Ik vind Saaaaab best een lekker wijf anders.quote:
Saaaaab.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:26 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik vind Saaaaab best een lekker wijf anders.
Kijk met jou kan ik pratenquote:
Met der valse lach en der negerlippenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Wolvendagen.![]()
Maar waar is die kermis van jou nou dan?
quote:
Pas op AP, nu heb je de KLB SC achter je aan.quote:
Waarom heb jij die lekkere pics uit je fobo gehaaldquote:
Scheldt.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze scheld me altijd uit en is lelijk.
We moeten een vuist maken tegen die meid.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Met der valse lach en der negerlippen![]()
![]()
![]()
[..]
Daar bij Amsterdam in de buurt, Uithoorn.
En ik zit bij Eindhoven
Nee hoor, ik handel alleen en ben niet uit op een ruzie.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Pas op AP, nu heb je de KLB SC achter je aan.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
We moeten een vuist maken tegen die meid.![]()
En daar vervolgens wat precies mee doen dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
We moeten een vuist maken tegen die meid.![]()
quote:
Een figuurlijke vuist die haar psychisch gaat raken.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daar vervolgens wat precies mee doen dan?![]()
Dat eerste lok je zelf ook een klein beetje uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze scheld me altijd uit en is lelijk.
Fok!ken is serious business, jeweetz.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik handel alleen en ben niet uit op een ruzie.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
We moeten een vuist maken tegen in die meid.![]()
Helemaal niet, op elke post die ik post in de KLB SC moet zij weer reageren met scheldwoorden.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat eerste lok je zelf ook een klein beetje uit.
Quotes/links ter illustratie?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Helemaal niet, op elke post die ik post in de KLB SC moet zij weer reageren met scheldwoorden.
De SC.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Pas op AP, nu heb je de KLB SC achter je aan.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Helemaal niet, op elke post die ik post in de KLB SC moet zij weer reageren met scheldwoorden.
Dat zou cool zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is gewoon een gefrustreerd mannetje. Ja mannetje ja, het is gewoon een dikke harige kerel die gefaald heeft in de maatschappij en het af gaat reageren op arme fokkertjes. Het is Krentebol
Komt deels door je postgedrag, want er zijn genoeg mensen waar ze wel normaal tegen doet.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel beginnen met die vuist.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is gewoon een gefrustreerd mannetje. Ja mannetje ja, het is gewoon een dikke harige kerel die gefaald heeft in de maatschappij en het af gaat reageren op arme fokkertjes. Het is Krentebol
Hoe weet je dan dat het niet bijvoorbeeld zijn hoofd is dat haar niet aanstaat, of z'n nickname?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Komt deels door je postgedrag, want er zijn genoeg mensen waar ze wel normaal tegen doet.
Nee hoor, ik post gewoon normaal in de SC.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Komt deels door je postgedrag, want er zijn genoeg mensen waar ze wel normaal tegen doet.
Snel, bel een oncoloog!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post gewoon normaal in de SC.
Als ik 1 ding zeg is het meteen kanker hier en kanker daar.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel beginnen met die vuist.
Nee, een figuurlijke vuist zodat we hem psychisch raken!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, een figuurlijke vuist zodat we hem psychisch raken!![]()
Zullen wij tweeën eens samen in de SC gaan posten?
Ik ben nog niet 'geholpen' hihihiquote:
quote:
Op WOW heb je Gildes, geen clans..quote:Op maandag 24 mei 2010 09:16 schreef Pakspul het volgende:
HOAX, het "lekkere wijf" in het verhaal is gewoon een clan mate uit WOW en eigenlijk wil TS wel naar de kermis maar zolang doelloos in openbaar vervoer zitten kan hij niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |