dat had ik ook hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef progje het volgende:
pfff heb nu 1 tattoo op mijn onderarm.. en het begint weer te kriebelen..
En ik heb mijn vriend nog zo beloofd dat ik het er maar bij 1 zou laten (niet dat ik het daarom nu zou laten hoor)
Het is vrijblijvend he om langs te gaan bij shops, wie weet doe je nog ideetjes op.. Sowieso zit je met wachttijden, al weet ik niet hoe groot die van jou gaat worden..quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef RedGuy het volgende:
Haha nee, ik wil het de illustratie eerst door een echte cartoonist laten maken, maar ik ken er vaagjes eentje dus even kijken of die bereid is dat voor me te doen.
Ik ga ook sowieso even langs binnenkort, heb pas gisteren besloten deze te laten zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is vrijblijvend he om langs te gaan bij shops, wie weet doe je nog ideetjes op.. Sowieso zit je met wachttijden, al weet ik niet hoe groot die van jou gaat worden..
Ik heb er eentje op mijn borst (tekst in spiegelschrift, heb hem voor mezelf genomen) en die is dus nooit zichtbaar op mijn werk, ben bouwtechnisch ingenieur en daar is het gewoon totaal niet geaccepteerd om er eentje zichtbaar te hebben. Laatst bij een bedrijven voetbaltoernooi waren er nogal wat verbaasde gezichten dus toen hij tevoorschijn kwam.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zijn er hier mensen die een niet-zo-representatieve-doch-goed-verborgen-te-houden tattoo combineren met een enigszins representatieve functie?
Het is ook geen noodzaak, het is vaak voor de drager een verrijking van je eigen lichaam, wat je hebt nog mooier maken. En jezelf mooier maken doet neit iedereen op specefiek 'onzichtbare' plaatsen. Ik heb genoeg duidelijk zichtbare tattoo's, en die staan er echt niet om te provoceren of omdat iedereen moet zien dat ik tattoo's heb. Die staan op die plek, omdat ik dat mooi vind staan bij mij. Net als dat ik vandaag grote oorbellen in heb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef De_Rikster het volgende:
Snap de noodzaak dan ook niet om die aan anderen te laten zien.
Goeie vergelijkingquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef MarMar het volgende:
Het is geen noodzaak, net als dat het geen noodzaak is m'n tieten te laten zien...
Toch zal je me niet snel met een coltrui zien, gewoon omdat het mooier is als je er wel iets van ziet
Voor mij is een tattoo een soort sierraad en mag het dus best gezien worden... eigenlijk hetzelfde als wat ParanoidEv al zegt...
Helemaal mee eens. Het is iets belangrijks voor jezelf. Het is mooi. Het is inderdaad ook een deel lichaamsversiering en dat mag geshowd wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef MarMar het volgende:
Het is geen noodzaak, net als dat het geen noodzaak is m'n tieten te laten zien...
Toch zal je me niet snel met een coltrui zien, gewoon omdat het mooier is als je er wel iets van ziet
Voor mij is een tattoo een soort sierraad en mag het dus best gezien worden... eigenlijk hetzelfde als wat ParanoidEv al zegt...
En dan geen tieten in haar FoBoquote:
Ik vond de pijn heel erg mee vallen..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:50 schreef Blistering het volgende:
Ik heb m'n tattoo ook expres op een plek die af te dekken is (binnekant bovenarm). Maar momenteel draag ik alleen t-shirtjes, waardoor die vrijwel altijd half zichtbaar is. Vind ik helemaal niet erg, ben erg trots op m'n tattoo en van mij mag iedereen 'm zien. Maar ben ook wel blij dat ik 'm kan afdekken i.v.m. een eventuele positie later waar tattoos iets minder gewaardeerd worden
.
Overigens ben ik wel echt van plan bovenstaand Sankofa logo te laten zetten, waarschijnlijk op de binnenkant van m'n pols, maar ik twijfel nog (voornamelijk voor de pijn, die plek lijkt me echt vreselijk)
stempelkussentjequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Eindelijk weet ik wat ik wil laten zetten.
Op mijn bovenarm, gewoon met zwarte inkt, wil ik een pootafdruk van al m'n 4 poessies.
Het lastigste is nu nog om hun pootafdruk op papier te krijgen. Iemand suggesties?
Ga t proberen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
stempelkussentje
Dat deed ik altijd bij een kennis die kittens opving, net alsof mijn katten haar kittens feliciteerden.
Whehe scarification schijnt ook hip te zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ga t proberen.
Moet er wel bijzeggen dat we bengaalse katten hebben, dat zijn niet de makkelijkste en de rustigste..
En als het door en door is, plug je er een piercing inquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehe scarification schijnt ook hip te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |