Ik heb deze gekocht voor aan de muur in de keuken:quote:Op maandag 24 mei 2010 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net vragen ja! (Ik ben nu pas klaar met teruglezen.)
En: pics van de leuke spulletjes!
Vind je de bovenstaande onderwerpen belangrijk? Voor jezelf en/of Nederland?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Pff, hoe kan ik nou ooit bepalen op wie ik moet stemmen... ik heb er zo weinig verstand van..
Wel of geen afschaffing van de hypotheekrente? Wat zijn de gevolgen? Waarom zouden we het afschaffen of juist aanhouden?
moet er bezuinigd worden op defensie?
Wel of gee studiebeurs omzetten naar leningen?
Ik weet het echt niet hoor...![]()
hypotheekrente niet zo belangrijk, want ik heb zelf nog geen huis, maar dat vind ik niet echt een goede reden.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je de bovenstaande onderwerpen belangrijk? Voor jezelf en/of Nederland?
Zo ja, wat zijn jouw ideeën erover zonder je er in verdiept te hebben of het juiste antwoord te moeten geven?
Zo nee: wat voor punten vind jij belangrijk voor jezelf en/of anderen?
Ohja, goede! Ik denk dat ik dat maar doe inderdaad. Weg met de moskeeen, nergens van die rare doeken op hoofden, en meer ruimte voor de eigenlijke bevolking van dit landquote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef neen het volgende:
Calimero, aan je post te lezen denk ik dat je het best op Geert Wilders kunt gaan stemmen.
daar heb ik nou ook enorme last van!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hypotheekrente niet zo belangrijk, want ik heb zelf nog geen huis, maar dat vind ik niet echt een goede reden.
Studiebeurs wel belangrijk, milieu belangrijk, maar ik heb er verder geen ideeen over... Want ik weet er te weinig vanaf, das juist het probleem!Maar heb ook geen zin/tijd om me helemaal in elk punt in te gaan lezen...
Nee, maar je hóeft er niet vanalles van te weten. Je kiest niet het nieuwe beleid; je kiest een vertegenwoordiger in het parlement.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hypotheekrente niet zo belangrijk, want ik heb zelf nog geen huis, maar dat vind ik niet echt een goede reden.
Studiebeurs wel belangrijk, milieu belangrijk, maar ik heb er verder geen ideeen over... Want ik weet er te weinig vanaf, das juist het probleem!Maar heb ook geen zin/tijd om me helemaal in elk punt in te gaan lezen...
Weg ermee!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ohja, goede! Ik denk dat ik dat maar doe inderdaad. Weg met de moskeeen, nergens van die rare doeken op hoofden, en meer ruimte voor de eigenlijke bevolking van dit land![]()
Moet ik alleen wel even weten hoe lang het duurt voordat hij al die buitenlanders eruit stuurt, want dan kan ik mn paps nog even gedag kussen
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ohja, goede! Ik denk dat ik dat maar doe inderdaad. Weg met de moskeeen, nergens van die rare doeken op hoofden, en meer ruimte voor de eigenlijke bevolking van dit land![]()
Moet ik alleen wel even weten hoe lang het duurt voordat hij al die buitenlanders eruit stuurt, want dan kan ik mn paps nog even gedag kussen
Vanwege de geile jurkjes of de AVV?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:48 schreef neen het volgende:
Ik denk dat ik op Mei Li Vos ga stemmen
Nou, da's dan toch een prima keuze? Wat nou "quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je probleem, ik weet het ook niet meerIk wil dat iedereen leuk met elkaar leeft, gezamenlijk NL enzo, allochtonen, autochtonen, ouderen, studenten, etc., dat iedereen die de ambitie heeft kan studeren, dat men leuk doet voor de natuur en de dieren, dat... nouja etcetera. Dus een degelijke partij waarmee NL een tijdje vooruit kan zonder dat kabinetten vallen (kost ook nie niks
) en zonder dat men elkaar nog minder het licht in de ogen gunt.
Sjuust. Zal wel weer Groen Links worden ofzo
Oh niks mis met Groen Links hoor! Ik bedoel alleen dat ik idd niet echt tijd heb om me goed in te lezen en dus niet 100% zeker weet waar ik nou precíes voor stem. Aan de andere kant, ik kan onmogelijk een kenner zijn van én economie én politiek én weetikwat. Dus zeker weet ik het nooit, maar dat doen die knuppels in de kamer ook nietquote:Op maandag 24 mei 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, da's dan toch een prima keuze? Wat nou ""?
Ik vind het belangrijk dat mensen een kans krijgen om goed opgeleid te worden, de jeugd is de toekomst en zulks.. Meer aandacht voor behoud van het milieu en subsidies op zaken die milieuvriendelijk zijn/belastingen op zaken als bioindustrie/kernenergie/weetikwat.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar je hóeft er niet vanalles van te weten. Je kiest niet het nieuwe beleid; je kiest een vertegenwoordiger in het parlement.
Als je studiebeurs en milieu belangrijk vindt, heb je dan wel een idee in welke hoek de partijen zitten waarvan je verwacht dat die ongeveer jouw standpunt vertegenwoordigen?
Het getuigt m.i. juist van enige intelligentie als je je er druk om maakt en je niet laat 'ompraten' door de mooie praatjes van een of andere partijvertegenwoordiger die 'zegt wat iedereen denkt' ofzoquote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee worstelt, want ik voel me er een beetje dom door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |