Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, we doen het rustig aan, we vinden elkaar wel leuk enzo, dus ik blijf positief
die met die bril geeft bijna licht.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.
Snap ik. Maar het heeft ook iets verslavends hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een gedoe, zeg. Ben blij dat ik dat nooit heb mee hoeven maken, heheh.
Die met die bril heeft wel een fokking mooie lichaamsbouw, goede botstructuur en mooi gevormd spierweefsel.quote:
Dat ziet er ook netjes uit!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
Dosadi, MisterO is meer fan van zulke kerels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Die met die bril heeft wel een fokking mooie lichaamsbouw, goede botstructuur en mooi gevormd spierweefsel.
Dat kanquote:Op maandag 24 mei 2010 21:31 schreef Dosadi het volgende:
Dosadi vind dat MisterO een te gladde smaak heeft.
Dosadi haalt ze uit Brazillie en Frankrijk vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kanik heb het niet zo met dat Oosterse look.
Oosters? je bedoelt zeker Arabisch...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kanik heb het niet zo met dat Oosterse look.
Doasdi, wie is Dosadi eigenlijk?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi haalt ze uit Brazillie en Frankrijk vandaag.
Dosadi gaat niet voor all-american.
Dosdai geeft je die ene in zijn vorige post, omdat Dosadi andere mensen zijn sloppy seconds gunt.
Vroeg ik me eigenlijk ook net af.quote:
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.quote:
Jezus, hoeveel klonen heb je?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.
Het is ik Kugari-Ken! PhalanX!
I knew it! maar ik twijfelde omdat de foto's tegenvielenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dosadi is het zat om in de derde persoon enkelvoud te praten, want Dosadi is de Hulk niet.
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
btw, nu dat deel 3 al klaar is. Wat staat er nu op de agenda?quote:
Best wel jammer hequote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik las net dat Lindsay niet hoeft te zitten.bitch heeft echt gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |