Dat heten harde buiken. Wen er maar aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef pessie het volgende:
Baldria succes![]()
![]()
!
Basbous gefeliciteerd met je knipperlichtje!
Lies, dat is raar, ik had exact hetzelfde vannacht. Kon er niet meer door slapen en moest me bezig houden met de ademhaling van de cursus. Heb manlief zelfs wakker gemaakt omdat het zo'n pijn deed. Na een half uur zakte het weer af, gelukkig. Het kwam ook echt in vlagen, heel raar.
Ik herken het niet als bandenpijn, wat ik daarvan tot nu toe heb gemerkt is dat je dan pijn hebt als je loopt/staat.
Maar harde buiken doen geen pijn. Ik heb wel vaker een harde buik gehad, goed, even vervelend maar dit deed echt pijn...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat heten harde buiken. Wen er maar aan
Whehe, ik dacht dat doet ze snel! Maar 4cm is ook al heel snel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Baldria het volgende:
Hier een berichtje van Baldria man. een uur geleden had ze al 4 cm, gaat dus de goede kant op
4 cm is heel mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Baldria het volgende:
Hier een berichtje van Baldria man. een uur geleden had ze al 4 cm, gaat dus de goede kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |