Ga naar de FB of doe een TR. Ik kan het niet veranderen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn wel al aangeland bij 1395 intussen
Waar staat dat topic dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga naar de FB of doe een TR. Ik kan het niet veranderen.
quote:
Serieus?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het vorige topic is ook zelfs aangepast.![]()
![]()
Omdat je dan net als in de VS moet kiezen tussen een turd of een douchebag.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef L.no het volgende:
Waarom kan NL niet simpel zijn door alleen een keuze te maken tussen 'a' en 'b'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
wtf, en dan roepen mensen dat ik geen reet hebquote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
hahahaha, die platte kont van paris hilton![]()
![]()
![]()
http://www.celebritysmackblog.com/2010/05/21/pancake-ass/
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat je dan net als in de VS moet kiezen tussen een turd of een douchebag.
(Ja, ik weet dat er meerdere partijen zijn in de VS..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je moet blij zijn dat je een keuze hebt...quote:
Error establishing a database connection.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
hahahaha, die platte kont van paris hilton![]()
![]()
![]()
http://www.celebritysmackblog.com/2010/05/21/pancake-ass/
Maar ik heb er zoveel moeite mee eh.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je een keuze hebt...
Ja, die site is te sloom voor woorden. Misschien doet hij het een andere keer.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Error establishing a database connection.
Waarschijnlijk is ie te plat om te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |