abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 15:22:18 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81831989
Pfff, wat een gedoe Blurred, gatver..

Nou, de markt -> lamachun met doner en shoarmasaus, slagroomsoes, oliebol en een patatje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81832237
Blurred, joh, het zit even niet mee . Welk bed heb je gekocht?
pi_81832316
Ha uniekhoorn, je kan het hebben
Blurred, wat een rotbed maar ja het houdt je van de straat he

Hier nog steeds superzonnig! Straks even hardlopen of voetballen met vriendje.

Lijstje:
O: ananas, 2 boterhammen met ham
L: 90 gram volkorenpasta (ongekookt) met saus van 1/2 paprika, 1/2 wortel en tomaat
T: chocoladekoekje en koffie (die ik nu ga zetten)
D: we hebben niet zoveel meer in huis, en aangezien we goed nieuws hebben neem ik de mister misschien wel mee uit eten.
pi_81832378
Ik kom net binnen vallen, maar ik moet nu eerst even vragen wat het goede nieuws van Perruche dan is. .

Wij hebben cultureel gedaan met de open atelier route, en daarna wat leuke spulletjes gekocht voor m'n nieuwe huisje. Waaronder een supertof magneetbord van froy & dind. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81832430
Wat jammer Blurred. Je gaat er bij de IKEA altijd maar zo vanuit dat het allemaal klein verpakt is en zo, maar dat valt soms nog best tegen hè. . Ik ben ook benieuwd welk bed je hebt gekocht!
  maandag 24 mei 2010 @ 15:40:41 #81
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81832512
Razz & DaD: Het is deze! Ik ben er helemaal verliefd op

En we waren er idd gewoon vanuit gegaan dat het wel zou passen omdat we eerder bedden van de ikea in deze auto vervoerd hebben, maar zo werkt het natuurlijk niet

echt absurd hoe erg mijn humeur schommelt, net kon ik niet stoppen met huilen en nu voel ik me best ok
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81833431
Weer even een lijstje voor ik ga bijlezen. Alles behalve O en koffie is nog planning.
O: magere yoghurt met cruesli
T: koffie met melk, misschien een snee brood met kaas
L: broodje met kalkoenfilet en mayo
T: snee brood met brie, nog meer koffie met melk
D: aardappels met vegetarische gehaktballetjes en broccoli
T: kiwi/appel, misschien een mini-Bounty
* Mini_rulez zit vandaag gewoon op de universiteit.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81833662
@Blurred86 lijkt me ook niet meer dan logisch wat je omschrijft, maar het blijft erg k*t. Nog enig contact gehad trouwens?

Mijn lijstje, ga een zware balansdag tegemoet, was 0.6 kg aangekomen, sinds ik hier ben

O: 4 plakjes kipfilet en een bak druiven
T: niks
L: blikje tonijn op water
t: niks
D: pannenkoeken

Verder veel water en groene thee!

Drijft hier donkere lucht binnen
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81833804
j.t: wat je nu doet is echt superongezond, je lichaam heeft voedingsstoffen nodig. Druiven is water met suiker, en pannenkoeken zijn al helemaal een domme keuze omdat er niks nuttigs in zit maar wél veel calorieën. Voor alle kcals die daarin zitten kun je de hele dag gezonde dingen eten.
pi_81833874
Doe die zware balansdag maar niet. Je verkloot je stofwisseling als je zo belachelijk weinig eet, en dan kom je na het lijnen 10x zo hard aan om je lijf al het vet dat het tegenkomt op wil slaan ipv het te gebruiken. Dus hup, gooi wat meer in dat lijstje van je . Nu krijg je niet eens genoeg binnen om vitale lichaamsfuncties te onderhouden, laat staat energie die je spieren verbruiken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81833957
Mooi bed Blurred! Mooie manier om opineuw te beginnen, al had je het waarschijnlijk liever bij het oude gehouden . Zo vreemd is het dan niet dat je humeur steeds schommelt. En ik vind dat je er erg goed mee omgaat tot nu toe!
  maandag 24 mei 2010 @ 16:28:29 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81833998
Eens met Mini, beter al balans je met allemaal kick-ass gezonde dingen

Dat wil overigens niet zeggen dat ik wat dat betreft vandaag het goede voorbeeld geef

Lijstje
O: twee sneetjes met kruidenkaas
T: kapje met nutella
L: twee sneetjes met boter en leverworst
T: schepijsje
D: Goeie vraag

Ik moet zo ook boodschappen halen maar morgenmiddag is het weer kaakchirurg-pret dus daar moet ik ook dingen voor halen Vorige keer at ik in de avond zachte witte bolletjes met beleg

Ik voorzie een 'gezonde' week Sportschool is vandaag dicht, en morgen dus kaakchirurg dus ik verwacht niet al de dag erna weer te kunnen rondstuiteren (vorige keer viel erg mee maar ik was voornamelijk beroerd / duf van de verdoving )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81834156
Oké vooruit! Ik zal straks nog wat tussendoor nemen dan! Moet nog even kijken wat, maar die pannenkoeken blijven (helaas) wel staan, want vriendje wil ook eens wat he =)
Moet er wel bij zeggen dat ik vandaag niets doe, voel me niet lekker en heb vanmiddag zelfs weer geslapen. Heel veel energie heb ik dus niet nodig, omdat ik zit of lig vandaag!

Zal even kopje thee maken Kopje cup-a-soup met een doop broodje
pi_81834292
jt, vul dit eens in: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php

De bovenste (BMR) is hoeveel je verbrandt als je de hele dag niets doet (dus puur hoeveel energie het kost om je hart te laten pompen, te ademen ed), en die tweede berekent hoeveel energie je verbruikt bij jouw activiteiten patroon.

Om aan te geven dat je ook genoeg moet eten als je verder niet actief bent, grootste gedeelte van de energie die je per dag verbruikt, wordt gebruikt voor lichaamsfuncties.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:37:46 #90
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81834348
@ blurred; ik vind het goed hoe je er mee om gaat:), en mooi bed!

lijstje van vandaag (hele dag bij en met m'n vriend):

o: pistolet met gekookt ei, sla, komkommer, philadelphia light, ham, ketchup
m: 8 mini dunne eigengemaakte koekjes
t: wijntje, paar toastjes met philadelphia light
a: babi ketjap (zilvervlies rijs, met kipfilet in bepaalde saus (zo min mogelijk saus nemen), sperziebonen in bepaalde saus (zo min mogelijk saus nemen))
met vers fruit als toetje (meloen, aardbeien, ananas) en ho-pe-lijk geen ijs!!

nu lekker een filmpje kijken op de bank!
pi_81834497
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef j.t het volgende:
Oké vooruit! Ik zal straks nog wat tussendoor nemen dan! Moet nog even kijken wat, maar die pannenkoeken blijven (helaas) wel staan, want vriendje wil ook eens wat he =)
Moet er wel bij zeggen dat ik vandaag niets doe, voel me niet lekker en heb vanmiddag zelfs weer geslapen. Heel veel energie heb ik dus niet nodig, omdat ik zit of lig vandaag!

Zal even kopje thee maken Kopje cup-a-soup met een doop broodje
Dan bak je pannenkoeken voor je vriendje en eet jij iets anders, desnoods gewoon brood met een groente-omelet of kipfilet en rauwkost ofzo. Daar zit tenminste nog iets nuttigs in!
Of soep, maar dan geen cup-a-soup.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:46:02 #92
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81834671
j.t, volgens mij heb ik nog meer kcal binnengekregen dan jij vandaag en ik moet mezelf echt dwingen om te eten..

om ook nog antwoord te geven op je vraag: ja ik heb hem nog 2 mails gestuurd met vragen waar ik mee was blijven zitten en daar heeft hij netjes op gereageerd en daar blijft het voor nu bij. Over een tijdje maar kijken of ik het contact weer op wil pakken, maar voor nu is het beter om even helemaal geen contact te hebben denk ik.

Mijn lijstje dan ook maar (om het af en toe nog enigszins ontopic te houden )
O: geprakte banaan met kwark en lijnzaad en allbran
T: cappucino
L: tosti ham kaas
T: glas light roosvicee-sap
D: volkorenpenne met kaassaus en erwtjes en worteltjes +glas wijn
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81834715
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:36 schreef Chicolate het volgende:
jt, vul dit eens in: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php

De bovenste (BMR) is hoeveel je verbrandt als je de hele dag niets doet (dus puur hoeveel energie het kost om je hart te laten pompen, te ademen ed), en die tweede berekent hoeveel energie je verbruikt bij jouw activiteiten patroon.

Om aan te geven dat je ook genoeg moet eten als je verder niet actief bent, grootste gedeelte van de energie die je per dag verbruikt, wordt gebruikt voor lichaamsfuncties.
Huh, zo dan! Veel meer dan ik dacht, op mijn gewicht op peil te houden moet ik 1964 kcal binnen krijgen! In absolute rust 1637 kcal!
Even gekeken naar mn lijstje en ingevuld op kcal, als ik 2 grote pannenkoeken neem, waarvan 1 met kaas, dan heb ik binnen 1501 kcal, dus dan kan ik vanavond nog iets kleins nemen ...

dat wordt nooit meer pannenkoeken geloof ik, wat een kcal!
pi_81834798
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan bak je pannenkoeken voor je vriendje en eet jij iets anders, desnoods gewoon brood met een groente-omelet of kipfilet en rauwkost ofzo. Daar zit tenminste nog iets nuttigs in!
Of soep, maar dan geen cup-a-soup.
daar heb ik echt een schurft hekel aan (komt van huis uit geloof ik) apart moeten koken! Mn moeder zei altijd, je vreet wat de pot schaft en anders leg je je kop er maar naast! En vanavond kookt vriendje.
Maar goed, dit gebeurd echt eens in praktisch nooit en morgen begint het gewone werken weer, dus dan ben je weer in het ritme!
  maandag 24 mei 2010 @ 16:52:24 #95
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81834916
Er is een dodelijk ongeluk gebeurd bij mij om de hoek, en er staan de hele dag al allemaal mensen daar, en er liggen bloemen enzo.. Luguber/apart sfeertje, toen ik er net doorheen fietste, heel raar hoe zo iets je gelijk kan aansteken.. 2 jonge jongens overleden, 5 mensen in het ziekenhuis, botsing met auto's afgelopen nacht...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81834931
Mooi bed, Blurred!
  maandag 24 mei 2010 @ 16:54:12 #97
277802 _Calimero_
pi_81834988
Verder even een lijstje:

O: 3 crackers (kaas/appelstroop/pindakaas
S: spinning 1 uur
T: banaan en 2 uur geslapen
L: een of andere koek van de AH versafdeling, niet zo lekker, wel mierezoet
D: soep met brood en stoomgroente
T: yoghurt met ananas
  maandag 24 mei 2010 @ 16:55:06 #98
277802 _Calimero_
pi_81835029
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:46 schreef Blurred86 het volgende:
j.t, volgens mij heb ik nog meer kcal binnengekregen dan jij vandaag en ik moet mezelf echt dwingen om te eten..

om ook nog antwoord te geven op je vraag: ja ik heb hem nog 2 mails gestuurd met vragen waar ik mee was blijven zitten en daar heeft hij netjes op gereageerd en daar blijft het voor nu bij. Over een tijdje maar kijken of ik het contact weer op wil pakken, maar voor nu is het beter om even helemaal geen contact te hebben denk ik.

Mijn lijstje dan ook maar (om het af en toe nog enigszins ontopic te houden )
O: geprakte banaan met kwark en lijnzaad en allbran
T: cappucino
L: tosti ham kaas
T: glas light roosvicee-sap
D: volkorenpenne met kaassaus en erwtjes en worteltjes +glas wijn
En helpt het voor jou, dat je wat antwoorden hebt gekregen? Wel fijn dat hij nog zo netjes is om te antwoorden...
En mooi bed!!
pi_81835201
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom net binnen vallen, maar ik moet nu eerst even vragen wat het goede nieuws van Perruche dan is. .

Wij hebben cultureel gedaan met de open atelier route, en daarna wat leuke spulletjes gekocht voor m'n nieuwe huisje. Waaronder een supertof magneetbord van froy & dind. .
Dat wou ik ook net vragen ja! (Ik ben nu pas klaar met teruglezen.)

En: pics van de leuke spulletjes!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:01:04 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81835217

Topic gemist!
Heb een vol weekend gehad, maar wel fijn! Gisteren en vandaag hebben we boven onze 'troepkamer' eens onder handen genomen. Stonden nog verhuisdozen van vriendje van 1,5 jaar geleden enzo en nog middelbare-schoolspullen van mij !

Wel jammer dat het inmiddels weer een soort herfstweer is hier, ik had me verheugd op een kopje koffie in de zon net

Heb ik hier nog dingen gemist? Denk niet dat ik 1,5 topic terug ga lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')