Bovendien is het ook een stukje bijgeloof.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Mja. Een eigengereide eenmansactie dus. Beetje onzin om na zoiets een treinstel te gaan omnummeren eigenlijk, maar goed
Het zal niet de eerste 747 zijn die gekaapt wordt iddquote:Op maandag 24 mei 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien is het ook een stukje bijgeloof.
Lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De oogst van afgelopen weekend![]()
[ afbeelding ]
Schöner Tag Ticket NRW he. Voor 25 euro een dag lang met alle treinen behalve ICE en IC dwars door heel Nordrhein-Westfalen. En bussen, trams, dat soort shit. Voor 35 euro heb je een meerpersoonskaart waar je met maximaal 5 man tegelijk op kan. Dan is het best te doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef greavy het volgende:
Met wat van ticket reis jij eigenlijk in het buitenland Flash?
Lijkt mij dat het nogal wat duiten per jaar kost, met losse tickets enzo..
Wat minder landschap?? Pardon?? Dat hele Mongolië is zo kaal, leeg en vlak, daar kan de Noordoostpolder nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef HomoSaabiens het volgende:
Waarom de voorkeur voor die route? Het is zeker zo dat de Transmon de touristische route bij uitstek is, maar naar ik heb begrepen is het ook de mooiste route. De Transsib schijnt redelijk saai te zijn als je vanuit Ulan-Ude verder richting Vladivostok gaat, de Trans Manchuria optie heeft ook een wat minder landschap.
Die foto wat ik genomen heb was op het station Albufeiraquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef HomoSaabiens het volgende:
Dan verschillen we toch met elkaar van mening Dr Flash wat betreft Mongolie, maar dat geeft niet.Nogmaals, dat van de Trans Manchuria heb ik van horen zeggen, van iemand die alle drie de treinreizen minimaal een keer heeft gemaakt.
Toevallig ga ik over drie weken naar dat plaatsje in Zuid-Portugal, Lagos!Ik zal alleen van daaruit niet in Azie belanden denk ik, haha.
Je vergeet Nijverdal nogquote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes bork
Dat wordt een wegstreeplijstje dan. Veenendaal West is het niet toch. Oss, Maassluis, Vlaardingen... wat hebben we nog meer? Tilburg West? Tilburg zou kunnen![]()
Oh Winterswijk nogen Delfzijl. Van wat me zo te binnen schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |