abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81821498
Moggels! Hier een verbrande nek, ondanks insmeren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81821540
Oh Shiny, bij mij waren vandaag gewoon dingen van de rekening afgeschreven, denk dus dat vandaag niet echt als zondag telt!

Vik> Gewoon gaan in je jurkje Broeken kun je nog lang genoeg dragen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81821806
Morgen.
pi_81821808
Blurred ik sluit me aan bij sigme, bekijk 't van dag tot dag en probeer van de mooie dingen te genieten. En ga knuffels halen bij vrienden en familie.

Maria, wat een leuke foto's en wat is Rome toch mooi, zelfs bij regen! Ben ook benieuwd hoe Kwak 't in Londen heeft nu, lijkt me heerlijk om daar nu te zijn.

Moblo, toffe site! Echt mooie foto's hoor, top

Vik, gewoon gaan in je jurkje joh. Ik heb X-benen van heb ik jou daar met littekens en blauwe plekken, maar ik loop ook standaard in rokjes en korte broek als ik niet hoef te werken. Iedereen is mooi .

Wij zijn toch gisteravond al teruggekomen van de verjaardag, en niet vanmorgen zoals gepland. Reden? Het was de allersaaiste, sufste en vervelendste verjaardag die ik ooit heb meegemaakt . Schoonzus (vriendin van de broer van m'n lief) heeft nauwelijks een woord tegen ons gezegd, alleen met haar eigen familie gepraat. Die familie deed ook geen moeite om een gesprek aan te gaan en als ik/lief dat probeerde werd het haast genegeerd . En als klap op de vuurpijl had schoonzus ook nog gezegd dat ze de ouders van haar vriend, mijn schoonouders dus, er niet overdag bij wilde hebben omdat ze dan "tijd met haar eigen familie" wilde hebben, dus die kwamen pas 's avonds, en daar werd ook niets tegen gezegd. Mijn schoonmoeder was hier echt wat sip van, zeker omdat ze daar al niet zo "gewenst is" door schoonzus. We zijn om 23:30 al weggegaan want er was gewoon géén sfeer, echt heel jammer.

Mijn lijstje is ook slecht want door de ongezelligheid ben ik maar gaan snoepen ik wist me ook even niet echt een houding te geven, vond het echt heel naar:

Ontbijt: Twee boterhammen met rookvlees, glas karnemelk.
Lunch: Magere yoghurt met aardbeien, kiwi, banaan. Kop thee.
Verjaardag: Toastjes met salades, chips.
Avondeten bij verjaardag: Hamburgers op witte bolletjes met salade en patat.
's Avonds bij verjaardag: Kaas,worst, etc.

Dus, vandaag balansen met dit lijstje:
O: Twee knackebrot met rookvlees, glas karnemelk.
T: Appel
L: Twee knackebrot met kaas, glas karnemelk.
T: Yoghurt met kiwi.
A: Barbeque, ik houd het bij een spiesje, een vispakketje en salade.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2010 10:21:16 ]
pi_81822034
Jeetje raz, dat klinkt als een vervelende verjaardag! Dan heb je ook geen zin meer om nog een keer te komen...

Vik: je moet vandaag echt in de schaduw blijven hoor! en heeeeeel vaak insmeren met de zwaarste factor die je hebt.

Lijstje van gister: (gekke verdeling)
O: 3 boterhammen met hagelslag
T: appeltaart
T: appel
D: verse pasta met spinazie
T: stukje boterkoek, zelfgemaakte smoothie met yoghurt en druiven

Plan van vandaag is naar oog in al, hoop dat het open is, en barbequen in het park
pi_81822138
Goedemorgen

Jeetje, Razz, dat klinkt echt als een afschuwelijke verjaardag inderdaad! Wat vind haar vriend (ik neem aan de broer van jouw vriend en zoon van jouw schoonouders ) daar nou van? Die moet toch die afstandelijkheid ook wel opmerken?

Blurred, ik vind je echt heel sterk! Voelt vast voor jezelf nu even niet zo, maar ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat met allemaal leuke plannen!

Ik ben pas net wakker Heerlijk zo'n extra dagje vrij, nog geen idee wat ik ga doen maar dat komt vast goed!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81822392
Wat klinkt dat als een vreselijk 'feest'! Horkerig van de gastvrouw zeg, zich zo op te stellen. Ik zou gewoon niet meer gaan naar dat mens hoor, je hebt wel wat beters te doen. Genegeerd worden kan je overal wel

Mijn lijstje gisteren:
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: croissantje, 2 cappuccino, roerei met champignons en bacon, aardbeien
L: stokbrood met ossenworst
D: spinazie
T: cappuccino, peerijsje

De overdaad aan cappuccino's valt wel op Eens kijken hoe ze vandaag thuis ruiken, deze waren allemaal in restaurants/op bezoek
  maandag 24 mei 2010 @ 10:44:47 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81822435
Wat een horrorverjaardag idd! . Doe je de moeite om helemaal naar Groningen af te reizen (was het in de stad trouwens of in de provincie?)

Ik ga vanmiddag dus naar de verjaardag van mijn neefje. Zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_81822508
Ik ga niet naar verjaardagen van koude kant van de koude kant. Tenzij er een enorm spetterend knalfeest gegeven wordt, waarvoor we dan expliciet uitgenodigd worden.
Volgend jaar niet gaan Razztwizzle. En ik zou er geen woorden aan vuil maken verder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 24 mei 2010 @ 11:13:15 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81823160
Goeiemorgen! ik heb 12 uur geslapen vannacht, had het blijkbaar heel erg hard nodig...

Nu nog in bed, zo maar eens aan de studie. morgen moet ik de scriptie van iemand bespreken en commentaar geven, en daar moet ik me wel even op voorbereiden, denk ik..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81823202
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga niet naar verjaardagen van koude kant van de koude kant. Tenzij er een enorm spetterend knalfeest gegeven wordt, waarvoor we dan expliciet uitgenodigd worden.
Volgend jaar niet gaan Razztwizzle. En ik zou er geen woorden aan vuil maken verder.
Hier letterlijk
  maandag 24 mei 2010 @ 11:17:14 #62
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81823277
goeiemorgen allemaal!
Best een goed weekend gehad..qua eten
gister paar eigen gemaakte koekjes gehad, en paar wijntjes, verder de popcorn en chips 'savonds kunnen laten staan en zaterdag ook alleen wijntjes gedronken en geen chips gehad. Dus een goed weekend voor mij terwijl dat normaal nooit echt lukt!

lekker zonnetje weer vandaag!'
waarschijnlijk weer m'n rokje aan en lekker in de tuin liggen met m'n vriendje
niks bijzonders vandaag! heerlijk
  maandag 24 mei 2010 @ 11:19:26 #63
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81823339
Oh, en vandaag ga ik een eetlijstje weer posten.

Ik geloof wel dat ik in Madrid ben afgevallen, want van tapas en zeker zo laat eet ik niet zoveel.. Maar vandaag weer eens gezond eten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 24 mei 2010 @ 11:26:46 #64
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81823599
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81823778
klinkt leuk Razz

goedemorgen!

Ik ben echt net wakker

en we gaan lekker bruch-picknicken in 't Goffertpark zo! Eens kijken wat we daar nog voor kunnen meenemen! nomnomnom! en er ligt ook nog een geocache! dus wij vermaken ons wel
Ja doei.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:08:04 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81825011
Wat is een geocache?

Wij zijn ook net beneden en hebben dit ontbijt gehad:
boterham huzarensalade, snee krentenbrood met boter en kaas, beschuit jam,gekookt ei.

Vanmiddag maar even over de markt en dan neem ik lekker een broodje doner
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81825068
@allen - Het was in Groningen stad, bijna twee uur rijden voor ons dus inderdaad erg jammer. Mijn zwager schippert een beetje tussen haar en de familie, probeert toch de lieve vrede te bewaren maar 't wordt na 6 jaar nu wel erg duidelijk dat ze niet gaat ontdooien naar ons toe.. dus voor hem lijkt 't me extra lastig. We gaan er ook inderdaad niet meer heen, zeker omdat zij consequent "niet lekker" is als één van ons jarig is, en als ze wel een keertje mee komt zit ze rond tien uur 's avonds al weer te hinten naar m'n zwager dat ze weg wil. Nou ja, goed, dit was de druppel dan, niet meer druk om maken. Jammer van de tijd gisteren.

Ik zit nu in ieder geval lekker met het raam open na te kijken en voor te bereiden voor deze week, hoor de merels zingen en ruik de blauweregen het leven is mooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2010 12:10:36 ]
pi_81825522
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is een geocache?
Geocachen is een soort schatzoeken voor nerds met een GPS aanwijzingen opvolgen die op www.geocaching.com staan
We doen dat vaak in 't buitenland om daar wat leuks en minder toeristisch te doen te hebben en het is altijd een leuke manier om een stad te leren kennen
Ja doei.
pi_81825843
Goedemorgen!
Net wakker en nog steeds niet 100% erg vervelend, want moet morgen weer werken!
Redelijk netjes gehouden voor mijn doen, was opeens geen BOB, dus had 2 glazen champagne en 3 Jillz erbij gehad. Meer salade en paprika gegeten dan normaal =) Heb wel een Magnum Essence gehad, laat dat netjes doen maar weg dan trouwens
Weet nog niks van mn eten van vandaag, behalve dat ik vanavond pannenkoeken ga eten, omdat vriendje dat ZO graag wilde, dus vooruit!
Weet niet of ik vandaag wat ga doen. Ene kant denk ik als ik rust dan word ik beter aan andere kant is stukje fietsen ofso misschien wel handig ... ik weet t niet!
Zal iig nog even PM maken, of ik nog in het lijstje mag, want dat is nog niet gebeurd =)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81826432
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geocachen is een soort schatzoeken voor nerds met een GPS aanwijzingen opvolgen die op www.geocaching.com staan
We doen dat vaak in 't buitenland om daar wat leuks en minder toeristisch te doen te hebben en het is altijd een leuke manier om een stad te leren kennen
Hé wat gaaf. Lijkt me echt leuk om dat een keer te doen op vakantie. Meteen maar even aan m'n bookmarks toegevoegd.
pi_81826560
Godver ; wil ik mezelf voor het eerst updaten, ben ik mn wachtwoord van dieet-web kwijt
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81826907
TVP. Net wakker, want was pas om half zes thuis vanochtend.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:56:07 #73
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_81828857
Heb geupdate
Benen zijn dikker en borst ook. Ow ja, iets met de sportschool Zag vorige week even erg duidelijk de contouren van mijn beenspieren verschijnen tijdens een oefening.

Moet mezelf wel naar de sportschool slepen, want 't zonnige terras is veel aantrekkelijker!

Zaterdag familiedag gehad, paar neven die ik al een tijdje niet gezien had konden niet geloven dat ik een paar jaar geleden toch echt meer dan 100 kilo woog. Ze zagen 't er niet aan af. Iedereen vond dat ik er echt goed uit zag (heb nu de een na laatste spurt). Nieuwe kleren helpen ook wel

@motorbloempje, GC is leuk! Want op 't laatst komt 't toch op zoeken aan! Net als electronisch vossenjacht wat we bij scouting vroeger wel 's deden, jagen met antennes op piepdingetjes.
@Razz, gokje welke verjaardag jij overslaat volgend jaar. Bah zeg!

CL
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 24 mei 2010 @ 15:06:31 #74
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81831431
m: pistolet met gekookte ei, komkommer, sla, ham, ketchup
t: 8 hele dunne kleine zelfgemaakte koekjes

en nu lekker in de zon buiten met de laptop
  maandag 24 mei 2010 @ 15:16:42 #75
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81831801
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.

Ga je vandaag op pad?
Jep, ben vandaag naar de ikea geweest om een nieuw bed te kopen. Had een hele mooie uitgezocht maar toen we hem ophaalden bij de balie bleek hij echt heel groot verpakt en kon dus niet mee in de auto. Nu wordt dat deel bezorgd maar de vroegste dag die mij uitkwam van de dagen die mogelijk waren is volgende week maandag. Ze kunnen namelijk niet eens zeggen op welk dagdeel het wordt bezorgd. Dus nu heb ik in plaats van een mooi nieuw bed helemaal geen bed, want ik had natuurlijk al wel mijn oude al deels uit elkaar gehaald Een weekje met matras op de grond slapen maar dan..

Nu dat oude bed maar weer verder uit elkaar halen (het is echt een rotbed, heb er al zeker 2 uur aan besteed), achja, het houdt me bezig
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')