Ongelofelijk genietenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:24 schreef Autidude het volgende:
EG, wat denk jij of vindt jij van; van Kooten en de Bie?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Autidude het volgende:Weet je kerel, ik weet niet precies hoe oud je bent.. Maar je bent er toch?
Ga iig asjeblieft schrijven! Open een blog.. Patrick deed het ook... UITLAATKLEP!
Van mij mag het ook hier, maar je bereikt er te weinig mee en er zijn mensen die de continuiteit vervelend vinden. Maar imho heb jij wel deels gelijk, en is dat ook iets wat zeker meer publieke aandacht verdiend.
Net als vele andere gelijksoortige zaken waar veel mensen geen weet van hebben, maar wel straks moeten stemmen................
Daarom zeg ik.. SCHRIJF!! Publiceren jong!
Jij kan echt heel goed schrijven, wéét ook waarover je schrijft.. al romantiseer of dramatiseer je soms even een beetje, maar dat geeft niet. En jij schrijft op literair niveau, correct en met hele mooie woorden etc. Dat is kunde![]()
Ik ben ook een zeikert, een klagert.. maar ook een vechter, (en fucking stemmingswisselingen)
Maar je mag het positieve nooit blijvend laten overstemmen door het negatieve..
"FIND YOUR CENTRE"![]()
![]()
vroeger deed ik het anders, luisterde ik de SpaceMarines uit Haarlem
[..]
Maar wat hun zeggen werkt ook niet heur..
Teksten schrijven wel
Dat weet ik. Maar je mag altijd aangeven als het teveel wordt. Dat geeft niks. Geziek levert ook niks op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik bedoelde t ook niet persoonlijk naar jou toe als echt iets negatiefs. Ik mag je graag, dat weet je
Dat is ook zo.quote:Herkenbaar trouwens dat geen doel hebben vermoeiend/deprimerend is.
Erg mooi. Het is ook mooi om te lezen hoe je vaart.quote:Ik gok er maar op dat ik mijn doel heb gevonden.
Hij komt veel meer ontspannen over de laatste tijd.quote:Auti wat fijn dat je zo'n goeie dag hebt!
Je wilt het niet weten.. en weet je hoe dat komt.. heel ironisch, door terug te denken.. herhalen van het verledenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti wat fijn dat je zo'n goeie dag hebt!
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben ook vrolijk, jah!![]()
geen idee waarom, maar daar mot ge niet over nadenken (ow wacht, vrouwen, maar dat is een ander verhaal)
-herkaderen
-positieve aandacht (door leuke kleren -> goed in den vel zitten)
nicccccccccccce
Ken jij trouwens de Space Marines of is dat niets voor jou?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
Cassandra ik heb het met je eens je moet je verleden kunnen loslaten om verder in het leven te komen hoe moeilijk dat ook is.
Gek zijn is gezondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:46 schreef Autidude het volgende:
[..]
Wij zouden saampjes zomaar de nieuwe van Kooten en de Bie kunnen zijn..
Maar dan online![]()
Snap je wat ik bedoel.. Je mag je volledig uiten in de media/menigte.. als je maar een mafketel bent
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
zolang het bij prettig gestoord blijft!
Quantum romantica? Romantiek berekenen met qubits?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Autidude het volgende:
[..]
Baas!
![]()
Kleren maken de man, jong.. Het is wel zoEn uitstraling/houding.
Maar let wel, dat is allemaal uiterlijk vertoon heh.. lokvogeltje zijn.. de rest is iets als quantum romantica ofzo.. erg lastig iig.
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef robuust89 het volgende:
Ownee, het beschrijven van het gedrag van romantische energie en gewicht, en dan ook nog dan intepreteren! Als dat kon![]()
uhm.. ADD is ADHD zonder hyperactiviteit.. dus als ze opmerken dat je TE druk bent dan is het ADHD ipv ADDquote:Enniehoe, er valt mij iets op
Maakt niet uit waar, zij het op werk, op school, in de relationele sfeer, in de sportschool (daar was ik net) zeggen ze dat ik wat minder haast moet hebben, meer gecontroleerd zijn, hou de rust erin. (ADD iemand?)
Wat wil je precies weten of bedoel je? Ik zit nu zo'n 3 of 4 weken op de Valium (Diazepam) en dat werkt voor mij persoonlijk erg goed.. beter dan middelen als Seroxat of Zyprexa of Mirtazepine.. want van dat soort spul wordt ik gevaarlijk. Maar dat is ook een hoofdstuk op zich hoor.quote:Dude! Hoe dan? Valium?
Auti, gozer, kerel...
jk
Nuance: bij ADD kun je wel degelijk last hebben van hyperactiviteit. Het zit alleen niet van buiten dan, maar in je hoofd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Autidude het volgende:
uhm.. ADD is ADHD zonder hyperactiviteit.. dus als ze opmerken dat je TE druk bent dan is het ADHD ipv ADD
Dat is misschien wel een punt, de hyperactiviteit uit zich bij mij vooral fysiek of in het eindeloos doorlullen.. maar dat eindeloos doorlullen is weer te linken aan ASS.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nuance: bij ADD kun je wel degelijk last hebben van hyperactiviteit. Het zit alleen niet van buiten dan, maar in je hoofd.
Beide vormen worden echter met name gekenmerkt door een aandachts-sturingsprobleem. (De AD in de naam)
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Satsuma het volgende:
Nou EG, da's wel iets wat Auti zegt. Begin een blog over het onderwerp of zo.
Een idee voor een insteek is om het dan niet te persoonlijk te maken, maar gewoon goed onderbouwde kritiek te geven op het onderwijs, de manier waarop mensen onderwezen worden, de leeftijd waarop ze moeten kiezen, gebrek aan begeleiding voor specifieke groepen, etc. Desnoods met interviews die je online afneemt. Als je een beetje goed weet te schrijven, dan kun je daar best wel aandacht mee krijgen namelijk.
Dan kun je wél iets veranderen, je kan iets DOEN met je frustraties, andere mensen ermee helpen, en mensen bereiken. En het kan allemaal in je eigen tempo, in je eigen huis, prikkelvrij, stressvrij, wanneer jij er zin in hebt.
Goed zo. De belangrijkste stap in ieder proces is erkennen wat je wel en niet kan en daar eventueel hulp bij vragen. En er is niks mis mee!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Autidude het volgende:
Komt trouwens ook door Valium en dat ik 14 juni afspraak heb met mijn psych en een knoop heb doorgehakt.
Ik heb een curator nodig.. het is overduidelijk dat ik verminderd toerekeningsvatbaar ben, daar wil ik verder niet over uitwijden maar het is gewoon nog steeds zo, zal ook vast wel weer goed komen. Maar voor nu, ik ben de weg kwijt en vind hem alleen nog maar in tekst en in Linux... en dat is NIET uit te leggen![]()
Eerlijkgezegd, misschien had je je rustige dag in Blijdorp, maar ik vond het reuze meevallen. Ik kan heel slecht tegen drukte, echt, maar ik had geen last van je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef robuust89 het volgende:
Enniehoe, er valt mij iets op
Maakt niet uit waar, zij het op werk, op school, in de relationele sfeer, in de sportschool (daar was ik net) zeggen ze dat ik wat minder haast moet hebben, meer gecontroleerd zijn, hou de rust erin. (ADD iemand?)
Dude! Hoe dan? Valium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |