Of je gooit er meteen zelf inkt in. Heb je ook een tattoo van je kattenbeestenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehe scarification schijnt ook hip te zijn
Nee dat niet, maar ze hadden het zo lomp in de agenda geschreven dat toen ik daar kwam ze niet eens wisten waarvoorquote:
Klinkt als een professionele zaak, jezus zegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze hadden het zo lomp in de agenda geschreven dat toen ik daar kwam ze niet eens wisten waarvoor
Mja dat zei die gast ook al, er schort nogal aardig wat aan de communicatiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:35 schreef Blistering het volgende:
Klinkt als een professionele zaak, jezus zeg
Mwah, bij het inkleuren werden de lijnen van de eerste sessie ook nog een keer overgetrokken. Was toen 5 weken oud en prima te doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Klopt het dat bijwerken pijnlijker is als het zetten van een tattoo?
Ben alweer ideeen aan het zoeken voor een nieuwe.. Best wel erg eigenlijk :p
O ok, dan gaat dat allemaal wel meevallen.. Eerste keer lag ik al bijna in te dutten :pquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah, bij het inkleuren werden de lijnen van de eerste sessie ook nog een keer overgetrokken. Was toen 5 weken oud en prima te doen.
Als het al iets gevoeliger is, trek je dat best.
Je moet bij Gerrit geluk hebben dat je een keertje "tussendoor" kan, dan ben je in like december aan de beurt ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef Blistering het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik dit jaar nog;
[ afbeelding ]
op m'n pols wil laten zetten. Twijfel nog of ik dat weer bij dezelfde tattoeerder laat doen als die m'n Vegas tat ook heeft gezet (vriend van m'n broer), of dat ik hier in Apeldoorn een keer een shop binnen stap. Kan natuurlijk eens informeren bij Gerrit, maar die schijnt een ziekelijke wachtlijst te hebben.
Maar zoiets is toch vrij snel gezet lijkt me? Of duurt zelfs zo'n klein ding nog lang? Lijkt me vrij klote om ~1,5-2 jaar te moeten wachten om zo'n kleine tattoo te laten zetten...
Een vriendin van mij kon bij Gerrit gewoon tussendoor. Zij had ook een simpele tattoo & hij had nog een uurtje over tot zijn volgende afspraak. Mijn advies, gewoon heengaan en vragen. Hij's (naar mijn idee) erg praktisch ingesteld.quote:Op maandag 31 mei 2010 06:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je moet bij Gerrit geluk hebben dat je een keertje "tussendoor" kan, dan ben je in like december aan de beurt ofzo.
Maar zo'n moeilijke tattoo lijkt het me niet, dus ik zou zo iets hebben van:"dat kan ergens anders ook wel"
Die Vegas tattoo van je ziet er ook prima uit, dus waarom niet bij die vriend van je broer.
Hoef je er waarschijnlijk ook niet zo lang te wachten.
Da's waarquote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef GimmeGore het volgende:
daarom zeg ik: je moet geluk hebben.
Als hij altijd uurtjes tussendoor zou hebben plant hij zijn afspraken niet handig in
Zo is het maar net waar je van houdt. Ik zelf vind kleine tattoos en "plaatjes uit het boek" lelijk. Maori en Oriental sleeves vind ik wel weer gaaf. Zelf heb ik Maori, ik vind het mooie er aan dat het custom voor jou gezet wordt en je eigen verhaal is. Ik sta op het punt de laatste afspraak te maken, dan is hij klaar. Van knie tot schouder, inclusief een bil en borstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ik zie steeds vaker van die zogenaamde maori tattoos, echt een modeverschijnsel? persoonlijk zou ik nooit een modeverschijnsel als tattoo nemen. en ik vind ze lelijk ook nog.
Pics?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Webby het volgende:
[..]
Zo is het maar net waar je van houdt. Ik zelf vind kleine tattoos en "plaatjes uit het boek" lelijk. Maori en Oriental sleeves vind ik wel weer gaaf. Zelf heb ik Maori, ik vind het mooie er aan dat het custom voor jou gezet wordt en je eigen verhaal is. Ik sta op het punt de laatste afspraak te maken, dan is hij klaar. Van knie tot schouder, inclusief een bil en borst
Ik ga wel 'ns informeren, thanksquote:Op maandag 31 mei 2010 06:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je moet bij Gerrit geluk hebben dat je een keertje "tussendoor" kan, dan ben je in like december aan de beurt ofzo.
Maar zo'n moeilijke tattoo lijkt het me niet, dus ik zou zo iets hebben van:"dat kan ergens anders ook wel"
Die Vegas tattoo van je ziet er ook prima uit, dus waarom niet bij die vriend van je broer.
Hoef je er waarschijnlijk ook niet zo lang te wachten.

Mooi zeg!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef genakt het volgende:
gister laten zetten
staat: iris
is mn zusje
[ afbeelding ]
Dacht eerst gaat pijn doen maar voelde zowat niks joh
ach ja voor 100 euroquote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Mooi zeg!
Meestal vind ik hele grote tatoeages niet zo mooi maar deze is echt stijlvol.
Tofquote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef genakt het volgende:
gister laten zetten
is mn zusje
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef genakt het volgende:
gister laten zetten
is mn zusje
[ afbeelding ]