zijn dat er een proces weigert af te sluiten en Android (of HTC) geen mogelijkheid heeft ingebouwd om zo'n proces te force killen. Want als ik in de achtergrond kijk lijkt alles nog gewoon te werken (ik zag dat ik een mail ontving (inclusief knipperende led), het klokje deed het nog enz.).
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, even wachten tot Google Maps Navigatie hier ook beschikbaar wordt, je kunt nu wel routes plannen en volgen maar het is nog geen volwaardig navigatiesysteem. Maar twijfel of er echt goede gratis navigatietools zijn. Maar ik hou me ook aanbevolen.ditoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
Het duurde exact een kwartier deze ronde. Is inderdaad beter dan anders (half uur of meer). Ik blijf het toch vreemd vinden dat een apparaat dat zo snel is en ook snel opstart (onder de minuut) er wel altijd zo lang over doet om zichzelf uit te schakelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er zat inderdaad niets anders op dan de accu er uit te halen. Gelijk even proberen of ontkoppelen helpt. Ik laat zo wel weten hoe lang het duurde
Doet je twitterapp (weet niet welke je hebt, gebruik zelf HTC Peep) dat niet voor je, dat uploaden?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
Nog een vraagjeIk ga naar twitpic.com en wil dan bv een foto twitteren. Er staat dan uploads disabled en als ik het via de pc doe kan het wel gewoon.
Iemand een idee? Foto's die te groot zijn?
Klopt ja, bij een schone (niet droogquote:Op zondag 30 mei 2010 11:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo, voor het eerst stond ik 'droog' met een lege Desire. Dan heeft ie ook niet meer zo veel moeite om uit te gaanBen best tevreden over de accuduur, bij mjin normaal gebruik gemiddeld een hele dag mee en dat redde ik niet met mn oude Diamond!
Ja, dat doet de eigen app van Twitter inderdaad voor je. Ideaal systeem!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Doet je twitterapp (weet niet welke je hebt, gebruik zelf HTC Peep) dat niet voor je, dat uploaden?
Haha, ik bedoelde daarmee een lege batterij + geen mogelijkheid om op te laden!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt ja, bij een schone (niet droog) installatie waar je alle apps kwijt bent sluit ie snel af. Dat heb ik ook ondervonden.
Na het lezen van enkele reviews ben ik tot de conclusie gekomen dat het dom zou zijn 'm te 'ruilen' voor een iPhone 3G(s).quote:Op zondag 30 mei 2010 10:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je hem nu wel weer gaan gebruiken? Ik dacht dat je hem wilde verpatsen en een stap terug wilde doen door een oude iPhone een hernieuwd leven te geven?
Ik gebruik ook peep, maar kon het nergens vinden?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Doet je twitterapp (weet niet welke je hebt, gebruik zelf HTC Peep) dat niet voor je, dat uploaden?
In de Market bedoel je? Misschien omdat het er standaard op zit dat het niet in de Market staat?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gebruik ook peep, maar kon het nergens vinden?
Als je een tweet schrijft heb je drie knopjes onder je bericht. Links foto/video, midden locatieupdate en rechts updaten. Die linker knop kan je dan gebruikenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gebruik ook peep, maar kon het nergens vinden?
Op de desire. Ik kan in peep nergens vinden waar ik twitpics kan uppenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In de Market bedoel je? Misschien omdat het er standaard op zit dat het niet in de Market staat?
Of bedoel je dat je het op je Desire niet meer kunt vinden?
Zo eens even naar gluren!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als je een tweet schrijft heb je drie knopjes onder je bericht. Links foto/video, midden locatieupdate en rechts updaten. Die linker knop kan je dan gebruiken
Oeps sorry, ik dacht dat je bedoelde dat je peep niet meer kon vindenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de desire. Ik kan in peep nergens vinden waar ik twitpics kan uppen
Contacten -> Menu -> Weergeven -> Sim aanvinken, telefoon uit (of andersom)quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Jesse_ het volgende:
Als ik op Telefoon druk zie ik zowel de contacten die ik op mijn sim heb als de contacten op die op mijn telefoon staan, m.a.w. alles staat er twee keer. Hoe zorg ik er voor dat de contacten die op mn sim staan niet weergegeven worden als ik op telefoon druk?
Ik kan het alleen vinden bij contacten, maar daar heb ik weinig aan
wrongquote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef SolidasRock het volgende:
Dat is een irritatie van alle Desire gebruikers waar niks aan te doen is tenzij je je simcontacten verwijderd.
Dat heb ik gedaan, bij contacten geeft hij dan inderdaad alleen de geselecteerde weer. Maar bij Telefoon zie je alsnog alles staanquote:Op zondag 30 mei 2010 16:35 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Contacten -> Menu -> Weergeven -> Sim aanvinken, telefoon uit (of andersom)
Dan heb ik het verkeerd gelezen, mijn excusesquote:Op zondag 30 mei 2010 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, bij contacten geeft hij dan inderdaad alleen de geselecteerde weer. Maar bij Telefoon zie je alsnog alles staan
Nee, maar ik heb die automatische synchronisatie sowieso uitgezet, dat vreet batterij.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Fendy het volgende:
Mijn weer en klok widget kan geen gegevens van mijn lokaties meer vinden... overal waar ik kom "geen weergegevens beschikbaar"
Meer mensen last van?
Ingeplugd laten wanneer je hem niet gebruikt.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Qwea het volgende:
Wat is het beste? Ding helemaal leeg laten lopen alvorens op te laden?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ingeplugd laten wanneer je hem niet gebruikt.
15 jaar geleden jaquote:
Serieus? Loop ik dan zover achter?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
15 jaar geleden ja
Voor hedendaagse batterijen is het het beste om ze de eerste week of tien dagen zoveel mogelijk aan de lader te hangen. Daarna gewoon als ie leegraakt
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee hoor! Nieuwe batterijen kunnen daar prima tegen.
Google de test met 3 identieke N95's maar eens, geen zin om het hele verhaal weer te tiepen...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is echt beter dan hem gewoon te laden als hij leeg is? Of maakt dat geen verschil?
Geef me dan op zn minst een google zinquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Google de test met 3 identieke N95's maar eens, geen zin om het hele verhaal weer te tiepen...
Je dient hier de mailserver van je telecom-provider in te voerenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, nog ff wat he.
Als ik een pop mail account wil invoeren dan miept hij over dat de uitgaande server geen authenticatie gebruikt/heeft en dat ik de settings van de uitgaande server moet checken.
aaah! Kijk! Ik voerde smtp.ziggo.nl is. Maar daar moet ik dus die van ben invoerenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je dient hier de mailserver van je telecom-provider in te voeren
De Lithium-ion zal juist slechter gaan presteren, als je hem oplaadt vanaf onder de ongeveer 25%. Dus helemaal leeg laten lopen is al helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is echt beter dan hem gewoon te laden als hij leeg is? Of maakt dat geen verschil?
Nee. SMTP.ziggo werkt bij mij welquote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaah! Kijk! Ik voerde smtp.ziggo.nl is. Maar daar moet ik dus die van ben invoeren
Hier dus niet. En ik bedenk me net... ik zat via wifi. Dus dat had dan sowieso moeten werken.quote:
Ja daar heb ik ook last van als ik thuis ben. Ik gebruik Wifi en dan heb je weer een andere nodig als je mobielinternet gebruikt. Erg irritant, ik wil ze naast elkaar gebruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je dient hier de mailserver van je telecom-provider in te voeren
both.quote:
Ideaal vind ik zelf... Ik druk niet perongeluk die knop meer in en zo...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Enige wat ik irri vind is dat je de bovenste aan/uit knop moet gebruiken om 'm aan te zetten zodat je kunt ontgrendelen. Bij bijvoorbeeld de Hero kon je gewoon op een toets aan de voorkant drukken
dit vraag ik me dus ook al afquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef Zapper het volgende:
Serieus mensen, hoe kom ik vanuit de telefoon op m'n SD-kaart?
Ja, alleen betreft het een capitatief scherm welke je alleen kunt bedienen met blote huid en niet met een broekzak.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ideaal vind ik zelf... Ik druk niet perongeluk die knop meer in en zo...
Maar ik ben nokia gewend
Identiek heb ik gedaan. Alleen dus mail@planet.nlquote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
een @home.nl adres:
Mailadres: [mail]@home.nl
inlognaam: [mail]@home.nl
wachtwoord: ***********
Server inkomend: mail.home.nl
Beveiligingstype: geen
Serverpoort: 110
Daarna same.
SMTP-server: smtp.ziggo.nl
Beveiligingstype: geen
Serverpoort: 25.
en 'aanmelden vereist'
Met een file manager:quote:
Ik heb Astro filemanager.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef Zapper het volgende:
Serieus mensen, hoe kom ik vanuit de telefoon op m'n SD-kaart?
Ja, natuurlijk... dan nog vind ik het makkelijk om de tijd te bekijken. Ik haal hem uit mijn hoesje, 2cm en druk op de bovenste klok, zie de tijd en ik druk hem weer uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, alleen betreft het een capitatief scherm welke je alleen kunt bedienen met blote huid en niet met een broekzak.
2007 belde
Toch is het belangrijk dat de telefoon niet telkens 'half' ontgrendeld wordt, denk je maar eens in hoe veel energie het zou kosten als je scherm om de haverklap aan zou springen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, alleen betreft het een capitatief scherm welke je alleen kunt bedienen met blote huid en niet met een broekzak.
2007 belde
Vreemd... moet je niet iets in je mailinstellingen van planet zélf doen? Sowieso moet je SMTP.planet.nl hebben etc.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Identiek heb ik gedaan. Alleen dus mail@planet.nl
inlognaam : hier de naam want is geen mail adres bij planet
verder exact hetzelfde.
Werkt niet
thanks voor de QRquote:
Nogmaals, dat kan niet met een broekzak. Echt. Na 3 jaar iPhones weet ik echt wel of het kan ja oder nein.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef svefn het volgende:
[..]
Toch is het belangrijk dat de telefoon niet telkens 'half' ontgrendeld wordt, denk je maar eens in hoe veel energie het zou kosten als je scherm om de haverklap aan zou springen.
Ik heb die keus liever zelf.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb Astro filemanager.
Zaken installeren vanaf de SDkaart op de telefoon doe ik met akp installer of zo!
[..]
Ja, natuurlijk... dan nog vind ik het makkelijk om de tijd te bekijken. Ik haal hem uit mijn hoesje, 2cm en druk op de bovenste klok, zie de tijd en ik druk hem weer uit.
Ach, weetje, de een zegt vooropde ander zegt onderop
en de ander zegt een knopje achterop
Waarom heb je dan nu wel voor android gekozen? Ik lees toch overwegend negatieve opmerkingen van je..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan niet met een broekzak. Echt. Na 3 jaar iPhones weet ik echt wel of het kan ja oder nein.
[..]
Ik heb die keus liever zelf.
Je begrijpt me verkeerd, ik doel niet op het volledig unlocken, maar op dat het scherm aangaat doordat je op een knop klikt (wat waarschijnlijk vaker zou gebeuren wanneer dit gebeurde door een knop aan de voorkant)quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Nogmaals, dat kan niet met een broekzak. Echt. Na 3 jaar iPhones weet ik echt wel of het kan ja oder nein.
Oh zo, ja wellicht. Maar ding gaat ook na paar tellen weer uit. Kan me niet voorstellen dat dat je batterij leegtrekt. En ik vind het al helemaal onbegrijpelijk omdat de rest van de HTC toestellen het wel kan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef svefn het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik doel niet op het volledig unlocken, maar op dat het scherm aangaat doordat je op een knop klikt (wat waarschijnlijk vaker zou gebeuren wanneer dit gebeurde als dit kon door een knop aan de voorkant)
Waarom smtp.planet.nl ? de inkomende server is planet, de uitgaande ziggo. Ik zit immers v ia wifi. En het netwerk is een ziggo kabel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreemd... moet je niet iets in je mailinstellingen van planet zélf doen? Sowieso moet je SMTP.planet.nl hebben etc.
Jje bedoelt dat het scherm niet werkt in een broekzak? Mijn scherm is gevoelig genoeg om dat wel te doen. Niet in elke broek, maar ik heb broeken waarbij het helaas prima door de zak heen gaat. En nee, er zitten geen gaten in de zak.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Dat ben ik ook over de iPhone waar nodig. Maar ik heb niks aan een iPhone icm navigeren. Het kan, maar GPS is veel te zwak. En ik ben er op uitgekeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nu wel voor android gekozen? Ik lees toch overwegend negatieve opmerkingen van je..
Veel zal het ook niet schelen, maar dat zou een reden kunnen zijn om het zo te doen. Zelf vind ik het in ieder geval prima hoe het is.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh zo, ja wellicht. Maar ding gaat ook na paar tellen weer uit. Kan me niet voorstellen dat dat je batterij leegtrekt. En ik vind het al helemaal onbegrijpelijk omdat de rest van de HTC toestellen het wel kan.
Jij bent vast heel heet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jje bedoelt dat het scherm niet werkt in een broekzak? Mijn scherm is gevoelig genoeg om dat wel te doen. Niet in elke broek, maar ik heb broeken waarbij het helaas prima door de zak heen gaat. En nee, er zitten geen gaten in de zak.
Nope, heb hier een Hero liggen die je gewoon aan kan zetten met 1 van de knoppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef svefn het volgende:
[..]
Veel zal het ook niet schelen, maar dat zou een reden kunnen zijn om het zo te doen. Zelf vind ik het in ieder geval prima hoe het is.
Wel raar inderdaad dat dit bij andere HTC's anders is (misschien doel je op windows-mobile toestellen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |