Nee hoor, wees gerust.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef Autidude het volgende:
Komt dat omdat het een "speciale" aangifte is? Of kijken ze daar niet naar?
Ik heb ook een Wajong uitkering. Zoals je misschien wel weet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef Autidude het volgende:
Ik heb zelf niet zo veel verstand van de Belasting, en ook altijd erg veel onduidelijkheden en van alles.
Bij mij gaat dat ook een beetje anders omdat ik een WA-jong heb, en vorig jaar had ik ook af en toe gewerkt, ik had iets van 5 of 6 jaaropgaves en dan nog allemaal dingetjes waar ik geen verstand van heb.
Mijn belastingaangifte is dan ook gedaan door Stichting MEE (daar ben ik heel blij MEE). En volgens hun krijg ik een leuk centje terug.
Nu het volgende, duurt het daardoor dan ook langer voordat het allemaal verwerkt is?
Want mijn vader heeft wel al bericht gehad en zelfs al gestort gekregen, en mijn moeder heeft ook al
bericht gehad.. Maar ik nog niets.
Komt dat omdat het een "speciale" aangifte is? Of kijken ze daar niet naar?
Ik heb vorig jaar nog af en toe gewerkt.. niet veel, maar toch.. En dan waren er nog dingen met gehandicapte korting en extra ziektekosten en weet ik veel nog meer. Komt er op neer dat je metquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef ScarFace- het volgende:
Het UWV betaald al premies etc voordat jij het geld krijgt, je krijgt het netto.
Volgens mij krijgen we geen cent.
.
Ok, duidelijk.. ik moet gewoon nog even wachten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee hoor, wees gerust.
Vriendin hier heeft ook een Wajong uitkering en heeft d'r geld al een week.
Nou, in principe kunnen ze dat bij de belastingdienst niet eens zien.. misschien aan een IP adres ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:04 schreef ScarFace- het volgende:
@Autidude ohh oke.
Ja inderdaad die ziektekosten, medicijnen bijvoorbeeld, kun je declareren.
Moet je dat wel kunnen aantonen aan de belastingdienst, en doorgeven aan het MEE(van tevoren)
Verder kan het wel zijn dat het door het MEE langer duurt(dan dat je het zelf zou doen)
hoop morgen idd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Plums het volgende:
Dus met dagtekening 18 mei moet 't geld vandaag of morgen binnenkomen, toch?
niet zo moeilijk als je aftrekposten hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef pisnicht het volgende:
wajong (of wat voor een uitkering dan ook) en dan ook nog belastinggeld terugkrijgen? Hoe is het mogelijk...
Een dik salaris hebben, leaseauto, tankpas, bonussen etc etc.. koophuis, hypotheek, en dan je hypotheekrente terugvragen? Krijg een fijne ziekte... WANT AL MIJN ZIEKTEKOSTEN (uitgezonderd huisarts/psych bezoek) MOET IK ZELF BETALEN.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef pisnicht het volgende:
wajong (of wat voor een uitkering dan ook) en dan ook nog belastinggeld terugkrijgen? Hoe is het mogelijk...
Nou je past prima in het profiel van de gemiddelde FOK!er.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef Autidude het volgende:
Oh ja, ik ben 30 jaar oud en woon nog steeds bij mijn ouders en heb nog nooit een relatie gehad.
Ik heb PDD-NOS, of eigenlijk Asperger maar omdat ik ook kenmerken heb van klassiek autisme is het PDD-NOS geworden
Neuh.. de ekte ekte die hebben een postgemiddelde van meer dan 70 per dagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Nou je past prima in het profiel van de gemiddelde FOK!er.
Inderdaad onvoorstelbaar hoe kortzichtig sommige "übermenschen" hier rondlopen. Ik heb zelf ook een Wajong-uitkering en ik krijg een fijn bedrag van 1800 euro terug.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:12 schreef boylwd het volgende:
Pff wat flauw zeg, wajong is voor mensen met een beperking of die een handicap hebben of echt niet kunnen werken maar wel willen werken of bij ziekte, doe eens normaal zeg! Belachelijk hoe sommige mensen hier reageren
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Nou je past prima in het profiel van de gemiddelde FOK!er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |