hahahaquote:
das dan zonde van die verfijnde (lees duurbetaalde) smaak idd om achteraf te maccen hahaquote:Op maandag 24 mei 2010 03:58 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn culinair is ook niet om je vol te vreten,. Ten eerste is het daar te druk voor en ten tweede veel te duur. Overal proeven etc, maar het zijn idd allemaal van die extreem culinaire helemaalniksopjebordjesIk heb het 1x gedaan, niets van te voren eten en denken dat ik wel gewoon at daar..... dat werd Mac na afloop
buenas nachosquote:Op maandag 24 mei 2010 04:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga slapen. Ang3l, ik zie je zo wel.
Ja ik ga ook mee, wacht ff!quote:Op maandag 24 mei 2010 04:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga slapen. Ang3l, ik zie je zo wel.
Ja ik ga ook maar eens naar m'n cama toequote:
geef mij daarom maar gewoon een bord patat met frikandellen enz. misschien geen culinair hoogstandje maar tenminste echt eten.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:58 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn culinair is ook niet om je vol te vreten,. Ten eerste is het daar te druk voor en ten tweede veel te duur. Overal proeven etc, maar het zijn idd allemaal van die extreem culinaire helemaalniksopjebordjesIk heb het 1x gedaan, niets van te voren eten en denken dat ik wel gewoon at daar..... dat werd Mac na afloop
ECHT?! VETquote:Op maandag 24 mei 2010 04:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar eens naar m'n cama toe
Truste!
Ow! En ik moest aan je denken op Housequake, want A capella vloog voorbij
* Xiance geeft Vlarp een dubbele espressoquote:Op maandag 24 mei 2010 10:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin nu eigenlijk pook te merken dat ik wel een katertje heb
Had je meer water moeten drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin nu eigenlijk pook te merken dat ik wel een katertje heb
Lekker!quote:
Koffieboonalistquote:
smaakt dat naar kip?quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 24 mei 2010 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij daarom maar gewoon een bord patat met frikandellen enz. misschien geen culinair hoogstandje maar tenminste echt eten.
Ja, ristretto met een berg suiker is zo'n ik wil wel maar kan nietquote:
Ja maar hallo, groentes eten is zoiets als aan liefde en relaties doen. Da's ZO niet stoer!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok zo dat Yuri geen fijnproever is, en het type dat geen groentes of bruine boterhammen lust.
Alsof jij dat niet weetquote:
Denk dat ie iets anders bedoelt dan om aan te proevenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat ie iets anders bedoelt dan om aan te proeven. Soort van blinde vink van maken.
Er zijn er hier vast die je willen laten proevenquote:
Inwikkelen hoeft niet als je niet besneden bentquote:
voorhuidquote:Op maandag 24 mei 2010 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inwikkelen hoeft niet als je niet besneden bent.
Die wordt automatisch aangeleverd als je er te hard in bijtquote:Op maandag 24 mei 2010 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat een diepe rode wijn erbij best goed smaakt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als iets voor ons aller vampier Ang3l.
Nou de meesten komen niet verder dan piemelbrie hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Xiance het volgende:
eigenlijk zijn wij wel hele culinaire heaumeau's!
klinkt als smegmaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou de meesten komen niet verder dan piemelbrie hoor
dan heb je verkeerd gegoktquote:Op maandag 24 mei 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok zo dat Yuri geen fijnproever is, en het type dat geen groentes of bruine boterhammen lust.
Veel plezier.quote:
Zelfs dat nietquote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou de meesten komen niet verder dan piemelbrie hoor
vanuit werkquote:
Uit het strand zelfs!quote:
Ingegraven door Peetquote:
Om jeuk van te krijgen, al die politci die ineens man's best friend aan het spelen overal. Popi jopi. Zaterdag op Housequake kwam ik Rita Verdonk al tegenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik was vanmiddag bij de twitnick van Alexander Pechtold onder de Euromast
Marina & The Diamonds, A fine frenzy, regina spektor, Emmy Rossum?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Best leuk. Doet me ergens aan denken, maar ik weet niet wat
.
En Angus & Julia Stone (quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Marina & The Diamonds, A fine frenzy, regina spektor, Emmy Rossum?
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
SHameless plug: http://www.echo.nl/ro-ri/(...)nsen.laten.nadenken/
quote:Een jongen mailde me zelfs dat hij door Cadans tegen zijn vader durfde te vertellen dat hij homo was, omdat hij niet zoals Arthur in de kast wilde blijven zitten. Dat vind ik ontroerend. En daar schrijf ik voor. Om mensen aan het denken te zetten.'
quote:
Dus zondag kom je naar Belfeld?quote:
quote:
WAT!?!? Waar!?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Dus zondag kom je naar Belfeld?![]()
Gaat wel een spannende dag worden trouwens.
ja, je moet wat over hebben, he...quote:
Je hebt me onbewust beinvloed in mijn woordkeus is Dubbel Levenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
Tering, jullie gaan hard.
wat heb ik gemist?
edit: dit ff snel doorgelopen. Piemelbrie o.i.d. t zal ook niet.![]()
he jongenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt me onbewust beinvloed in mijn woordkeus is Dubbel LevenVraag maar aan Ang3l.
quote:
Ow jammer, dan hoef ik je dus niet meer te beademen?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:08 schreef Deceit het volgende:
ik leef weer
O ik dacht dat spoelen van Dirk afkwamquote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt me onbewust beinvloed in mijn woordkeus is Dubbel LevenVraag maar aan Ang3l.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow jammer, dan hoef ik je dus niet meer te beademen?
Het is alweer 5 dagen geleden ja!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
als je maar een reden hebt om te bekken.![]()
btw
Mike is toch steeds degene die het erover had?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht dat spoelen van Dirk afkwam
As did Dirk, judging by his twittercomment.
o, het woord is dus 'spoelen'quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht dat spoelen van Dirk afkwam
As did Dirk, judging by his twittercomment.
ja dat kan niet!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow jammer, dan hoef ik je dus niet meer te beademen?
Ik heb geen vriend, ik ben aan het 'daten'. Zuchtquote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat kan niet!![]()
woont je vriend niet in de buurt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mike is toch steeds degene die het erover had?Maar laat Dirk maar in de waan, hij zal ongetwijfeld hebben bijgedragen, hehe.
ach jezus, eenzame datende leven??quote:Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend, ik ben aan het 'daten'. Zucht![]()
Ik denk dat ik een eenzame datende leven zal houden
Gaat goed, morgen weer een shot. Ik zag een filmpje van iemand die het subcutaneous doet (in het buikvet), daar ga ik het eens over hebben als ik weer bij de endo zit. Morgen ook afspraak met de chirurg, ben benieuwd...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het verder? Heb je blog ff snel doorgenomen. Love the accent.Ik ga van de week er even goed voor zitten. Ik heb het erg druk gehad.
Weten de schoonouders het all?
Ik ben ook gecompliceerd, dat klopt, en ik wil teveel. En dan ook nog tegelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach jezus, eenzame datende leven??![]()
jongen, je bent nog erg jong. Het lijkt wel of je het wilt forceren.![]()
good things come to those who wait o nee, die vlieger gaat ook niet altijd op.
O, spannend!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Gaat goed, morgen weer een shot. Ik zag een filmpje van iemand die het subcutaneous doet (in het buikvet), daar ga ik het eens over hebben als ik weer bij de endo zit. Morgen ook afspraak met de chirurg, ben benieuwd...
Je zou hetzelfde moeten doen wat die jongen had gedaan na het lezen van je boek. Alhoewel dit van een iets ander kaliber is.quote:Schoonouders, nopeWel kut want ik wil nu wel eens mijn naam op facebook veranderen en ik vind het lullig om het nu te doen zonder dat ze het weten enzo...
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben ook gecompliceerd, dat klopt, en ik wil teveel. En dan ook nog tegelijk.
Nee, ik heb geen idee wat ik allemaal wil.
Kortom: gewoon positief zijn en genieten van het moment, maar soms denk ik echt: pfff, wat een hectiek toch allemaal
Nee, echt nietquote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das waar! geniet van het moment!![]()
Hectiek? Ben jij zo iemand die elk weekend moet 'scoren'?
Kweenie. Denk het wel, al was het maar aan mijn jas, heheh.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, spannend!Xal ik je nog wel herkennen in October?
![]()
[..]
Je zou hetzelfde moeten doen wat die jongen had gedaan na het lezen van je boek. Alhoewel dit van een iets ander kaliber is.
Nee hoor, als de tijd rijp is. moet je mij horen, ik die advies geef..terwijl ik de pussy ben.![]()
haha o.k. hoe bedoel je mysterieus? hij laat je nog in het ongewisse? Als dit nog heel pril is, zou ik niet meteen over relaties and shit beginnen. Dat wilt nog weleens mensen afschrikken.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, echt nietIk doe nauwelijks aan one night stands, omdat ik bijna altijd wel met iemand aan het daten ben, waar ik helemaal gek op ben. Is nu ook weer zo. Maja, hij doet mysterieus!
o fuck ja, je hebt helemaal gelijk. Je kan het wel forceren, maar hij moet er klaar voor zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Denk het wel, al was het maar aan mijn jas, heheh.
En ja, als het MIJN ouders waren, had ik het allang gedaan. Maar ik wil Brad ook de kans geven om er deel aan te hebben, weet je wel. It's his call.
Nee, we doen het rustig aan, we vinden elkaar wel leuk enzo, dus ik blijf positiefquote:Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. hoe bedoel je mysterieus? hij laat je nog in het ongewisse? Als dit nog heel pril is, zou ik niet meteen over relaties and shit beginnen. Dat wilt nog weleens mensen afschrikken.
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, we doen het rustig aan, we vinden elkaar wel leuk enzo, dus ik blijf positief
die met die bril geeft bijna licht.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.
Snap ik. Maar het heeft ook iets verslavends hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.
Die met die bril heeft wel een fokking mooie lichaamsbouw, goede botstructuur en mooi gevormd spierweefsel.quote:
Dat ziet er ook netjes uit!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
Dosadi, MisterO is meer fan van zulke kerels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Die met die bril heeft wel een fokking mooie lichaamsbouw, goede botstructuur en mooi gevormd spierweefsel.
Dat kanquote:Op maandag 24 mei 2010 21:31 schreef Dosadi het volgende:
Dosadi vind dat MisterO een te gladde smaak heeft.
Dosadi haalt ze uit Brazillie en Frankrijk vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kanik heb het niet zo met dat Oosterse look.
Oosters? je bedoelt zeker Arabisch...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kanik heb het niet zo met dat Oosterse look.
Doasdi, wie is Dosadi eigenlijk?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi haalt ze uit Brazillie en Frankrijk vandaag.
Dosadi gaat niet voor all-american.
Dosdai geeft je die ene in zijn vorige post, omdat Dosadi andere mensen zijn sloppy seconds gunt.
Vroeg ik me eigenlijk ook net af.quote:
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.quote:
Jezus, hoeveel klonen heb je?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.
Het is ik Kugari-Ken! PhalanX!
I knew it! maar ik twijfelde omdat de foto's tegenvielenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
btw, nu dat deel 3 al klaar is. Wat staat er nu op de agenda?quote:
Best wel jammer hequote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik las net dat Lindsay niet hoeft te zitten.bitch heeft echt gelukt.
jij vieze he-bitchquote:Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
I knew it! maar ik twijfelde omdat de foto's tegenvielen
Ben je nou dat ene kereltje dat hier ooit langskwam al een keer tegengekomen in de supermarkt?quote:
wie?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef MisterO het volgende:
Ben je nou dat ene kereltje dat hier ooit langskwam al een keer tegengekomen in de supermarkt?
ik ben best blij voor haar dat ze niet hoeft te zitten, maar goed. ze is natuurlijk euh...hoe zeggen jullie dat ook alweer...van het padje af.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best wel jammer he![]()
Zeg Mike- als je een appartement voor mij in Amsterdam kan regelen, krijg je 100 euro van me:P
Zijn ze allemaal al hier de revue gepasseerd?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef Dosadi het volgende:
[..]
meer dan drie, minder dan elf.
genoeg dus
o ja, what ever happened to baby jane?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef MisterO het volgende:
[quote]Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef Dosadi het volgende:
Weet ik veel, was het Keukenkast dat uit jouw buurt kwam?
Nee welnee, mn ex, die wil je niet tegenkomenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Dosadi het volgende:
oh die!
die ben ik wel tegengekomen ja, maar niet in de supermarkt.
ik dacht dat je het over je ex had.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben best blij voor haar dat ze niet hoeft te zitten, maar goed. ze is natuurlijk euh...hoe zeggen jullie dat ook alweer...van het padje af.Ze staat elke dag wel hier in de bladen, dat wel..
![]()
ze moet weer gaan zingen, zoals dat nummer Rumours.
100 euro??euh..ik ben geen makelaar.. ik heb ook maar geluk gehad met dat app. wat ik in juli ga betreden, maar ik wil wel mijn oren en ogen openhouden.
Ben je niet buiten geweest? Van wat ik heb begrepen is het de laatste week toch flink lekker weer geweest daar.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Dosadi het volgende:
Waarom duurt het zolang tot ik verbrand ben door de zon, en waarom duurt het ook eeuwen tot ik uberhaupt een beetje fatsoenlijk bruin ben!?
wat een slecht nummer.quote:
Jawel, ik wil geen zuid-oost, west ofzo. Rondom het centrum, oost, oud west, pijp, jordaan. En zelfstandig.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een slecht nummer.circa 2001 Britney.
![]()
Maakt niet uit welk stadsdeel? MOet je daar weg (woonboot)?
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
btw, nu dat deel 3 al klaar is. Wat staat er nu op de agenda?
Huidtype, heb ik ook. Hoewel verbranden heerlijk snel gaat als ik me niet insmeer. Je kunt in mijn nek precies zien waar ik vergeten ben te smeren gisteren.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Dosadi het volgende:
Waarom duurt het zolang tot ik verbrand ben door de zon, en waarom duurt het ook eeuwen tot ik uberhaupt een beetje fatsoenlijk bruin ben!?
Ik denk dat het een retorische vraag was van Kugari, dat mag ik hopen tenminstequote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huidtype, heb ik ook. Hoewel verbranden heerlijk snel gaat als ik me niet insmeer. Je kunt in mijn nek precies zien waar ik vergeten ben te smeren gisteren.
Oh jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk dat het een retorische vraag was van Kugari, dat mag ik hopen tenminste![]()
Maar het lijkt me indd klote als je zo snel verbrand
o, dus een container-woning bij het VU is a no-no?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, ik wil geen zuid-oost, west ofzo. Rondom het centrum, oost, oud west, pijp, jordaan. En zelfstandig.
Hee Britney is nooit slecht geweest
Omggg, dat je het raadt! +1 voor je inspirerende opmerkingquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Dosadi het volgende:
is dat... Rihanna?
Dat dat al weer 5 maanden geleden is zeg...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Ey jIj wil BattlEN? Br1ing it on!!!
Blackout is juist haar allerbeste album, net toen ze door was gedraaidquote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus een container-woning bij het VU is a no-no?![]()
Nee, Britney is niet slecht. Alleen de laatste 2 albums dan. o.k. smaken verschillen
o fuck, ik dacht dat je klaar was.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?
Maar hierna ga ik verder met een fantasy-verhaal dat al een poosje op de plank ligt.
wat voor tent was dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Ey jIj wil BattlEN? Br1ing it on!!!
Van Blackout vond ik alleen Piece of me en Gimme more goed. Gimme more was trouwens geweldig. It's Britney bitch...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blackout is juist haar allerbeste album, net toen ze door was gedraaid![]()
Nee, geen container, en geen VU, dat is te ver van het centrum.. Hoezo, weet je daar wel wat?
Dat was in het exit cafe, toen ik daar was met Vlarp en Stevequote:
Break the ice, Freakshow, Toy Soldier, Radar, Its been a while, allemaal geniale platenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van Blackout vond ik alleen Piece of me en Gimme more goed. Gimme more was trouwens geweldig. Its Britney bitch...![]()
Een vriend van me gaat studeren en gaat in zo'n container....![]()
Centrum? Kerel, als er iets vrijkomt..geloof me dan neem ik dat..dan mag jij wel wat ik nu heb. (Oud-Zuid.)
Maar goed, zover is het nog lang niet.
o wat grappig!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat was in het exit cafe, toen ik daar was met Vlarp en Steve
Ze moet weer eens wat uitbrengen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Break the ice, Freakshow, Toy Soldier, Radar, Its been a while, allemaal geniale platen
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?
Maar hierna ga ik verder met een fantasy-verhaal dat al een poosje op de plank ligt.
nee, over 1½ uur pas.quote:
Ik vond het geniaalquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze moet weer eens wat uitbrengen.
Hoe vond je concert van Lady Gaga? Vrienden van me waren zeer verrast. Ze vonden het echt geweldig!
Oplettend hoor!quote:
Mond dichtquote:
Helaas, we kunnen niemand jouw kant opsturenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zijn er nog verse mensen bijgekomen die jullie net zo hard weer hebben weggejaagd?
ja, Ralph and Potsie.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zijn er nog verse mensen bijgekomen die jullie net zo hard weer hebben weggejaagd?
Je bent zeker nooit naar een Madonna concert geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond het geniaal![]()
gaafste concert waar ik naartoe ben geweest.
quote:
Spice Girlsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bent zeker nooit naar een Madonna concert geweest.
Daar ben ik iets te oud voor.quote:
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor.Alhoewel ik het laatste album van ze heb. (waar 'Holler' opstaat) was meer R&B getint.
Ben jij naar die reunie concert geweest?
en tussendoor natuurlijk even als overgang iets over een goochelaarquote:
Ze gaan sowieso toch eerst bij jou langs?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas, we kunnen niemand jouw kant opsturen
Niemand is zo goed in kibbelen als wij 2quote:Op maandag 24 mei 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het echtpaar begint te kibbelen zie ik?
Tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heb ik net gesolliciteerd naar een soort stage in het buitenland
Uhuh! Nu nog uitgekozen wordenquote:
per ongeluk? , je solliciteert niet per ongeluk en wat voor stage? en welk land?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heb ik net gesolliciteerd naar een soort stage in het buitenland
yeah, what's up with those two? like alexis and blake....quote:Op maandag 24 mei 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ja, Nuno en Ang3l kunnen er ook wat van.
Kinda, sortaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah, what's up with those two? like alexis and blake....
hebben zij geschiedenis o.i.d?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. Ik zie dat ik op 't juiste moment kom binnenvallenquote:
teaserquote:
bonniequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My trusted companion komt me al 2 nachten op een rij knuffelen als ik met m'n drankje op 't balkon zit
Lekker ding.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My trusted companion komt me al 2 nachten op een rij knuffelen als ik met m'n drankje op 't balkon zit
Nou dank je welquote:
Jij hebt ook niet op zitten letten toe Stroekie uitlegde, he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah, explain.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
O. Ik zie dat ik op 't juiste moment kom binnenvallen
Ja dan ga ik zo met alle lichten uit en een glas drank in m'n eentje op ene stoel op 't balkon zitten, heel melancholisch dramatisch. En binnen no time hoor ik dan klang klang klang en dan klautert die tijger tegen m'n balkon omhoog om bij me op schoot te komen zittenquote:
Volgens mij heb ik je dat al ooit gePM'dquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah, explain.![]()
Het lijkt wel een soort mystery of is het misery.... hmmm i dunno...
Ik heb nergens gezegd dat et per ongeluk wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
per ongeluk? , je solliciteert niet per ongeluk en wat voor stage? en welk land?
please, ik had de nacht doorgehaald met mijn synthetische vriendjes dus was niet echt scherp.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet op zitten letten toe Stroekie uitlegde, he?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan ga ik zo met alle lichten uit en een glas drank in m'n eentje op ene stoel op 't balkon zitten, heel melancholisch dramatisch. En binnen no time hoor ik dan klang klang klang en dan klautert die tijger tegen m'n balkon omhoog om bij me op schoot te komen zitten
Hij ruikt gewoon dat ik ff gezelschap nodig heb danquote:
like hell you did....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dat al ooit gePM'd
o o.k..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat et per ongeluk was
Het gaat om een soort interne stage waarbij ik dan 2x 6 maand in nog nader te bepalen landen ga zijn.
aaahh,, das lievquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ruikt gewoon dat ik ff gezelschap nodig heb danKomt ie in m'n nek liggen.
Dat zei jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
like hell you did....
je zei alleen dat ie een karikatuur was van zichzelf.... of zei ik dat.... damn that wine....![]()
Plukkie, omdat ie van die plukken op z'n oren heeft als een Lynxquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahh,, das liev![]()
hoe heet die kat/poes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja dat snap ik inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k..
dat haalde ik uit je zinsopbouw..
je begint met ..volgens mij...en dan dit poppetje..![]()
dus ik dacht dat je voor iets had aaNgemeld wat je niet wist wat het was...
dus je bedoelt stage bij IKEA in een andere land? Xou wel een warm land uitkiezen... Kom anders hier logeren, ik zoek nog een roommate als ik weg bent...je moet wel de huur betalen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Ang3l het volgende:
En toen ging ik terugkijken in de PM's die ik had om te kijken of er wat stond... zie ik hele oude van Nuno na LowlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Much has changed since then
![]()
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
ja das waar. Ik moet ff door mijn PM's struinen... LOLquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei jijMaar ik weet zeker dat ik de korte samenvatting gegeven heb
Waarom zouden we t anders over ;'m hebben in PM?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plukkie, omdat ie van die plukken op z'n oren heeft als een Lynx
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Ang3l het volgende:
En toen ging ik terugkijken in de PM's die ik had om te kijken of er wat stond... zie ik hele oude van Nuno na LowlandsOMG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Much has changed since then
that skank.. terwijl ie een vriendje had... ik moet toch eens Stroekie uithoren met een fles wijn of course..
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
oo dat is leuk! in een ander land.. waarom denk je dat ik gevlucht ben? hahahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat snap ik inderdaad
Eh... ja het zal 1 van de vele IKEA landen zijn inderdaad... IKEA plaatst me ergens, kan alleen voorkeuren opgeven. Maar huisvesting hoef ik dan weer niet zelf te regelenDat doet (en betaald) IKEA
Mismo is ook in tha housequote:
ik zat een lang weekend in NJ. wat ik elk jaar doe.. met vrienden..BBQ en football spelen..en dronken worden. ben erg verbrand (door de zon) kep een rode kop.quote:
zeg maar 'at the gay bar'quote:
Avondquote:
had je moeten insmerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat een lang weekend in NJ. wat ik elk jaar doe.. met vrienden..BBQ en football spelen..en dronken worden. ben erg verbrand (door de zon) kep een rode kop.
at the gaybar?? no tienes que trabajar mañana?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zeg maar 'at the gay bar'
[..]
Avond
nee aqui is de gaybarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
at the gaybar?? no tienes que trabajar mañana?
ja, normaliter verbrand ik nooit. Maar was de hele dag op het veld en bij de BBQ en dacht ik smeer me later wel in.. helaas. too late... maar ik was niet de enige die verbrand was...toen we gingen douchen was de helft ook verbrand..... maar dat mocht de pret niet drukken...quote:
o o.k..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee aqui is de gaybar![]()
ga toch niet in een bar staan pingelen op mn telefoon quasi interesant
niets in huis? que horror..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
tis hier alleen wel een drooggelegde bar
I'm thirsty!![]()
en moet werken ja, vandaag ook en ging gister redelijk te laat slapen
ja weet et, of in een hoekje staan texten met maanverlichting van je cell in je bekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k..nou, je zal ze de kost geven..ik zie dat vaak genoeg in een kroeg of club dat ze op de tijdens gesprek of dansen aan het text-message-en zijn... echt raar...
nah, ik betrap mezelf er ook weleens op. Als ik met iemand uitga en die gaat dan b.v. pissen o.i.d. en dan sta ik alleen...dan grijp ik ook meteen naar mijn telefoon om iedereen te textenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja weet et, of in een hoekje staan texten met maanverlichting van je cell in je bek
blijf dan thuis
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, ik betrap mezelf er ook weleens op. Als ik met iemand uitga en die gaat dan b.v. pissen o.i.d. en dan sta ik alleen...dan grijp ik ook meteen naar mijn telefoon om iedereen te texten
i know! niet altijd... maar dan weet ik me geen houding te geven en soms al die gasten that be hitting on me... don't like it...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]armzalig zeg!
![]()
When in awkward situations i grab my phone and pretend to be texting*
bumber sticker![]()
mag je roken in de kroegen in Spanje? In Zaragoza wel (moet het niet een te grote kroeg zijn) , maar ik weet niet hoe het landelijk is....quote:maar ik pakte dan een cigaret...maar dat is me ook al afgenomen enzo, dus nemen we een slok en lopen maar naar de bar ofzo
'hey waar ben je'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik een smsje krijg tijdens het uitgaan dan beantwoord ik die gewoon
uiteraard! maar doe je dat ook op de dansvloer o.i.d.? vaak hoor ik em niet eens afgaan... en betrap mezelf er vaak op dat ik mijn phone vaak check... net of het belangrijk is..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik een smsje krijg tijdens het uitgaan dan beantwoord ik die gewoon
zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'hey waar ben je'
links van de bar*
'ik zie je niet'
* links van de achterste bar*
'ow..ik was bij de voorste bar'
*ik sta dus bij de achterste*
'ok kom die kant op'
*ok*
zoiets?
[/quote] oficieel niet ook hier, kleine barretjes doen ze et wel maar de grote clubs niet dan word je buiten gezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know! niet altijd... maar dan weet ik me geen houding te geven en soms al die gasten that be hitting on me... don't like it...![]()
[..]
mag je roken in de kroegen in Spanje? In Zaragoza wel (moet het niet een te grote kroeg zijn) , maar ik weet niet hoe het landelijk is....
anders ben je die stront voor vliegen als je alleen staat
'hola q'tal'
neee ga weg
meestal iets van ben je in de stad, of waar ben jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'hey waar ben je'
links van de bar*
'ik zie je niet'
'ok kom die kant op'
*ok*
zoiets?
Potato Patatoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal iets van ben je in de stad, of waar ben je
oficieel niet ook hier, kleine barretjes doen ze et wel maar de grote clubs niet dan word je buiten gezetquote:
ja dat herken ik...als ze je bellen op je phone...het eerste wat ze zeggen...waar ben je? dan denk ik: who cares, wat wil je..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal iets van ben je in de stad, of waar ben je
Ow okay klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oficieel niet ook hier, kleine barretjes doen ze et wel maar de grote clubs niet dan word je buiten gezet
Hoe deden mensen dat zonder mobiel vroeger?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'hey waar ben je'
links van de bar*
'ik zie je niet'
'ok kom die kant op'
*ok*
zoiets?
[/quote]quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow okay klinkt aannemelijk
vind et éigenlijk wel prima, rook flink minder inmiddels
en dan ruik je ook nog naar je eu de toilette als je thuiskomt en niet naar fumes
Well, Montse (nichtje van me) vertelde me dat ze in Spanje het volgende hebben: ligt aan de oppervlakte van de tent...dat ze zelf mogen bepalen of er gerookt mag worden of niet....
zouden ze overal moeten doen....hier moet je steeds de straat op... in de zomer is het niet erg..maar s winters....
Ooh, da's wel zonder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sommigen willen niet eens dat ik deo op doe... armpit lickers.... i aim to please.. hahahaha
wie ik? ik wilde het net tegen jou zeggen.quote:
veel rondkijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe deden mensen dat zonder mobiel vroeger?
LOL onvoorstelbaar jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, die tijd ken ik ook.. yes, i'm that old... hahahahahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, als je het doet als iemand deo op heb smaakt het echt bitter...je tong begint te tintelen.....euh dat stond in de libellequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, da's wel zonder?Ik vond het al zo'n vies idee.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja normaliter vind ik het ook wel prima, maar hoe meer alcohol ik op heb...dan wil ik gewoon roken...
ik ruik het niet eens meer als ik thuiskom. (rook in je kleding) wel, mijn eau de toilette. (issey miyake) ..
Sommigen willen niet eens dat ik deo op doe... armpit lickers.... i aim to please.. hahahaha
slaapsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga slapen et is al half 2
khad mezelf half 2 gegeven![]()
ta mañana
asta luegoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga slapen et is al half 2
khad mezelf half 2 gegeven![]()
ta mañana
eetsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
Tis bijna 8 uur. moet nog eten.. effe diner scoren.... tot laters..![]()
midnightsnack dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:02 schreef Deceit het volgende:
ik heb ook nog steeds honger
A. Het is niet mijn katquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
laat jij je kat ook in je bed slapen?
Nothing happenedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG!!!that skank.. terwijl ie een vriendje had... ik moet toch eens Stroekie uithoren met een fles wijn of course..
Whehe.quote:
Ja die ligt echt steeds vaker op mijn balkon te slapen.quote:
Ja, maar niet in Brabant. Dus dan komen er geen gezellige dikke bourgondische katten langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een balkon. En een balkonkat. Over een maand wel een dakterrasje
. Samen met 4 anderen...
I know. Áls er al een kat langskomt dan is het vast zo'n schraal klein chagrijnig kutbeestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet in Brabant. Dus dan komen er geen gezellige dikke bourgondische katten langs
Ja precies. Chagrijnig verzuurd en vals blazendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Áls er al een kat langskomt dan is het vast zo'n schraal klein chagrijnig kutbeest.
Ow, die van 9 tot 10 is al gecancelled en die van 5 tot 6 is verzetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Urgh, meetings van 9 tot 12 en van 15 tot 18![]()
huuuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik niet. Veel te veel verantwoordelijkheid. Je kunt niet zomaar weg (nou ja, beter dan met een hond, dat wel... of een kind) en je moet het water en brood en andere voedseldingen geven anders gaat 't dood. EN inenten. EN mee naar de dierenarts en zo. Nee, dat vind ik te veel verantwoordelijkheid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |