Cohen sloeg nergens op inderdaad, wat hij deedquote:Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.
Cohen was echt een noob.
Wilders liet mensen niet uitspreken, uitermate irritant.
Rutte was goed bezig, durft ook zijn eigen fouten toe te geven.
En balkie kan ik niet echt een oordeel over geven, maar hij heeft zich wel staande gehouden.
quote:
Maar wat ik dan wel weer vond is dat Cohen de enige was die rustig bleef als hij aangevallen werd en niet meteen HAPHAPHAP erop inging, wat Rutte wel deed. Én hij liet iedereen uitspreken.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cohen sloeg nergens op inderdaad, wat hij deed. Wilders mwa, op sommige punten was hij zeker sterk. Balkenende beantwoorde geen vragen, hij ontweek steeds vragen door andere antwoorden te geven of tegenvragen te stellen. Rutte was iemand die duidelijk en goed bezig was.
Ja ik eigenlijk ook. Maar mijn moeder wordt dan boos want die vindt de VVD belachelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap het niet, ik vind VVD eigenlijk veel betere standpunten hebben.
Echt?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en Wilders liep weg, wat alweer getuigd van zijn armoedige leiderschapskwaliteiten.
Mijn zus was hier gister en ik vroeg wat zij ging stememn. Zei ze PVV.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook. Maar mijn moeder wordt dan boos want die vindt de VVD belachelijk.
Schijt aan je moeder, ik stem toch ook geen CDA omdat mn pa dat altijd stemtquote:Op maandag 24 mei 2010 14:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook. Maar mijn moeder wordt dan boos want die vindt de VVD belachelijk.
Idd slappe lulquote:Op maandag 24 mei 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en Wilders liep weg, wat alweer getuigd van zijn armoedige leiderschapskwaliteiten.
Tikkemaanquote:Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef muisje91 het volgende:
VVD! (via stemwijzer kwam ik op ton maar dan kan ik net zo goed niet stemmen)
Dat stemde mijn moeder ook, maar ze wil van Balkenende af dus dat doet ze niet meer.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schijt aan je moeder, ik stem toch ook geen CDA omdat mn pa dat altijd stemt
Ja, Cohen daagde hem uit om in debat te gaan over iets waar Wilders veel verstand van had en Cohen niet (domme actie van laatstegenoemde maar oké). En toen ging Cohen op een gegeven moment weer tegen hem in om als laatste iets te zeggen en toen liep Wilders terug naar zijn plaats.quote:
Ja, omdat hij zelf niet wist wat hij moest zeggen. Die gozer stotterde meer dan dat er tekst uitkwam.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar wat ik dan wel weer vond is dat Cohen de enige was die rustig bleef als hij aangevallen werd en niet meteen HAPHAPHAP erop inging, wat Rutte wel deed. Én hij liet iedereen uitspreken.
Omdat de tijd om was, en het argument van Cohen kant noch wal raakte.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, Cohen daagde hem uit om in debat te gaan over iets waar Wilders veel verstand van had en Cohen niet (domme actie van laatstegenoemde maar oké). En toen ging Cohen op een gegeven moment weer tegen hem in om als laatste iets te zeggen en toen liep Wilders terug naar zijn plaats.
Balkende voorspelt ook niet veel goeds zie liever cohenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat stemde mijn moeder ook, maar ze wil van Balkenende af dus dat doet ze niet meer.
Oh, maar hij liep niet de zaal uit ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, Cohen daagde hem uit om in debat te gaan over iets waar Wilders veel verstand van had en Cohen niet (domme actie van laatstegenoemde maar oké). En toen ging Cohen op een gegeven moment weer tegen hem in om als laatste iets te zeggen en toen liep Wilders terug naar zijn plaats.
Nee, hij liep terug naar zijn desk.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, maar hij liep niet de zaal uit ofzo?
De enige is de SP, die wil dat het zo blijft. De rest wil er een lening van maken of afschaffen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan beter uitzoeken wie er tegen het afschaffen van de stufi zijn. Dat is min of meer het belangrijkst nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |