Hier letterlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga niet naar verjaardagen van koude kant van de koude kant. Tenzij er een enorm spetterend knalfeest gegeven wordt, waarvoor we dan expliciet uitgenodigd worden.
Volgend jaar niet gaan Razztwizzle. En ik zou er geen woorden aan vuil maken verder.
Geocachen is een soort schatzoeken voor nerdsquote:
Hé wat gaaf. Lijkt me echt leuk om dat een keer te doen op vakantie. Meteen maar even aan m'n bookmarks toegevoegd.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geocachen is een soort schatzoeken voor nerdsmet een GPS aanwijzingen opvolgen die op www.geocaching.com staan
![]()
We doen dat vaak in 't buitenland om daar wat leuks en minder toeristisch te doen te hebbenen het is altijd een leuke manier om een stad te leren kennen
Jep, ben vandaag naar de ikea geweest om een nieuw bed te kopen. Had een hele mooie uitgezocht maar toen we hem ophaalden bij de balie bleek hij echt heel groot verpaktquote:
Dan bak je pannenkoeken voor je vriendje en eet jij iets anders, desnoods gewoon brood met een groente-omelet of kipfilet en rauwkost ofzo. Daar zit tenminste nog iets nuttigs in!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef j.t het volgende:
Oké vooruit! Ik zal straks nog wat tussendoor nemen dan! Moet nog even kijken wat, maar die pannenkoeken blijven (helaas) wel staan, want vriendje wil ook eens wat he =)
Moet er wel bij zeggen dat ik vandaag niets doe, voel me niet lekker en heb vanmiddag zelfs weer geslapen. Heel veel energie heb ik dus niet nodig, omdat ik zit of lig vandaag!
Zal even kopje thee maken Kopje cup-a-soup met een doop broodje
Huh, zo dan! Veel meer dan ik dacht, op mijn gewicht op peil te houden moet ik 1964 kcal binnen krijgen! In absolute rust 1637 kcal!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:36 schreef Chicolate het volgende:
jt, vul dit eens in: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php
De bovenste (BMR) is hoeveel je verbrandt als je de hele dag niets doet (dus puur hoeveel energie het kost om je hart te laten pompen, te ademen ed), en die tweede berekent hoeveel energie je verbruikt bij jouw activiteiten patroon.
Om aan te geven dat je ook genoeg moet eten als je verder niet actief bent, grootste gedeelte van de energie die je per dag verbruikt, wordt gebruikt voor lichaamsfuncties.
daar heb ik echt een schurft hekel aanquote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan bak je pannenkoeken voor je vriendje en eet jij iets anders, desnoods gewoon brood met een groente-omelet of kipfilet en rauwkost ofzo. Daar zit tenminste nog iets nuttigs in!
Of soep, maar dan geen cup-a-soup.
En helpt het voor jou, dat je wat antwoorden hebt gekregen? Wel fijn dat hij nog zo netjes is om te antwoorden...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:46 schreef Blurred86 het volgende:
j.t, volgens mij heb ik nog meer kcal binnengekregen dan jij vandaag en ik moet mezelf echt dwingen om te eten..
om ook nog antwoord te geven op je vraag: ja ik heb hem nog 2 mails gestuurd met vragen waar ik mee was blijven zitten en daar heeft hij netjes op gereageerd en daar blijft het voor nu bij. Over een tijdje maar kijken of ik het contact weer op wil pakken, maar voor nu is het beter om even helemaal geen contact te hebben denk ik.
Mijn lijstje dan ook maar (om het af en toe nog enigszins ontopic te houden)
O: geprakte banaan met kwark en lijnzaad en allbran
T: cappucino
L: tosti ham kaas
T: glas light roosvicee-sap
D: volkorenpenne met kaassaus en erwtjes en worteltjes +glas wijn
Dat wou ik ook net vragen ja! (Ik ben nu pas klaar met teruglezen.)quote:Op maandag 24 mei 2010 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom net binnen vallen, maar ik moet nu eerst even vragen wat het goede nieuws van Perruche dan is..
Wij hebben cultureel gedaan met de open atelier route, en daarna wat leuke spulletjes gekocht voor m'n nieuwe huisje. Waaronder een supertof magneetbord van froy & dind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |