yep.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Nu m'n iPhone kapot is gegaan overweeg ik een Android toestel...zit te twijfelen tussen de HTC Legend en de Desire. Zijn er nou echt grote verschillen tussen deze toestellen of is het enige verschil het grotere scherm van de Desire (en het feit dat 'ie ietsje lelijker is)?
Superapp!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
** Musthave APP **![]()
http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html
File Explorer om lokaal, LAN, FTP en Bleutooth te browsen, kopieeren, plakken, verwijderen etc.
Werkt snel, simpel en goed, helemaal via WiFi!
[ afbeelding ]
Ik zou zeker de Desire nemen. Snellere CPU, meer geheugen, groter scherm. Een telefoon waar je nog jaren mee vooruit kunt!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Nu m'n iPhone kapot is gegaan overweeg ik een Android toestel...zit te twijfelen tussen de HTC Legend en de Desire. Zijn er nou echt grote verschillen tussen deze toestellen of is het enige verschil het grotere scherm van de Desire (en het feit dat 'ie ietsje lelijker is)?
Nee. De Desire is merkbaar sneller, heeft een hogere resolutie (dus het scherm is groter + merkbaar scherper) en gezichtsherkenningquote:
de vraag was of er grote verschillen zijn, ik denk van wel...CPU, mem, scherm, resolutie, casing... maar dat vind jij niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee. De Desire is merkbaar sneller, heeft een hogere resolutie (dus het scherm is groter + merkbaar scherper) en gezichtsherkenning.
dan moet hij niet mij maar de vraagsteller quotenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:19 schreef Devolution het volgende:
Met 'nee' bedoelde hij dat de schermgrootte niet het enige verschil was, niet dat hij vind dat er geen grote verschillen zijn
ik hoef hem alleen 'recht' te leggen. Dat ijkpunt dinges dat had ik zelf ook al gevondenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:28 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Op de Hero krijg je dan een soort van typcursus, en volgens mij op de Desire ook, had mijnin ieder geval wel toen hij zijn Desire in gebruik nam.
Hij "meet" dan waar je tikt als hij weet welke toets je bedoelt (je moet woordjes overtikken) en dan weet hij beter wat je bedoelt.
Op papier sowieso.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:22 schreef Roellie80 het volgende:
Is dit nou een echte Iphone killer?
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Blinker het volgende:
Ik heb 'm net binnen.
Godverdomme, wat is ie mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Die van Vodafone is ook simlock vrij, gebruik die 'vodafone'-desire van m'n vriendin in combinatie met m'n T-Mobile SIM. Geen probleem.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef Blinker het volgende:
Misschien nog wel aardig om te vermelden, misschien een beetje overbodig maar bij GSMweb ist ie ook gelijk simlock-vrij. Kan ik nog even met m'n oude abo door
Mja, hier ook Vodafone.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van Vodafone is ook simlock vrij, gebruik die 'vodafone'-desire van m'n vriendin in combinatie met m'n T-Mobile SIM. Geen probleem.
dank uquote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
** Musthave APP **![]()
http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html
File Explorer om lokaal, LAN, FTP en Bleutooth te browsen, kopieeren, plakken, verwijderen etc.
Werkt snel, simpel en goed, helemaal via WiFi!
[ afbeelding ]
ik heb ook TM W&W:P en heb nog nooit een notificatie mogen ontvangen van TM.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de FUP ook nog bereikt. Gebruik dan ook T-mobile W&W Plus. Ben wel benieuwd wat ik allemaal moet doen om de FUP te halen
Als je Gmail gebruikt, heb je de optie om een beltoon te selecteren onder Instellingen e-mail (even op Menu drukken wanneer je in Gmail zit). Voor smsjes zit de selectie onder Berichten -> Instellingen -> Meldingsgeluid.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef lekzzz het volgende:
Ik had afgelopen maand 165mb verbruikt, geen probleem bij Telfort. Weet overigens niet wat de FUP zou moeten zijn hoor.
Iemand een idee hoe je aparte ringtones kan instellen, 1 voor sms en weer een andere voor m'n mail?
Ik heb vanmiddag bij Hi telefonisch besteld, wordt morgen aan de deur geleverdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op de site van Hi staat dat de levertijd 2 tot 5 dagen is klopt dit een beetje?
Ik zou het niet erg vinden maar ik denk dat HTC langer nodig heeft om Sense te porten...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef DaFrenk het volgende:
Hebben we geluk en krijgen over 1 maand al Froyo?
http://www.androidworld.nl/27957/krijgt-de-desire-eind-juni-froyo/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=krijgt-de-desire-eind-juni-froyo
Ik heb een eigen mail account ingesteld, krijg dan dus daar m'n mail op binnen met standaard meldingstoon en sms doe ik nu via handcent (daar kan je hem wel instellen) Heb het nu als volgt kunnen doen:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Als je Gmail gebruikt, heb je de optie om een beltoon te selecteren onder Instellingen e-mail (even op Menu drukken wanneer je in Gmail zit). Voor smsjes zit de selectie onder Berichten -> Instellingen -> Meldingsgeluid.
Ik had het niet over het uitlijnen van je scherm, maar echt typen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik hoef hem alleen 'recht' te leggen. Dat ijkpunt dinges dat had ik zelf ook al gevonden
Ja, dat kan ik dus niet vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik had het niet over het uitlijnen van je scherm, maar echt typen.
Instellingen, taal en toetsenbord, touch input, tekst invoer, ijkhulpmiddel of ijking opnieuw instellen.quote:
Wees daar heel voorzichtig mee want volgens mij kan het in principe gebeuren dat je niet roaming bent (als je geen verbinding hebt met een GSM-mast) maar wel verbonden bent met een UMTS-mast. Dan wordt je verbinding dus wél ingeschakeld in het buitenland. Althans, dat hebben in het verleden meerdere gebruikers gemeld.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:37 schreef Laviathan het volgende:
[..]
zie optie 'Roaming'
Settings -> Wireless & Networks -> Mobile Networks
[_] Data Roaming
De laatste keer dat ik in Zweden was had ik deze optie uit staan (standaard) en had ik géén verbinding met het internet van een operator daar. De opties om te bellen en SMS'en waren uiteraard wel beschikbaar.
ok wat stel je voor dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef gday het volgende:
[..]
Wees daar heel voorzichtig mee want volgens mij kan het in principe gebeuren dat je niet roaming bent (als je geen verbinding hebt met een GSM-mast) maar wel verbonden bent met een UMTS-mast. Dan wordt je verbinding dus wél ingeschakeld in het buitenland. Althans, dat hebben in het verleden meerdere gebruikers gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |