abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:00:09 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82056434
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, maar dat is ook lastig zonder telefoon, de anus is er altijd al geweest.

slaap lekker!
Hiermee doel ik op het feit dat er steeds meer mogelijkheden komen die mensen kunnen bedenken of aanwenden om sex-spelletjes te doen. Het is over enige tijd ook zo gewoon als wat (in jouw perceptie als er een bepaald aantal mensen dat doet, het lekker vindt, en dat die mensen dan vinden dat het normaal is, dan is het normaal). Mind you, ik vind het een zwak voorbeeld in deze discussie, maar het kwam in me op, ook omdat ik daar iets over gezien heb hier vandaag. Het had ook niets om het lijf en het was ook geen belangrijke opmerking.

Ten tweede, de anus is er altijd geweest, omdat er altijd al gepoept moest worden. Zonder de anus zouden we een groot probleem hebben. Ik zou het ook zielig vinden als mensen aangewezen zijn op de anus een stoma krijgen. Kijk DAT vind ik nou een probleem voor mensen die er min of meer op aangewezen zijn.
Als mensen perse sex willen (omdat ze het lekker vinden) lijkt me dat wel zaak om de boel grondig te reinigen (wat niet zo gemakkelijk is als even de poes wassen) en bedacht te zijn op bacteriele infecties e.d. , naast het feit dat je er misschien aan moet denken dat wat eenmaal je lichaam uit gaat, niet meer gezond kan zijn voor de mens.

Verder wil ik nog opmerken in het kader van het "natuurlijk zijn" dat de endeldarm een peristaltiek heeft die averechts werkt als er een voorwerp in gestopt wordt; een zetpil inbrengen kan al een gedoe zijn, want zodra je die erin wilt stoppen, wil je lichaam het er meteen uitpoepen, zo van HELP..... indringers.

Ik vraag me ook af wat er medisch gezien aan problemen zullen optreden als dit zoals jij betoogt, min of meer net zo gewoon is als eten, drinken en poepen. Maar ga vooral je gang, ik hoop dat ik van jou mag bedanken, not my cup of tea.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 29-05-2010 12:15:03 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:01:58 #252
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82056477
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:58 schreef TR08 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het bij anale sex meer om of het ervoor gebruikt kan worden dan of het ervoor bedoeld is.
Nou, dan heb ik dus toch net gezegd dat die zenuwen er niet speciaal voor het seksuele genot zitten, maar voor andere doeleinden of niet soms?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:03:30 #253
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82056515
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:25 schreef Tamashii het volgende:
snakelady,er is geen discussie met haar mogelijk dus laat het lekker. ik denk dat het belangrijk is als je voor jezelf weet wat je wel en niet doet en of dat nou 'goed' of 'fout' moet zijn, lekker belangrijk als je tenminste gelukkig bent.
Kijk, met het vetgedrukte zijn we het toch nog eens. Enne van goeie sex wordt iedereen gelukkig, dus ik wens iedereen veel geluk toe.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:05:19 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82056555
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:44 schreef Zero17 het volgende:
Maar laat ik weer eens OT reageren: Het feit dat er zich veel axonen- en dendrietenuiteinden bevinden rondom de anus is niet voor het genot. Dat is om goed aan te voelen wanneer de ontlasting moet worden geloosd en tevens om de anus goed aan te spannen. De vingertoppen zijn ook ontzettend gevoelig, maar alles wat gevoelig is hoeft toch niet meteen als een erogene zone te worden gedoopt?
Kijk, dat bedoel ik, maar het wil er nou eenmaal niet in (letterlijk en figuurlijk).
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:08:51 #255
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82056630
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik, maar het wil er nou eenmaal niet in (letterlijk en figuurlijk).
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:09:36 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82056647
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:58 schreef TR08 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het bij anale sex meer om of het ervoor gebruikt kan worden dan of het ervoor bedoeld is.

Sommige mensen vinden het lekker en je maakt er niets mee stuk (mits je voorzichtig genoeg bent ). Waarom zou je je dan uberhaupt bezig houden met "de bedoelingen" van bepaalde lichaamsdelen?

Waarom zou je je eigenlijk uberhaupt zo moreel met gebruik van lichaamsdelen bezig willen houden? Als iemand iets lekker vind is alles toch prima?
Dat is inderdaad het geval. Men beweert dat het normaal is en dat betwist ik, EN ik vind het idee van poep(lucht) tijdens de sex afstotelijk. Ik vind het grappig dat men alle mogelijke 'drogredenen' aanhaalt om dit te rechtvaardigen.

Verder, tsja, it's not my body.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:23:02 #257
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82056966
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:08 schreef Zero17 het volgende:

[..]

pi_82062711
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb ook poezen gehad en als kind thuis hadden we honden (meerdere).

De anus is een poepgat. Klaar. Dat mensen dat gebruiken voor sex omdat er zenuwuiteinden zitten die een prettig gevoel geven (bedoeld om lekker te kunnen poepen) wil nog niet zeggen dat het bedoeld is om sex te hebben. Haalt niet weg, de endeldarm is een uitgang voor poep.
Dat je eruit schijt wil ook niet zeggen dat het niet bedoeld is om seks mee te hebben.

Je zeurt steeds over drogredenen, zelfs als mensen gewoon met een degelijke onderbouwing komen, terwijl je zelf met de meest kansloze argumenten komt.
Wie bepaalt nou eenmaal hoe het bedoeld is?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:25:34 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82063540
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:55 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dat je eruit schijt wil ook niet zeggen dat het niet bedoeld is om seks mee te hebben.

Je zeurt steeds over drogredenen, zelfs als mensen gewoon met een degelijke onderbouwing komen, terwijl je zelf met de meest kansloze argumenten komt.
Wie bepaalt nou eenmaal hoe het bedoeld is?
Deze reactie is kansloos, en dat weet je, maar probeer niet persoonlijk te worden, nergens voor nodig.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:18:24 #260
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82066850
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:44 schreef Zero17 het volgende:
Maar laat ik weer eens OT reageren: Het feit dat er zich veel axonen- en dendrietenuiteinden bevinden rondom de anus is niet voor het genot. Dat is om goed aan te voelen wanneer de ontlasting moet worden geloosd en tevens om de anus goed aan te spannen. De vingertoppen zijn ook ontzettend gevoelig, maar alles wat gevoelig is hoeft toch niet meteen als een erogene zone te worden gedoopt?
Maar vingers zijn geen erogene zone... Ik bedoel, het is geen keuze, "vanaf nu ga ik mijn anus als erogene zone beschouwen, woei!". Het voelt bij veel mensen nu eenmaal geil als er mee gespeeld wordt, of ze willen of niet. Net als de knieholten, de oren of de nek, voetzolen, oksels, noem maar op. Mogen die plekken dan niet gestimuleerd worden, omdat het lekker voelt?

Over het algemeen is anale seks (of bijvoorbeeld het "neuken" van de oksel of knieholte, dat schijnt ook te bestaan) ook nog lekker voor beide partners, terwijl orale seks dat vooral is voor de ontvanger.

Juist door al die zenuwuiteinden en de de interne stimulatie van de g-spot, lijkt de anus me eigenlijk ook bedoeld voor seks, als je al van een bedoeling kunt spreken in de natuur.

En als je daar toch aan vast wil houden, die "bedoeling": De mens is ook niet bedoeld om de hele dag op z'n reet te zitten, dus ga eens even snel op jacht
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_82067625
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Deze reactie is kansloos, en dat weet je, maar probeer niet persoonlijk te worden, nergens voor nodig.

Kansloos?
Ja dat klopt, bij jou maakt het geen zak uit wat er gezegd wordt, alles is kansloos. Dit hele topic is kansloos.

Of gedraag jij je nou zo kansloos dat je eigenlijk weet dat ik stiekem ergens wel gelijk heb (en dan niet over de inhoud van dit topic want daar is geen juiste waarheid in te vinden maar over het onderbouwen etc) en nu gewoon niet meer weet wat je daar op moet zeggen?
En waarom mag jij anderen wijzen op wat in jouw ogen drogredenen of slecht onderbouwde argumenten zijn maar vlieg je direct met non-argumenten de verdediging in als anderen aangeven dat jij hetzelfde doet?
Ik word trouwens helemaal niet persoonlijk, ik constateer bepaald gedrag binnen dit topic en ga daar op in, heeft niets met jou persoonlijk te maken. Wellicht vind ik je verder hartstikke aardig, maar kunnen we hier niet op 1 lijn komen.
Alleen heel jammer dat er meer gediscussieerd moet worden over het discussiëren zelf.

Inhoudelijk zijn we er immers al lang uit: Sommige mensen vinden anale seks vies, anderen vinden het fijn. Iedereen moet daarom voor zichzelf bepalen wat hij of zij zelf fijn vindt en in bed doet.
Feauteaux
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:39:22 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82069608
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

[quote]Kansloos?
Ja dat klopt, bij jou maakt het geen zak uit wat er gezegd wordt, alles is kansloos. Dit hele topic is kansloos.
Definieer kansloos.
quote:
Of gedraag jij je nou zo kansloos dat je eigenlijk weet dat ik stiekem ergens wel gelijk heb (en dan niet over de inhoud van dit topic want daar is geen juiste waarheid in te vinden maar over het onderbouwen etc) en nu gewoon niet meer weet wat je daar op moet zeggen?
Dit is een waardeoordeel die nergens op slaat. Ik heb voldoende mijn argumenten gestaafd. Jij draait de zaken om, men wil blijven beweren dat anale sex normaal is, ik vind van niet en mijn argumenten heb ik vaak genoeg gegeven. Ik weet niet of jij dit hele topic doorgelezen hebt, vast niet, want anders kon je "een beetje dom" over. Ik vind dit wel een beetje op de persoon, maar aangezien jij dat niet zo vindt, doe ik het dan toch maar.
quote:
En waarom mag jij anderen wijzen op wat in jouw ogen drogredenen of slecht onderbouwde argumenten zijn maar vlieg je direct met non-argumenten de verdediging in als anderen aangeven dat jij hetzelfde doet?
Ik word trouwens helemaal niet persoonlijk, ik constateer bepaald gedrag binnen dit topic en ga daar op in, heeft niets met jou persoonlijk te maken. Wellicht vind ik je verder hartstikke aardig, maar kunnen we hier niet op 1 lijn komen.
Alleen heel jammer dat er meer gediscussieerd moet worden over het discussiëren zelf.
Ik mag dat omdat ik dat vind en ik leg ook uit waarom. Welke non-argumenten zijn dat volgens jou, ik ben benieuwd. Wat constateer jij nou precies, wees eens duidelijk (nu we toch persoonlijk worden, met toestemming van jou natuurlijk)?
En ja, ik denk dat ik jou ook best aardig zou vinden, ik word niet snel boos op mensen, ik ben altijd bereid om iets uit te leggen, en probeer persoonlijke aanvallen te beperken.
Dat het gegeven moment meer lijkt op het discussieren om te discussieren, dat ben ik met je eens. Ik heb mijn mening gegeven, maar als iemand met tegenargumenten komt, antwoord ik als welopgevoed meisje natuurlijk.
quote:
Inhoudelijk zijn we er immers al lang uit: Sommige mensen vinden anale seks vies, anderen vinden het fijn. Iedereen moet daarom voor zichzelf bepalen wat hij of zij zelf fijn vindt en in bed doet.
Kijk en hier ga je eigenlijk de fout in, we zijn het eens dat mensen het zelf moeten weten (ik kan ze moeilijk zeggen dat ze het niet mogen/moeten doen) en ja, dus ze mogen het zelf bepalen.
Echter, waar de schoen wringt is het feit dat men beweert dat anale sex normaal (lees: 'natuurlijk') is en (min of meer, ik zeg het voorzichtig) gelijkgesteld wordt aan vaginale sex.
Er zijn mensen die zichzelf bewerken met flessen in de op zich laten poepen, of zichzelf geweld aan doen om genot te genereren, ook zij moeten het zelf weten.
It's a free county, live like you wanna live, maar vraag niet van mij dat ik doe alsof het "normale"sex is voorzover normaal, normaal is natuurlijk.

Ga nu lekker eten, laterz....
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:40:56 #263
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82069666
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:30 schreef tarantism het volgende:
ik schaam me dood, maar ik krijg echt zin om in me reet geneukt te worden door dit topic
Wat let je, hulp nodig?
pi_82073203
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Definieer kansloos.
[..]

Dit is een waardeoordeel die nergens op slaat. Ik heb voldoende mijn argumenten gestaafd. Jij draait de zaken om, men wil blijven beweren dat anale sex normaal is, ik vind van niet en mijn argumenten heb ik vaak genoeg gegeven. Ik weet niet of jij dit hele topic doorgelezen hebt, vast niet, want anders kon je "een beetje dom" over. Ik vind dit wel een beetje op de persoon, maar aangezien jij dat niet zo vindt, doe ik het dan toch maar.
[..]

Ik mag dat omdat ik dat vind en ik leg ook uit waarom. Welke non-argumenten zijn dat volgens jou, ik ben benieuwd. Wat constateer jij nou precies, wees eens duidelijk (nu we toch persoonlijk worden, met toestemming van jou natuurlijk)?
En ja, ik denk dat ik jou ook best aardig zou vinden, ik word niet snel boos op mensen, ik ben altijd bereid om iets uit te leggen, en probeer persoonlijke aanvallen te beperken.
Dat het gegeven moment meer lijkt op het discussieren om te discussieren, dat ben ik met je eens. Ik heb mijn mening gegeven, maar als iemand met tegenargumenten komt, antwoord ik als welopgevoed meisje natuurlijk.
[..]

Kijk en hier ga je eigenlijk de fout in, we zijn het eens dat mensen het zelf moeten weten (ik kan ze moeilijk zeggen dat ze het niet mogen/moeten doen) en ja, dus ze mogen het zelf bepalen.
Echter, waar de schoen wringt is het feit dat men beweert dat anale sex normaal (lees: 'natuurlijk') is en (min of meer, ik zeg het voorzichtig) gelijkgesteld wordt aan vaginale sex.
Er zijn mensen die zichzelf bewerken met flessen in de op zich laten poepen, of zichzelf geweld aan doen om genot te genereren, ook zij moeten het zelf weten.
It's a free county, live like you wanna live, maar vraag niet van mij dat ik doe alsof het "normale"sex is voorzover normaal, normaal is natuurlijk.

Ga nu lekker eten, laterz....

Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt, ik heb niets tegen op je onderbouwingen. Ik ben het er niet mee eens, maar ze zijn niet verkeerd ofzo zeg maar.
Wat ik meer bedoel is dat zodra iemand met tegenargumenten komt, jij het erg snel af doet als onzin, kansloos, een drogreden of wat dan ook. Je vertelt er echter niet bij waarom. En dat vind ik dan weer kansloos.

Met kansloos in mijn vorige post bedoelde ik trouwens de letterlijke definitie van het woord. Dat ik het idee krijg dat mijn argumenten (en van mensen die mijn mening deling) nogal snel afgedaan worden als onzin.
En dat als ik vraag wie of wat dan bepaalt wat wel of niet normaal is, dat daar vervolgens geen duidelijk antwoord op komt terwijl hier wel steeds wordt genoemd dat anale seks al dan niet normaal is.

Wat ik over de gehele lijn meer probeer te zeggen is dat 'normaal' voor iedereen anders is. De 1 vindt het normaal om salami met stroop op brood te eten terwijl iemand anders die combinatie bizar vindt. Hetzelfde geldt voor anale sex (en andere vormen zoals je ook al aangeeft )

En wat ik daarmee weer probeer te zeggen is dus dat niemand hier gelijk in kan hebben en tegelijkertijd heeft iedereen hier gelijk. Voor iedereen is immers iets anders normaal, niemand heeft gelijke normen en waarden.

Ik ga ook maar eens eten (geen salami met stroop trouwens, dat vind ik dan weer goor )
Feauteaux
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:16:30 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82081721
Wat mij stoort is dat erkende feiten door jou (TB) meteen als drogredenatie wordt gezien en als onzin en er dan ook verders niet op in gaat, terwijl het gewoon feiten zijn.

Dan is het vrij lastig discussieren.

Ík begrijp dat je het vies vind, mijn hobby is het ook niet en niet eens zozeer om het vieze er van maar dat doet er niet toe.
Maar je schrijft de hele tijd dat het niet normaal is, ik vraag me af waarom het niet normaal is, wat maakt iets normaal en wat maakt iets abnormaal?

Als ik iets zoek naar het woord normaal kom ik op dit uit.

normaal
Uitspraak: nɔrˈmal Bijvoeglijk naamwoord zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen.

Aangezien bijna 50% van de heterokoppels het doet kan je het dus zien als redelijk normaal, zeker niet abnormaal.

'Wat dus dit betekend.

abnormaal
[bijvoeglijk naamwoord]• heel anders dan gewoon, wat op een ziekte wijst
vb:zijn angst is abnormaal
synoniem: pathologisch
tegenstellingen: gangbaar gewoon normaal gemiddeld doorsnee gebruikelijk normaliter

Sterker nog, als ik dit zo lees ik jouw aversie van mensen die aan anale seks doen abnormaal.

Maar ik vermoed dat dit ook wel weer afgedaan zal worden als onzin.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:55:05 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82083976
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt, ik heb niets tegen op je onderbouwingen. Ik ben het er niet mee eens, maar ze zijn niet verkeerd ofzo zeg maar.
Wat ik meer bedoel is dat zodra iemand met tegenargumenten komt, jij het erg snel af doet als onzin, kansloos, een drogreden of wat dan ook. Je vertelt er echter niet bij waarom. En dat vind ik dan weer kansloos.
Ik snap niet goed wat je bedoelt, want dat mijn argumenten geven aan dat ik het niet afdoe, maar juist die tegenargumenten heb ik weerlegd heb, lees maar eens terug. Ik maak me er niet vanaf met een Jantje van Leiden, en ik moet constateren dat er geen speld tussen te krijgen is.
quote:
Met kansloos in mijn vorige post bedoelde ik trouwens de letterlijke definitie van het woord. Dat ik het idee krijg dat mijn argumenten (en van mensen die mijn mening deling) nogal snel afgedaan worden als onzin
.
Het hoeft niet kansloos te zijn, mensen gaan toch nadenken, leren er misschien iets bij, en proberen toch redelijk respectvol van mening te verschillen, voor zover dat mogelijk is. Ik heb niet snel de tegenargumenten van andersdenkenden afgedaan met onzin. Ik vind wel dat je mij dan tekort doet, maar dat terzijde, want dat mag niet de belangrijkste reden zijn, ik ben een groot meisje en kan wel wat hebben hoor.
quote:
En dat als ik vraag wie of wat dan bepaalt wat wel of niet normaal is, dat daar vervolgens geen duidelijk antwoord op komt terwijl hier wel steeds wordt genoemd dat anale seks al dan niet normaal is.
Wat ik over de gehele lijn meer probeer te zeggen is dat 'normaal' voor iedereen anders is. De 1 vindt het normaal om salami met stroop op brood te eten terwijl iemand anders die combinatie bizar vindt. Hetzelfde geldt voor anale sex (en andere vormen zoals je ook al aangeeft )
En wat ik daarmee weer probeer te zeggen is dus dat niemand hier gelijk in kan hebben en tegelijkertijd heeft iedereen hier gelijk. Voor iedereen is immers iets anders normaal, niemand heeft gelijke normen en waarden.
Dat antwoord is ook al zo vaak langsgekomen, maar ik wil speciaal voor jou nog een poging wagen. Komtiedan! Ten eerste ging het er eigenlijk om of het natuurlijk was, dus of het ervoor bedoeld was. Ben het met je eens dat ‘normaal’ een subjectief gegeven is, dus ‘natuurlijk’ dekt de lading beter.
Het ging primair niet over normen en waarden.
Voor meer, zie Is anale seks 'normaal' aan het worden? #2 en Is anale seks 'normaal' aan het worden?
quote:
Ik ga ook maar eens eten (geen salami met stroop trouwens, dat vind ik dan weer goor )
Ik hoop dat het gesmaakt heeft.
  zondag 30 mei 2010 @ 00:47:13 #267
305097 KIMLEE
hallo, mijn naam is KIM LEE
pi_82086655
Mensen,

De ANAAL is juist bedoelt om sex te hebben ik zal zeggen waarom. De vaginaal geeft spuug af waardoor glij mogelijkheden ontstaan in de vaginaal.

De Anaal geeft geen spuug maar crap af. Deze crap (beter bekend als poep) heeft ook glij mogelijkheden. In het oude China was het normaal dat de man rustig de staaf in de Anaal gleed. Vervolgens de vrouw/man de Anaal ontspant waardoor er Crap komt en het glijden makkelijk gaat.

Mijn tip.

Crap tijdens anaal.
Ik woon al 4 jaars in nederland. kom uit peking. de meeste mensen noemen mij HUANG
  zondag 30 mei 2010 @ 01:25:40 #268
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82087952
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Juist door al die zenuwuiteinden en de de interne stimulatie van de g-spot, lijkt de anus me eigenlijk ook bedoeld voor seks, als je al van een bedoeling kunt spreken in de natuur.
Nee tuurlijk niet, die zenuwen hebben een hele andere functie. Dat het toevallig voor sommigen prima voelt, is een bijkomstigheid, maar als je serieus denkt dat die zenuwen daar zitten voor het betreffende doeleinde waar we het nu over hebben, dan moet je nog maar eens de anatomie van de mens bestuderen.
quote:
Een erogene zone is een gebied van het menselijk lichaam dat bij aanraking seksuele gevoelens kan opwekken. Deze zones kunnen van persoon tot persoon verschillen. Zo zijn de gebieden rond de geslachtsorganen erogene zones, zoals de onderbuik en de binnenkant van de dijen. Verder zijn bij de meeste vrouwen de tepels een erogene zone, en bij veel, maar niet alle mannen. Andere plekken die een erotisch gevoel kunnen opwekken als ze gestreeld of op een andere manier zacht aangeraakt worden zijn de oorlellen, nek en hals, de rug, billen of voeten.
Stuk voor stuk plekken waarbij de een mogelijke 'seksuele functie' slechts een secundaire eigenschap is. Zo geldt dat ook voor de anus. Het is er nooit primair voor bedoeld geweest is wat ik probeer te zeggen.
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:
En als je daar toch aan vast wil houden, die "bedoeling": De mens is ook niet bedoeld om de hele dag op z'n reet te zitten, dus ga eens even snel op jacht
Je probeert het maar weg te wuiven door te zeggen dat we al lang van onze 'bedoeling' zijn afgeweken?
Dat zou natuurlijk nergens over gaan, want ja, iets met evolutie enzo?
  zondag 30 mei 2010 @ 12:05:02 #269
37769 erodome
Zweefteef
pi_82094208
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je vagina is er om een penis in te krijgen. De natuur is zo dat het met de normale hygiene geen enkel beletsel noch smerig is.
Niet waar, sperma en vrouwelijk vocht bijten elkaar heel stevig, de natuurlijke balans van de vagina wordt elke keer dat een man binnen treed verstoord en kan witte vloed, blaasontsteking en nog wat andere dingen veroorzaken.
Zonder met soa's te moeten gaa smijten kan je al een heel scale aan problemen opnoemen die van hele gewone vaginale seks kunnen afkomen, gelukkig loopt het meestal wel los, maar als je de hele verzameling onder elkaar zet wordt het een beste lijst.

De natuur doet vooral ook graag aan selectie, daarvoor moet er uitval zijn, wie graa met natuur schermt moet zich verdomde goed realiseren dat de natuur niet aan kusje kroel doet en dat natuur ook erg vaak ziekte en dood betekend, zelfs in dit geval komt ziekte iig om de hoek kijken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:06:14 #270
37769 erodome
Zweefteef
pi_82094249
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die pijn fijn vinden hoor.
Yep, maar er is pijn en er is pijn, ik ken niemand inc mezelf die blij word van een keer de teen goed stoten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:07:53 #271
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82094300
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet waar, sperma en vrouwelijk vocht bijten elkaar heel stevig, de natuurlijke balans van de vagina wordt elke keer dat een man binnen treed verstoord en kan witte vloed, blaasontsteking en nog wat andere dingen veroorzaken.
Zonder met soa's te moeten gaa smijten kan je al een heel scale aan problemen opnoemen die van hele gewone vaginale seks kunnen afkomen, gelukkig loopt het meestal wel los, maar als je de hele verzameling onder elkaar zet wordt het een beste lijst.

De natuur doet vooral ook graag aan selectie, daarvoor moet er uitval zijn, wie graa met natuur schermt moet zich verdomde goed realiseren dat de natuur niet aan kusje kroel doet en dat natuur ook erg vaak ziekte en dood betekend, zelfs in dit geval komt ziekte iig om de hoek kijken.
Hmm, je weet dat natuurlijke selectie op dit moment niet bij de mens plaatsvindt hè?
  zondag 30 mei 2010 @ 12:12:53 #272
37769 erodome
Zweefteef
pi_82094467
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik slaap toch wel hoor, maak je daar maar niet ongerust over, en lekker ook.
Ik heb mijn mening, jij de jouwe, ik blijf erbij dat de endeldarm een poepgat is.
Kijk dat homo's de anus gebruiken snap ik wel, ze hebben geen vagina.
Het is een modeverschijnsel geworden.
Dat is ook niet waar, lang niet elke homo doet aan anale seks en ee mode verschijnsel is het ook al niet.
Lees de rapporten van kinsey eens, ze zijn hier en daar wel wat omstreden, maar het is overduidelijk dat zelfs in de uberpreutse jaren '50 mensen aan anale seks deden, er werd alleen niet openlijk over gepraat.
Verder de geschiedenis is is anale seks ook een vrij normaal gegeven, in oude geschriften vanuit india kan je het zelfs herleiden tot ruim 3000 vc, waar er openlijk over geschreven werd als het normaalste ding op aarde.

Maar net als het er altijd een fikse groep is geweest die anale seks bedrijft is er ook een groep die het niks vind, die het of geprobeerd hebben en niks aan vonden, of wie het idee zo tegenstaat dat ze het niet eens wilde proberen, anale seks is normaal in de menselijke seksualiteit, maar variatie misschien nog wel meer en zo komt het dan wel weer goed
  zondag 30 mei 2010 @ 12:16:54 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82094583
Anaal = lekker en daarom doe ik het. Punt.
Resistance is futile.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:16:55 #274
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82094585
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar, lang niet elke homo doet aan anale seks en ee mode verschijnsel is het ook al niet.
Lees de rapporten van kinsey eens, ze zijn hier en daar wel wat omstreden, maar het is overduidelijk dat zelfs in de uberpreutse jaren '50 mensen aan anale seks deden, er werd alleen niet openlijk over gepraat.
Verder de geschiedenis is is anale seks ook een vrij normaal gegeven, in oude geschriften vanuit india kan je het zelfs herleiden tot ruim 3000 vc, waar er openlijk over geschreven werd als het normaalste ding op aarde.

Maar net als het er altijd een fikse groep is geweest die anale seks bedrijft is er ook een groep die het niks vind, die het of geprobeerd hebben en niks aan vonden, of wie het idee zo tegenstaat dat ze het niet eens wilde proberen, anale seks is normaal in de menselijke seksualiteit, maar variatie misschien nog wel meer en zo komt het dan wel weer goed
Nog steeds is het er primair niet voor bedoeld. 3000 jaar is een peulenschil als je kijkt naar de geschiedenis van de mens (en zoogdieren überhaupt), dus heft feit dat 3000 jaar geleden mensen er al mee bezig waren is an zich wel interessant, maar het is zekerst geen argument tegen de primaire bedoeling van de anus.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:17:59 #275
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82094609
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:16 schreef Seven. het volgende:
Anaal = lekker en daarom doe ik het. Punt.
Dank je wel voor jouw ontzettend nuttige inbreng in deze discussie.
Ach, je probeert er tenminste geen evolutionaire excuses voor te verzinnen, dat kan mij dan wel bekoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')