Groenlinks geloof ikquote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef verzer het volgende:
Is er dan geen enkele partij die de hypotheekrenteaftrek volledig wil afschaffen?
90% zeker dat die partij mijn stem krijgt
quote:
Zo zie je maar, het is maar net op wie je stemt.quote:
Wester moet gewoon heel rap ontslag nemen. Wat een kut debatleiderquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wester lijkt bevooroordeeld.
Waarom valt niemand Rutte afdoende aan? Zo moeilijk is dat ook weer niet.. Sukkels schieten alleen meteen in de verdediging na een beschuldiging van Rutte. Niet slim..
Wester is hartstikke CDA-er.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wester lijkt bevooroordeeld.
Waarom valt niemand Rutte afdoende aan? Zo moeilijk is dat ook weer niet.. Sukkels schieten alleen meteen in de verdediging na een beschuldiging van Rutte. Niet slim..
Die uitpraak was ook niet normaal!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik kijk er al niet meer van op.![]()
Mensen zoals sjors, kappen om mij een ban aan te vragen.
Ja he.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Zo zie je maar, het is maar net op wie je stemt.
Ik ga VVD stemmen, dus daar ligt het niet aan heurquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Zo zie je maar, het is maar net op wie je stemt.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Rutte doet het erg goed, hij weet waar hij over praat en Balkenende kan ik niet volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |