Blurred

ik sluit me aan bij sigme, bekijk 't van dag tot dag en probeer van de mooie dingen te genieten. En ga knuffels halen bij vrienden en familie.
Maria, wat een leuke foto's

en wat is Rome toch mooi, zelfs bij regen! Ben ook benieuwd hoe Kwak 't in Londen heeft nu, lijkt me heerlijk om daar nu te zijn.
Moblo, toffe site! Echt mooie foto's hoor, top
Vik, gewoon gaan in je jurkje joh. Ik heb X-benen van heb ik jou daar met littekens en blauwe plekken, maar ik loop ook standaard in rokjes en korte broek als ik niet hoef te werken. Iedereen is mooi

.
Wij zijn toch gisteravond al teruggekomen van de verjaardag, en niet vanmorgen zoals gepland. Reden? Het was de allersaaiste, sufste en vervelendste verjaardag die ik ooit heb meegemaakt

. Schoonzus (vriendin van de broer van m'n lief) heeft nauwelijks een woord tegen ons gezegd, alleen met haar eigen familie gepraat. Die familie deed ook geen moeite om een gesprek aan te gaan en als ik/lief dat probeerde werd het haast genegeerd

. En als klap op de vuurpijl had schoonzus ook nog gezegd dat ze de ouders van haar vriend, mijn schoonouders dus, er niet overdag bij wilde hebben omdat ze dan "tijd met haar eigen familie" wilde hebben, dus die kwamen pas 's avonds, en daar werd ook niets tegen gezegd. Mijn schoonmoeder was hier echt wat sip van, zeker omdat ze daar al niet zo "gewenst is" door schoonzus. We zijn om 23:30 al weggegaan want er was gewoon géén sfeer, echt heel jammer.
Mijn lijstje is ook slecht want door de ongezelligheid ben ik maar gaan snoepen

ik wist me ook even niet echt een houding te geven, vond het echt heel naar:
Ontbijt: Twee boterhammen met rookvlees, glas karnemelk.
Lunch: Magere yoghurt met aardbeien, kiwi, banaan. Kop thee.
Verjaardag: Toastjes met salades, chips.
Avondeten bij verjaardag: Hamburgers op witte bolletjes met salade en patat.
's Avonds bij verjaardag: Kaas,worst, etc.
Dus, vandaag balansen met dit lijstje:
O: Twee knackebrot met rookvlees, glas karnemelk.
T: Appel
L: Twee knackebrot met kaas, glas karnemelk.
T: Yoghurt met kiwi.
A: Barbeque, ik houd het bij een spiesje, een vispakketje en salade.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2010 10:21:16 ]