Dan heb ik het verkeerd gelezen, mijn excusesquote:Op zondag 30 mei 2010 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, bij contacten geeft hij dan inderdaad alleen de geselecteerde weer. Maar bij Telefoon zie je alsnog alles staan
Nee, maar ik heb die automatische synchronisatie sowieso uitgezet, dat vreet batterij.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Fendy het volgende:
Mijn weer en klok widget kan geen gegevens van mijn lokaties meer vinden... overal waar ik kom "geen weergegevens beschikbaar"
Meer mensen last van?
Ingeplugd laten wanneer je hem niet gebruikt.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Qwea het volgende:
Wat is het beste? Ding helemaal leeg laten lopen alvorens op te laden?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ingeplugd laten wanneer je hem niet gebruikt.
15 jaar geleden jaquote:
Serieus? Loop ik dan zover achter?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
15 jaar geleden ja
Voor hedendaagse batterijen is het het beste om ze de eerste week of tien dagen zoveel mogelijk aan de lader te hangen. Daarna gewoon als ie leegraakt
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee hoor! Nieuwe batterijen kunnen daar prima tegen.
Google de test met 3 identieke N95's maar eens, geen zin om het hele verhaal weer te tiepen...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is echt beter dan hem gewoon te laden als hij leeg is? Of maakt dat geen verschil?
Geef me dan op zn minst een google zinquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Google de test met 3 identieke N95's maar eens, geen zin om het hele verhaal weer te tiepen...
Je dient hier de mailserver van je telecom-provider in te voerenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, nog ff wat he.
Als ik een pop mail account wil invoeren dan miept hij over dat de uitgaande server geen authenticatie gebruikt/heeft en dat ik de settings van de uitgaande server moet checken.
aaah! Kijk! Ik voerde smtp.ziggo.nl is. Maar daar moet ik dus die van ben invoerenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je dient hier de mailserver van je telecom-provider in te voeren
De Lithium-ion zal juist slechter gaan presteren, als je hem oplaadt vanaf onder de ongeveer 25%. Dus helemaal leeg laten lopen is al helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is echt beter dan hem gewoon te laden als hij leeg is? Of maakt dat geen verschil?
Nee. SMTP.ziggo werkt bij mij welquote:foto Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaah! Kijk! Ik voerde smtp.ziggo.nl is. Maar daar moet ik dus die van ben invoeren
Hier dus niet. En ik bedenk me net... ik zat via wifi. Dus dat had dan sowieso moeten werken.quote:
Ja daar heb ik ook last van als ik thuis ben. Ik gebruik Wifi en dan heb je weer een andere nodig als je mobielinternet gebruikt. Erg irritant, ik wil ze naast elkaar gebruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je dient hier de mailserver van je telecom-provider in te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop