quote:weetjeweetjeweetje!
nog een theorie: ik zie er normaal uit, en ben ook best een leuke gozer EN kan ook vrij goed camoufleren, dus de verrassing is des de groter als ik een steek laat vallen, dat valt dan op. me ma zei ook dat ze t gewoon af en toe vergeet dat ik soms ergens moeite mee heb![]()
zo van, bv gisteravond
blabla, gaat wel lekker, ik lul slap in de ronde, en all of a sudden, zie ik dat ene cruciale stukje lichaamstaal over het hoofd, en dan reageer ik dus een beetje lomp erop![]()
gesprekspartner: LOLWUT, ur retarded?
quote:quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef robuust89 het volgende:
*tekst*
Ik ben jaloersIk wou dat ik dat kon
fail qoute is failquote:quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo wat een heerlijkheid. Hebben jullie de hele dag binnen gezeten?
We zijn ff naar t amsterdamse bos geweest. Heerlijk in t gras gelegen, in slaap gevallen en rond een uur of 4 weer wakker geworden. En vlak daarna kwam een heel stel barbequen voor ons neus. Vind t zooo aso.. In een bos gaan barbequen maar ook niet even vragen of t ok is voor de mensen er omheen. Wind stond ook net onze kant op dus we roken weer lekker
Leuk dat jullie genoten hebben in het bos.
En... het waren zeker van die !@#$% schaal 2 tokkies die kwamen barbequen zonder te vragen of het oke was?
Robuust is best een knappe jongen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wilde t nog niet zeggen maar t was een groot gezin marokkanen.en ik zijn nog lekker uit eten geweest net en nu weer thuis. Ik denk dat ik zo alvast aan t eten voor morgen begin opdat we morgen weer de hele dag weg kunnen maar dan naar t westerpark (Maak morgen nl. osso bucco en dr komen vrienden eten.. Anders moet ik morgen op t balkon vertoeven)
Robuust stuur eens een foto van je zelfOf je hyves ofzo
Leuker dan vriendliefquote:
Doe maar een foto van jou alleenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
NeeMaar ik vind niemand leuker dan mijn vriend
Die blijft me elke keer weer verbazen
ff een leuke foto uploaden van
en mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef ikke043 het volgende:
BoeHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor. Is het nog goed gekomen met dat werkstuk?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na morgen flink aan de lijn!![]()
4,6quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee hoor. Is het nog goed gekomen met dat werkstuk?
Dankjequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou samen gaan lijnen. Dat is makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na morgen flink aan de lijn!
Balenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef ikke043 het volgende:
[..]
4,6
Kan iemand me ff helpen, ik zoek een kusje emoticon
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik maak daar geen grapjes over, ik ben er doodserieus over. Ik werk al 3 jaar in een mbo-functie omdat ik niks kan vinden met Engels... Denk dat je flink geluk hebt, het aantal banen in vaste dienst bij vertaalbureaus neemt alleen maar af... Maar goed, vertalen en onderwijs zijn dan ook wel een beetje het enige wat je ermee kan. Bijna iedereen uit mijn jaargang doet een van die twee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:11 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ik heb Engels gestudeerd en werk nu bij een vertaalbureau als corrector. Dus de mythe dat je niets met Engels en andere talen kan is hierbij ook weer ontkracht.Veel mensen maken daar namelijk grapjes over.
de momenten dat ik er ben, is er niemandquote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef Spoortie het volgende:
Och, ik heb ook een deeltje gemist hoor. Maareh, ik zit nu continu alleen op dat IRC kanaal, IRC begint weer uit de mode te raken hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |