Oh nice, dankjequote:Op maandag 24 mei 2010 @ 20:43 schreef AmNaBa het volgende:
Bij Maiandjays kun je een mailtje sturen met je wensenlijstje voor opi'
die staan niet op de site
Wat zijn de prijzen daar meestal van OPI?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef AmNaBa het volgende:
Bij Maiandjays kun je een mailtje sturen met je wensenlijstje voor opi'
die staan niet op de site
Mooie shimmer erinquote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Let niet op de nagels, ik moest nog vijlen
Dat weet ik niet, ik gebruik geen opi, maar 10 lakjes is free shippingquote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen daar meestal van OPI?
Mooi kleurtje is dat!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
tvp met Mint Apple van Sinful Colors
[ afbeelding ]
Gaaf kleurtje!! En niks mis met de nagels hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, die ziet er interessant uit. *Houdt van blauwe glitter*quote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
Nubar Night Sparkle met Bundle Monster plate BM21 met CG 2030 en CG millenium
[ afbeelding ]
Denk dat de glitter beter uitkomt in de zon (of gewoon een beter fototoestel)
Tof!! Gave afbeelding ookquote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval "moet" je deze echt hebben! Zooooo'n mooie donker blauwe glitterquote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, die ziet er interessant uit. *Houdt van blauwe glitter*
Thanks! Ja, vind die bundle monster plates echt super! Hou van sterren en er zijn meerdere sterren afbeeldingenquote:
Wat doe jequote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh... ik ben ook gezwicht.. ik heb een blog...
http://linsswatches.blogspot.com Volgen maar!!
Sorry....quote:
Je hebt er een follower bijquote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef Lindytje het volgende:
ik vind het mooie nagels!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe lak en plate, beetje tovenaarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Neonnnquote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg m niet fatsoenlijk op de foto... flip flop fantasy is het...
gelukkigquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Maarrrrrr, dit blijft toch mijn belangrijkste post-plek hoor, weest niet gevreesd SQ!!
*Schrijft op wishlist*quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
In dat geval "moet" je deze echt hebben! Zooooo'n mooie donker blauwe glitter![]()
Neonquote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg m niet fatsoenlijk op de foto... flip flop fantasy is het...
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toffe lak en plate, beetje tovenaar
Thanks ladies!!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, erg mooi!!
Ik hou van blauw en sterren!
Welkom!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Ik lurk al mee vanaf het 50ste topic maar had geen account dus die heb ik vandaag maar aangemaakt! Dit is mijn allereerste post en waar kan ik dat nou beter doen dan hier?Zal meteen mijn nieuwste aanwinst laten zien
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Hij moet iets van een holo hebben maar het is maar heel zwakjes
Nais! Ik vind vooral die bloem supermooiquote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef vamperotica het volgende:
gefreubel ( met supermislukte marblethingy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef Lindytje het volgende:
Gewoon bestellen en op je vingernagels smeren, hij is echt briljant!!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef AmyGrace het volgende:
Oh hai!
@Lindytje, Oh my!Me likes.. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan em te bestellen, maar ik twijfel toch nog. Ik durf hem dan waarschijnlijk alleen op mn teennagels te smeren...
Zal proberen om er deze week nog meer te doenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef AmyGrace het volgende:
Oh hai!
Even snel op wat nageltjes reageren..
@Linnie20v, heel mooi kleurtje! En ik vind je nagels prachtig hoor...
@mirannie, leuk! En t'is ook wel leuk om eens een nieuw stempeldesign te zien![]()
@Lindytje, Oh my!Me likes.. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan em te bestellen, maar ik twijfel toch nog. Ik durf hem dan waarschijnlijk alleen op mn teennagels te smeren...
Mooi, mooi, mooiquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef AmyGrace het volgende:
CG C-c-courage (wel met 'n bietje tipwear, maar de badkamer moest geschrobt)
[ link | afbeelding ]\
Ik twijfel toch nog even verderquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en op je vingernagels smeren, hij is echt briljant!!
En ik blijf hier gewoon posten hoor!! Ik ben wat dat betreft echt zo'n trouwe hond....
Ben nu al benieuwdddquote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zal proberen om er deze week nog meer te doenzitten nog veel meer gave images op
Thanx!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooi, mooi, mooiHeb ik ook nog untried liggen
Oeh!! Me Likes!!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef AmyGrace het volgende:
CG C-c-courage (wel met 'n bietje tipwear, maar de badkamer moest geschrobt)
[ link | afbeelding ]\
$6.75, ze hebben overigens alleen recente collectiesquote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen daar meestal van OPI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
It was a sad day.....
He... gatver, wat naar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte Puckzzz!
Don't come closer, I might hurt you
Ben er echt kapot van... zit alleen maar te huilen...het was toch mijn eerste kleinklindjequote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
He... gatver, wat naar...![]()
Sterkte Puckzzz!
It was a sad day.....
Oh, wat ontzettend verdrietig.... Heel veel sterkte hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel begrijpelijk...natuurlijk ben je daar kapot van! Neem rustig de tijd om dit te verwerken...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben er echt kapot van... zit alleen maar te huilen...het was toch mijn eerste kleinklindje![]()
en dan gaan we ook nog morgen op vakantie!!!! We moeten gaan van mijn zoon, dus we gaan ook, maar ik denk alleen maar aan 'ons Ins' ze heet Insa en dat die dus nu met een babietje in haar buik zit die dood gaat, en dat ze dan dus een dood babietje moet gaan baren....Ik kan dit ff geen plaatsje geven..
Oh lieve Puckzzz, natuurlijk kun je dat niet nu. Ik hoop echt dat jullie een fijne vakantie kunnen hebben op de één of andere manier en heel veel sterktequote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben er echt kapot van... zit alleen maar te huilen...het was toch mijn eerste kleinklindje![]()
en dan gaan we ook nog morgen op vakantie!!!! We moeten gaan van mijn zoon, dus we gaan ook, maar ik denk alleen maar aan 'ons Ins' ze heet Insa en dat die dus nu met een babietje in haar buik zit die dood gaat, en dat ze dan dus een dood babietje moet gaan baren....Ik kan dit ff geen plaatsje geven..
Ja, dat snap ik... het is ook echt wel heel verdrietig. Huil maar lekker, is heel normaal op zo'n moment.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It was a sad day.....
Puckzzz....... Wat verdrietig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Vooral dat laatste, echt verschrikkelijk!!! Al dat verdriet en dan moet het kindje nog gebaard worden. Zo erg!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Puckzzz, heel veel sterkte, wat erg zegquote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat erg veel sterktequote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sterkte meidquote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dank jullie allemaal.Ook al was het kindje nog niet eens geboren voelde het al wel als mijn kleindindje. En vooral voor mijn zoon en zijn vrouwke, die waren er zķ klaar voor!! En nu moeten ze nog de gruwlijke ervaring ondergaan dat ze aan het bevallen is, maar het kindje is misschien al dood of leeft nog een aantal uurtjes....
nogmaals sorry voor het off-topic gaan, maar ik kan mijn kop hier gewoon niet omheen krijgen!
Ik was zo relax mijn koffer aan het inpakken en ik had ook al een setje lakjes klaar staan die meegingen, en toen kwam het telefoontje...
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dank jullie allemaal.Ook al was het kindje nog niet eens geboren voelde het al wel als mijn kleindindje. En vooral voor mijn zoon en zijn vrouwke, die waren er zķ klaar voor!! En nu moeten ze nog de gruwlijke ervaring ondergaan dat ze aan het bevallen is, maar het kindje is misschien al dood of leeft nog een aantal uurtjes....
nogmaals sorry voor het off-topic gaan, maar ik kan mijn kop hier gewoon niet omheen krijgen!
Ik was zo relax mijn koffer aan het inpakken en ik had ook al een setje lakjes klaar staan die meegingen, en toen kwam het telefoontje...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
Het resultaat van een avondje doe-het-zelven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manlief opperde meteen maar het idee om een extra kamer erbij te nemen voor mijn lakjes wanneer we op huizenjacht gaan
Is weer eens wat anders dan de geijkte rozen van de Ikea boven het bedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manlief opperde meteen maar het idee om een extra kamer erbij te nemen voor mijn lakjes wanneer we op huizenjacht gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er super uit! Rekjes ook zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It was a sad day.....
Ik ben er even helemaal stil van, wat naar! Heel veel sterkte gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*knuffel*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manlief opperde meteen maar het idee om een extra kamer erbij te nemen voor mijn lakjes wanneer we op huizenjacht gaan![]()
![]()
![]()
Ik heb het geld terug gehad, thanksquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*omg*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:55 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |