Puckzzz, heel veel sterkte, wat erg zegquote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben er echt kapot van... zit alleen maar te huilen...het was toch mijn eerste kleinklindje![]()
en dan gaan we ook nog morgen op vakantie!!!! We moeten gaan van mijn zoon, dus we gaan ook, maar ik denk alleen maar aan 'ons Ins' ze heet Insa en dat die dus nu met een babietje in haar buik zit die dood gaat, en dat ze dan dus een dood babietje moet gaan baren....Ik kan dit ff geen plaatsje geven..
Wat erg veel sterktequote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben er echt kapot van... zit alleen maar te huilen...het was toch mijn eerste kleinklindje![]()
en dan gaan we ook nog morgen op vakantie!!!! We moeten gaan van mijn zoon, dus we gaan ook, maar ik denk alleen maar aan 'ons Ins' ze heet Insa en dat die dus nu met een babietje in haar buik zit die dood gaat, en dat ze dan dus een dood babietje moet gaan baren....Ik kan dit ff geen plaatsje geven..
Sterkte meidquote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dank jullie allemaal.Ook al was het kindje nog niet eens geboren voelde het al wel als mijn kleindindje. En vooral voor mijn zoon en zijn vrouwke, die waren er zó klaar voor!! En nu moeten ze nog de gruwlijke ervaring ondergaan dat ze aan het bevallen is, maar het kindje is misschien al dood of leeft nog een aantal uurtjes....
nogmaals sorry voor het off-topic gaan, maar ik kan mijn kop hier gewoon niet omheen krijgen!
Ik was zo relax mijn koffer aan het inpakken en ik had ook al een setje lakjes klaar staan die meegingen, en toen kwam het telefoontje...
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dank jullie allemaal.Ook al was het kindje nog niet eens geboren voelde het al wel als mijn kleindindje. En vooral voor mijn zoon en zijn vrouwke, die waren er zó klaar voor!! En nu moeten ze nog de gruwlijke ervaring ondergaan dat ze aan het bevallen is, maar het kindje is misschien al dood of leeft nog een aantal uurtjes....
nogmaals sorry voor het off-topic gaan, maar ik kan mijn kop hier gewoon niet omheen krijgen!
Ik was zo relax mijn koffer aan het inpakken en ik had ook al een setje lakjes klaar staan die meegingen, en toen kwam het telefoontje...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
Het resultaat van een avondje doe-het-zelven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manlief opperde meteen maar het idee om een extra kamer erbij te nemen voor mijn lakjes wanneer we op huizenjacht gaan
Is weer eens wat anders dan de geijkte rozen van de Ikea boven het bedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manlief opperde meteen maar het idee om een extra kamer erbij te nemen voor mijn lakjes wanneer we op huizenjacht gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er super uit! Rekjes ook zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
It was a sad day.....
Ik ben er even helemaal stil van, wat naar! Heel veel sterkte gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*knuffel*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manlief opperde meteen maar het idee om een extra kamer erbij te nemen voor mijn lakjes wanneer we op huizenjacht gaan![]()
![]()
![]()
Ik heb het geld terug gehad, thanksquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*omg*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |