Wat een onzin! Weet je waarom wij eerder oud zijn? Omdat wij vrouwen elkaar constant vertellen dat we te oud zijn. Vrouwen houden elkaar en zichzelf klein. Dus stop daarmee en doe lekker wat je wil, ongeacht hoe oud je bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:37 schreef Cassandra87 het volgende:
en zou ook wel aan de universiteit willen studeren maar als vrouw ben je gewoon iets eerder oud..
Eh dat doe ik ook maar ik hoop toch ook voor mijn 30e een gezinnetje te starten en als je in aanmerking neemt dat dit niet zo makkelijk gaat (oa door 3 miskramen in t verleden) ben je al snel richting halverwege de 30 en dat vind ík redelijk oud.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Wat een onzin! Weet je waarom wij eerder oud zijn? Omdat wij vrouwen elkaar constant vertellen dat we te oud zijn. Vrouwen houden elkaar en zichzelf klein. Dus stop daarmee en doe lekker wat je wil, ongeacht hoe oud je bent.
En lijnen is zo 20e eeuw.
Dat is het ook allemaal, het is allemaal eigen keuze. En als je er zelf niet tevreden mee bent en je wilt er wat aan doen moet je dat doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eh dat doe ik ook maar ik hoop toch ook voor mijn 30e een gezinnetje te starten en als je in aanmerking neemt dat dit niet zo makkelijk gaat (oa door 3 miskramen in t verleden) ben je al snel richting halverwege de 30 en dat vind ík redelijk oud.
Dus volgens mij is dat geheel mijn opinie. Net zoals de beslissing om te gaan lijnen.
Heeft niets met ouderwets te maken. Ik voel me niet prettig en besluit daar zélf verandering in te brengen.
Ik had het niet over een gezin, daar zijn idd bepaalde grenzen voor qua wat lichamelijk handig is en dergelijke. Maar voor studeren ben je nooit te oud vind ik. Het klonk een beetje algemeen, zoals je zei dat vrouwen sneller oud zijn. Als je het puur over lichamelijk had qua kinderen krijgen, dan is het wat anders ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eh dat doe ik ook maar ik hoop toch ook voor mijn 30e een gezinnetje te starten en als je in aanmerking neemt dat dit niet zo makkelijk gaat (oa door 3 miskramen in t verleden) ben je al snel richting halverwege de 30 en dat vind ík redelijk oud.
Dus volgens mij is dat geheel mijn opinie. Net zoals de beslissing om te gaan lijnen.
Heeft niets met ouderwets te maken. Ik voel me niet prettig en besluit daar zélf verandering in te brengen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef Satsuma het volgende:
Maar ik vind het zo jammer dat je een foto neerzet en jezelf meteen als het ware onderuit haalt door een opmerking over gewicht te maken. Alsof je je moet verontschuldigen voor hoe je op de foto staat, zo komt het op mij over. En dat zie je dus ook weer zo veel bij vrouwen. Jezelf maar vast afkraken zodat een ander het niet meer kan doen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:04 schreef Autidude het volgende:
TVP, ik heb een beetje last van leegte en ik heb een hekel aan Pinksterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen doen dat nooit.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik had het niet over een gezin, daar zijn idd bepaalde grenzen voor qua wat lichamelijk handig is en dergelijke. Maar voor studeren ben je nooit te oud vind ik. Het klonk een beetje algemeen, zoals je zei dat vrouwen sneller oud zijn. Als je het puur over lichamelijk had qua kinderen krijgen, dan is het wat anders ja.
En dat over lijnen was een grapje. Als je wat kwijt wil, prima. Maar ik vind het zo jammer dat je een foto neerzet en jezelf meteen als het ware onderuit haalt door een opmerking over gewicht te maken. Alsof je je moet verontschuldigen voor hoe je op de foto staat, zo komt het op mij over. En dat zie je dus ook weer zo veel bij vrouwen. Jezelf maar vast afkraken zodat een ander het niet meer kan doen.Zichzelf afkraken.
Oh en Cassandra ik vind je niet dik.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Voor studeren ben je idd nooit te oud, alleen zijn er soms op bepaalde leeftijd als je al een gezin hebt factoren die het wat lastiger maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik had het niet over een gezin, daar zijn idd bepaalde grenzen voor qua wat lichamelijk handig is en dergelijke. Maar voor studeren ben je nooit te oud vind ik. Het klonk een beetje algemeen, zoals je zei dat vrouwen sneller oud zijn. Als je het puur over lichamelijk had qua kinderen krijgen, dan is het wat anders ja.
En dat over lijnen was een grapje. Als je wat kwijt wil, prima. Maar ik vind het zo jammer dat je een foto neerzet en jezelf meteen als het ware onderuit haalt door een opmerking over gewicht te maken. Alsof je je moet verontschuldigen voor hoe je op de foto staat, zo komt het op mij over. En dat zie je dus ook weer zo veel bij vrouwen. Jezelf maar vast afkraken zodat een ander het niet meer kan doen.
Inderdaad. De meeste druk die vrouwen ervaren komt gewoon van andere vrouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef francis998 het volgende:
[..]
Voor studeren ben je idd nooit te oud, alleen zijn er soms op bepaalde leeftijd als je al een gezin hebt factoren die het wat lastiger maken.
Maar zelf denk ik altijd als er iets is wat je echt wil dan kan je het ook wel, uitzonderingen daargelaten.
En tja, dat over jezelf afkraken is zoals je zegt bescherming tegen commentaar van anderen. En dat is iets wat vrouwen vaak doen en ook zijn ze vaak toch wat kritischer over zichzelf en andere vrouwen en vooral kwa uiterlijk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:10 schreef tijnbrein het volgende:We hebben een nieuw modem, prima ontvangst.. En ik heb ff zitten denken, maar meer dan 4 emailtjes en een plastic zakje met reclamefolders ben ik niet tegen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het altijd zo vervelend dit soort "weekenden" omdat het mij uit mijn ritme haalt..
(ja, een werkeloze met een ma/vrij/weekend ritme ja) .. Nu moet ik constant beseffen dat het vandaag
maandag is, en morgen wordt dat nog erger.Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
Morgen is het dinsdag ik help je alvast een beetje.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef Autidude het volgende:
[..]
We hebben een nieuw modem, prima ontvangst.. En ik heb ff zitten denken, maar meer dan 4 emailtjes en een plastic zakje met reclamefolders ben ik niet tegen gekomen.
Maar ik vind het altijd zo vervelend dit soort "weekenden" omdat het mij uit mijn ritme haalt..
(ja, een werkeloze met een ma/vrij/weekend ritme ja) .. Nu moet ik constant beseffen dat het vandaag
maandag is, en morgen wordt dat nog erger.
Dat was nl. de reden waarom ik zei dat vróuwen over t algemeen te oud zijn snelquote:Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef Satsuma het volgende:
[..]
En dat over lijnen was een grapje. Als je wat kwijt wil, prima. Maar ik vind het zo jammer dat je een foto neerzet en jezelf meteen als het ware onderuit haalt door een opmerking over gewicht te maken. Alsof je je moet verontschuldigen voor hoe je op de foto staat, zo komt het op mij over. En dat zie je dus ook weer zo veel bij vrouwen. Jezelf maar vast afkraken zodat een ander het niet meer kan doen.
Ja ik weet het, maar toch.. en het werkt in alles door. Normaal is hier de supermarkt open op zondagquote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen is het dinsdag ik help je alvast een beetje.
Ik snap dat het lastig is zoiets. Ik sta er eigenlijk nooit bij stil dat het voor sommige mensen(autisten) lastig kan zijn zulke dagen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar toch.. en het werkt in alles door. Normaal is hier de supermarkt open op zondag
van 1600-2000 uur.. gister (zondag) was hij dicht, logisch. Vandaag is hij ook dicht, maar gaat wel
open van 1600-2000 uur, net als op een zondag. Maar het is MAANDAG!! .. dat dus.
En morgen is alles allemaal weer normaal, en dan "begint" de week, maar dan is het al dinsdag!
Mijn klok raakt daar zeg maar een beetje van in de war, ik moet daar heel bewust mee omgaan, te
bewust naar mijn zin en dat kost energie.
Ik kan er wel mee omgaan, ik kan er niet meer boos om worden, maar ik vind het wel heel erg vervelend.
Het is een kwestie van goed plannen. Wanneer Pinksteren valt, is al ruim van tevoren bekend. Op zaterdag bijvoorbeeld meer boodschappen doen. Lekker toch, een extra dagje vrijquote:Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is zoiets. Ik sta er eigenlijk nooit bij stil dat het voor sommige mensen(autisten) lastig kan zijn zulke dagen.
En toch zit het anders, is weer zoiets wat heel moeilijk uit te leggen is, of juist heel moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van goed plannen. Wanneer Pinksteren valt, is al ruim van tevoren bekend. Op zaterdag bijvoorbeeld meer boodschappen doen. Lekker toch, een extra dagje vrij
Voor mij is het ook geen probleem.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van goed plannen. Wanneer Pinksteren valt, is al ruim van tevoren bekend. Op zaterdag bijvoorbeeld meer boodschappen doen. Lekker toch, een extra dagje vrij
Ik heb inderdaad niets tegen Pinksterren hoor, ben niet van de kerk maar ook niet anti geloof en alles.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb er ook "last" van omdat ik normaal gesproken maandag-dinsdag-donderdag-vrijdag werk, dus woensdag vrij. En ik heb inmiddels dus ook 'n schema in mijn hoofd van "twee dagen werken, dan weer een (woensdag) of twee (weekend) dagen vrij, dan weer twee dagen werken, enzovoorts". Dat ligt nu ook in de war.
Maar goed, dat is op zich wel te overleven voor mij. Mijn vrije woensdag komt nu gewoon een dagje eerder. Maar ik zal best de rest van de week me de hele tijd afvragen "Welke dag is het nou eigenlijk???" omdat ik het niet op de automatische piloot weet.
Ik vermaak me uitstekend.. Ga straks denk ik weer lekker rommelen met Linux Ubuntu, schitterend spul.quote:
Mooi dat je je eigen niet verveeld. Niks zo erg als verveling.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik vermaak me uitstekend.. Ga straks denk ik weer lekker rommelen met Linux Ubuntu, schitterend spul.
Ik gooi Windows ook van mijn Netbook af. Daar valt lekker mee bezig te zijn en veel leren en lezen en alles.
En misschien dat ik straks nog ff een Formule 1 auto over Suzuka heen jaag op de playstation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |