ja, als je het doet als iemand deo op heb smaakt het echt bitter...je tong begint te tintelen.....euh dat stond in de libellequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, da's wel zonder?Ik vond het al zo'n vies idee.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja normaliter vind ik het ook wel prima, maar hoe meer alcohol ik op heb...dan wil ik gewoon roken...
ik ruik het niet eens meer als ik thuiskom. (rook in je kleding) wel, mijn eau de toilette. (issey miyake) ..
Sommigen willen niet eens dat ik deo op doe... armpit lickers.... i aim to please.. hahahaha
slaapsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga slapen et is al half 2
khad mezelf half 2 gegeven![]()
ta mañana
asta luegoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga slapen et is al half 2
khad mezelf half 2 gegeven![]()
ta mañana
eetsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
Tis bijna 8 uur. moet nog eten.. effe diner scoren.... tot laters..![]()
midnightsnack dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:02 schreef Deceit het volgende:
ik heb ook nog steeds honger
A. Het is niet mijn katquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
laat jij je kat ook in je bed slapen?
Nothing happenedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG!!!that skank.. terwijl ie een vriendje had... ik moet toch eens Stroekie uithoren met een fles wijn of course..
Whehe.quote:
Ja die ligt echt steeds vaker op mijn balkon te slapen.quote:
Ja, maar niet in Brabant. Dus dan komen er geen gezellige dikke bourgondische katten langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een balkon. En een balkonkat. Over een maand wel een dakterrasje
. Samen met 4 anderen...
I know. Áls er al een kat langskomt dan is het vast zo'n schraal klein chagrijnig kutbeestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet in Brabant. Dus dan komen er geen gezellige dikke bourgondische katten langs
Ja precies. Chagrijnig verzuurd en vals blazendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Áls er al een kat langskomt dan is het vast zo'n schraal klein chagrijnig kutbeest.
Ow, die van 9 tot 10 is al gecancelled en die van 5 tot 6 is verzetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Urgh, meetings van 9 tot 12 en van 15 tot 18![]()
huuuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |