o o.k..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee aqui is de gaybar![]()
ga toch niet in een bar staan pingelen op mn telefoon quasi interesant
niets in huis? que horror..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
tis hier alleen wel een drooggelegde bar
I'm thirsty!![]()
en moet werken ja, vandaag ook en ging gister redelijk te laat slapen
ja weet et, of in een hoekje staan texten met maanverlichting van je cell in je bekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k..nou, je zal ze de kost geven..ik zie dat vaak genoeg in een kroeg of club dat ze op de tijdens gesprek of dansen aan het text-message-en zijn... echt raar...
nah, ik betrap mezelf er ook weleens op. Als ik met iemand uitga en die gaat dan b.v. pissen o.i.d. en dan sta ik alleen...dan grijp ik ook meteen naar mijn telefoon om iedereen te textenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja weet et, of in een hoekje staan texten met maanverlichting van je cell in je bek
blijf dan thuis
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, ik betrap mezelf er ook weleens op. Als ik met iemand uitga en die gaat dan b.v. pissen o.i.d. en dan sta ik alleen...dan grijp ik ook meteen naar mijn telefoon om iedereen te texten
i know! niet altijd... maar dan weet ik me geen houding te geven en soms al die gasten that be hitting on me... don't like it...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]armzalig zeg!
![]()
When in awkward situations i grab my phone and pretend to be texting*
bumber sticker![]()
mag je roken in de kroegen in Spanje? In Zaragoza wel (moet het niet een te grote kroeg zijn) , maar ik weet niet hoe het landelijk is....quote:maar ik pakte dan een cigaret...maar dat is me ook al afgenomen enzo, dus nemen we een slok en lopen maar naar de bar ofzo
'hey waar ben je'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik een smsje krijg tijdens het uitgaan dan beantwoord ik die gewoon
uiteraard! maar doe je dat ook op de dansvloer o.i.d.? vaak hoor ik em niet eens afgaan... en betrap mezelf er vaak op dat ik mijn phone vaak check... net of het belangrijk is..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik een smsje krijg tijdens het uitgaan dan beantwoord ik die gewoon
zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'hey waar ben je'
links van de bar*
'ik zie je niet'
* links van de achterste bar*
'ow..ik was bij de voorste bar'
*ik sta dus bij de achterste*
'ok kom die kant op'
*ok*
zoiets?
[/quote] oficieel niet ook hier, kleine barretjes doen ze et wel maar de grote clubs niet dan word je buiten gezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know! niet altijd... maar dan weet ik me geen houding te geven en soms al die gasten that be hitting on me... don't like it...![]()
[..]
mag je roken in de kroegen in Spanje? In Zaragoza wel (moet het niet een te grote kroeg zijn) , maar ik weet niet hoe het landelijk is....
anders ben je die stront voor vliegen als je alleen staat
'hola q'tal'
neee ga weg
meestal iets van ben je in de stad, of waar ben jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'hey waar ben je'
links van de bar*
'ik zie je niet'
'ok kom die kant op'
*ok*
zoiets?
Potato Patatoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal iets van ben je in de stad, of waar ben je
oficieel niet ook hier, kleine barretjes doen ze et wel maar de grote clubs niet dan word je buiten gezetquote:
ja dat herken ik...als ze je bellen op je phone...het eerste wat ze zeggen...waar ben je? dan denk ik: who cares, wat wil je..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal iets van ben je in de stad, of waar ben je
Ow okay klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oficieel niet ook hier, kleine barretjes doen ze et wel maar de grote clubs niet dan word je buiten gezet
Hoe deden mensen dat zonder mobiel vroeger?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'hey waar ben je'
links van de bar*
'ik zie je niet'
'ok kom die kant op'
*ok*
zoiets?
[/quote]quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow okay klinkt aannemelijk
vind et éigenlijk wel prima, rook flink minder inmiddels
en dan ruik je ook nog naar je eu de toilette als je thuiskomt en niet naar fumes
Well, Montse (nichtje van me) vertelde me dat ze in Spanje het volgende hebben: ligt aan de oppervlakte van de tent...dat ze zelf mogen bepalen of er gerookt mag worden of niet....
zouden ze overal moeten doen....hier moet je steeds de straat op... in de zomer is het niet erg..maar s winters....
Ooh, da's wel zonder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sommigen willen niet eens dat ik deo op doe... armpit lickers.... i aim to please.. hahahaha
wie ik? ik wilde het net tegen jou zeggen.quote:
veel rondkijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe deden mensen dat zonder mobiel vroeger?
LOL onvoorstelbaar jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, die tijd ken ik ook.. yes, i'm that old... hahahahahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, als je het doet als iemand deo op heb smaakt het echt bitter...je tong begint te tintelen.....euh dat stond in de libellequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, da's wel zonder?Ik vond het al zo'n vies idee.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja normaliter vind ik het ook wel prima, maar hoe meer alcohol ik op heb...dan wil ik gewoon roken...
ik ruik het niet eens meer als ik thuiskom. (rook in je kleding) wel, mijn eau de toilette. (issey miyake) ..
Sommigen willen niet eens dat ik deo op doe... armpit lickers.... i aim to please.. hahahaha
slaapsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga slapen et is al half 2
khad mezelf half 2 gegeven![]()
ta mañana
asta luegoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga slapen et is al half 2
khad mezelf half 2 gegeven![]()
ta mañana
eetsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
Tis bijna 8 uur. moet nog eten.. effe diner scoren.... tot laters..![]()
midnightsnack dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:02 schreef Deceit het volgende:
ik heb ook nog steeds honger
A. Het is niet mijn katquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
laat jij je kat ook in je bed slapen?
Nothing happenedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG!!!that skank.. terwijl ie een vriendje had... ik moet toch eens Stroekie uithoren met een fles wijn of course..
Whehe.quote:
Ja die ligt echt steeds vaker op mijn balkon te slapen.quote:
Ja, maar niet in Brabant. Dus dan komen er geen gezellige dikke bourgondische katten langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een balkon. En een balkonkat. Over een maand wel een dakterrasje
. Samen met 4 anderen...
I know. Áls er al een kat langskomt dan is het vast zo'n schraal klein chagrijnig kutbeestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet in Brabant. Dus dan komen er geen gezellige dikke bourgondische katten langs
Ja precies. Chagrijnig verzuurd en vals blazendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Áls er al een kat langskomt dan is het vast zo'n schraal klein chagrijnig kutbeest.
Ow, die van 9 tot 10 is al gecancelled en die van 5 tot 6 is verzetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Urgh, meetings van 9 tot 12 en van 15 tot 18![]()
huuuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |